Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.12.2017 1:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 20.09.2017 17:16 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 4
Probleem siis selline, et autol on hakanud turbo hiljem järele tulema kui varem.
Varem tuli 1900-2000 pöörde pealt taha ja liikus ilusti
Nüüd siis on hakanud 2200-2500 pealt taha tulema ja enne turbo tööle hakkamist auto liigub vaevaliselt.
Milles võib esinede probleem?
Kas turbo hakkab läbi minema või miski muu ?
Aitäh


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.09.2017 14:59 
Eemal

Liitunud: 11.06.2015 21:14
Postitusi: 4
Äkki geomeetria kinni? Puhasta ära


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.09.2017 17:58 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 4
Keegi Lääne-Virumaa kandis tegeleb sellise asjaga?
Et võtaks turbo maha ja puhastaks geomeetria ära ja paneks turbo peale tagasi?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2017 21:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 505
Asukoht: Põlva
Geomeetriat saab kontrollida.
Ühenda turbo klapp (aktuaator) geomeetria hoova küljest lahtil.
Geomeetria hoob peab kergelt (ilma igasuguse takistuseta) liikuma ühest äärest teise.

Vaevalt asi turbos on.

Kas tagant tuleb musta kui ei liigu?

Võib ka mõni filter (katt, kübemefilter) umbes olla.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2017 16:18 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 4
Musta tagant ei viska. Vahest viskab helesinist tossu kui turbo taha võtab aga see on vahest.
Kui oleks mõni filter kinni siis ta oleks ühtemoodi koguaeg viga.
Aga mõnikord võtab külma mootoriga õigel ajal turbo taha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.10.2017 10:57 
Eemal

Liitunud: 27.07.2006 18:57
Postitusi: 6
Ma pakun välja kaks probleemi mida võid kontrollida.

Esiteks vaata, kas kütuserõhk on hea.
Pumba küljes on rõhu klapp, solenoid.
Mul tekitas see seletamatut peavalu suvalistel momentidel.
Peale mineku suvalistel momentidel olemasolu ja mitteolemasolu, oli ka käivitusprobleeme ning vahel puterdamist ja isegi väljasuremist.
Ja ilma igasuguse loogikata suvalistel momentidel. Muidugi enamasti soojast peast. Külmalt oli olukord parem.

Teiseks pakuks dpf probleeme.
Kui need juba tekkima hakkavad, on lihtsam see lasta eemaldada.
Kütusekulu paraneb ka märgatavalt, juhul kui see probleeme tekitab.

Ma küll avensisega ei ole kokku puutunud, aga mootor on sama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.10.2017 20:52 
Eemal

Liitunud: 20.09.2017 17:12
Postitusi: 4
Eks peab kontrollima asja.
Külma mootoriga kui on auto seisnud 8-9 tundi, siis hommikul sõitu minnes töötab kõik palju paremini kui sooja mootoriga.
Ja on hakanud päris tihti viskama valget(helesinist) tossu sumpast kui pöörded kõrgele lasta aga see kaob mingi aja pärast ära.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.10.2017 12:13 
Eemal

Liitunud: 27.07.2006 18:57
Postitusi: 6
Ma panustaks dpf probleemidele ja pöörduks selle lahendamiseks tuner.ee poole.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11