Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 15:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.09.2018 10:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 11:01
Postitusi: 44
Probleem 2008a 2 liitrise turbo diisel Mazda 6'ga. Kui auto sõita soojaks, jätta seisma (a'la 15min) ja minna uuesti sõitma, siis üle 5% gaasi andes poob mootori kinni. Kui gaasi seejärel kauem peal hoida, siis läheb mootorituli põlema, tekib veakood P0107- MAP cicruit low input ning auto läheb safe mode. Kui auto üleöö seisnud, siis töötab kõik laitmatult ning probleemi pole. Praeguste jahedamate ilmadega probleemi tekkimisel sõita ca 10 minutit, siis probleem kaob. Ehk siis probleem on otseselt temperatuuriga seotud, aga ei saa aru kuidas või miks.

Kui see kinni poomine tekib, siis obd skänneriga on näha, et turborõhk kukub 0.6-0.8bar vaakumisse. Aga andur iseenesest nagu töötaks, kuna ühenduse puudumise korral kukuks täiesti ära ja näiteks stabiilset mingit arvu, preagu aga näit vastavalt gaasi andmisele muutub.

Proovitud/tehtud: Autol DPF eemaldatud ja välja progretud. EGR'i tegin pimedaks aga see midagi ei muutnud. MAF aerosooliga puhastatud. Kaitsemete ploki toite klemm oli tugevalt oksüdeerunud, kuid selle vahetus ja puhastamine midagi ei aidanud. Vahejahuti hakkas lekkima mingi hetk pärast probleemi tekkimist, selle vahetus probleemi ei lahendanud. Turbo geomeetria labade asendit muutev varras liigub vabalt nii külma kui sooja mootoriga. Kütusefilter vahetatud.

Millest see probleem olla võib?

_________________
Subaru originaalajude seadistamine.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2018 15:18 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Kas geomeetria solenoid põriseb?
Mul xtrailil 2.0dci automaat, põrises ja vahetasin välja, vahetasin ka igaks juhuks ka Map anduri, sest boschi oma oli 35€.
Mul oli probleemiks, et tihti kiirendusel käiguvahetusel kukkus rõrk u 4-5 sekundiks nulli. Möödasõidud olid päris ohtlikud, kui u saja peal 3alt neljandale vahetades autol jõud kadunud.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2018 18:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ma pakun samuti, et tasub kõigepealt viga otsida sealt, kuhu veakood otseselt viitab - ehk alustaks MAP-anduri vahetusega. Kui see ei aita, vaataks MAP pistiku ja juhtmed kriitiliselt üle.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.09.2018 11:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 11:01
Postitusi: 44
Vahetasin mapi ära ning hetkel tundub,et probleem sai sellega lahendatud.

_________________
Subaru originaalajude seadistamine.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.09.2018 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Milleks kõik need lisategevused,kui otseselt oligi viga map sensoris? On minu küsimus...ohjah.
Pole vist ju väga kallis jupp. Lahti ühendades oleks samamoodi viga kadunud muide,eeldusel,et antud auto sõidab mapita.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.01.2019 16:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 11:01
Postitusi: 44
Suuremad loetletud tööd (DPF eemaldus, cooleri vahetus) olid juba ennem tehtud. Kuna algselt mootorituli ei põlenud ning ühtgi veakoodi polnud, siis sellepärast neid tegevusi proovisingi. Aga see selleks.
Maik kirjutas:
Milleks kõik need lisategevused,kui otseselt oligi viga map sensoris? On minu küsimus...ohjah.
Pole vist ju väga kallis jupp. Lahti ühendades oleks samamoodi viga kadunud muide,eeldusel,et antud auto sõidab mapita.

Vahetasin autol turbo ära, kuna lekkis õli kompressori poolelt. Sellega kaasnes märgatavalt turbo lääg (ca 500rpm). Leket turbo ja väljalaskekollektori vahel pole. Kas on reaalne, et aktuaator, mis turbos labasid (VTA) keerab, pole enam täpselt sama settinguga ning selle reguleerimisega võiks läägist lahti saada? Või mõistlikum aju ümber seadistada? Turbobalticsist väideti küll, et peaks olema täpselt sama setting, mis originaalis oli, aga muu ei tohiks seda ju mõjutada.

_________________
Subaru originaalajude seadistamine.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.01.2019 23:17 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Üks asi on actuaator, teine keskosa küljes olev piiraja.

Oma vnal X-trailil vahetasin läti neringsi keskosa ainult ja sai ka netist ja yutuubist õpetust otsitud.
Ühes videos oli, et mõõdeti vana keskosa küljes olev asen ja pandi uuel keskosal see paika, actuaatorit ei puudutud üldse. Tegin nii ja minul toimis samamoodi nagu vanasti. UK foorumis on ka keskosa vahetatud, aga miskipärast on neil ka läägima hakanud.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11