Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 16:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 24.08.2011 20:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Alguses puhutakse ühest turbost kõigi silindrite gaasid läbi ja pöörde peal avatakse 1 klapp sisselaskes ja teine väljalaskes ja hakkavad mõlemad turbod tööle.
Vähemalt esmapilgul tundub see ainsa võimalusena saada auto rõhu alla nii madalalt nagu kompressor seda suudaks kuid ilma et lõpp ära vajuks....kui just mõlemat ei taha installida.
Kas keegi ka custom tuunijatest midagi analoogset teinud on? ei pea silmas vaid Eestit.
Vähemalt esampilgul tundub kõik ilus....
Toyota 2jzgte mootor suudab niiviisi vähemalt 1500 pöördega juba rõhu all sõita.

Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 24.08.2011 21:16 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Tekkis kohe küsimus, kuidas arvutatakse reaalselt kuluvat õhku??

Autod, millel õhulugeja on vaakumi poolel, see variant eriti ei töötaks niisama. Autod millel rõhu poolel, oleks vast ok. Ma arvan.
Kas esialgu tühja töötava turbo toodetud rõhk läheb lihtsalt raisku??

Samas on küsimus, et miks kohe 2 turbot töösse ei lasta?? Saaks kiiremini asja pöördesse, kuna ikkagi bi-turbo ju. Pm on sama asi Supral, 3000GT, VR4 Galant-Legnum jne jne autodel olemas. Ainult, et mõlemad turbod töös koguaeg ja boost ka juba a la 1500 rpmi järel. Kuni pm lõpuni.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 24.08.2011 21:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mitsu_manic kirjutas:
Tekkis kohe küsimus, kuidas arvutatakse reaalselt kuluvat õhku??

Autod, millel õhulugeja on vaakumi poolel, see variant eriti ei töötaks niisama. Autod millel rõhu poolel, oleks vast ok. Ma arvan.
Kas esialgu tühja töötava turbo toodetud rõhk läheb lihtsalt raisku??

Samas on küsimus, et miks kohe 2 turbot töösse ei lasta?? Saaks kiiremini asja pöördesse, kuna ikkagi bi-turbo ju. Pm on sama asi Supral, 3000GT, VR4 Galant-Legnum jne jne autodel olemas. Ainult, et mõlemad turbod töös koguaeg ja boost ka juba a la 1500 rpmi järel. Kuni pm lõpuni.


Õhukulu = MAP andur kollektoris või ajus.
Ei esialgu ei toodagi pildil paremal asuv turbo rõhku, kuna väljalaskes on siiber kinni ja kui heitgaas ei saa läbi parempoolse turbo minna läheb ta läbi vasakpoolse.

2 turbot korraga ei toodaks kindlasti nii madalalt boosti kui kahele turbole mõeldud heitgaas vaid ühest läbi lasta

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 24.08.2011 21:40 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
AGA, kas siis rõhk mitte koheselt ei kuku, kui avad teise turbo klapi ja hakatake ka seda ringi ajama, siis 1-le turbole mõeldud gaaside kogus kukub 50% ja boost langeb, selle ajaga ei jõua ju teine rõhku tõstma hakata.

Kui on turbo moodi turbod, mitte 2 juuksefööni.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 24.08.2011 22:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
väljalaske klapi avad elektroonilselt ajus sätitud lülitusega ja mõni hetk hiljem on ka teine turbo pöördes ja rõhk avab klapi sisselaskes :roll:
Mida suuremad turbod seda parem veel.....on veidi massi ja ei kuku kohe ära selle sekundi jooksul mil teine spooolib. Hetkel mil teine turbo juurde tuleb on esimene suht max pöördes juba ja väljalaske gaase jätkub juba wg-st välja laskmisekski.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 24.08.2011 22:31 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kuidas VL kolde plaanid teha? Natuke keeruline pole gaase suunata algul ühele poole ja siis teisele? Mõtlen nii, kuna kolded tav ikka ehitatud nii, et 2-3-4 silindri gaasid ühte ossa ja teised 2-3-4 silindri gaasid omakorda oma ossa. Et ei oleks gaaside omavahelist põrkumist.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 25.08.2011 8:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ma ei plaanigi seda teostada, pakkusin lihtsalt variandi välja mida ma enne kohanud polnud. :)
Kolle on võimalik ka mõistlik teha....viid silindrid kokku kuidas tahad ja ühenduskohad turbo flantsi juures ühendad piisavat mõõtu toru ja sukaga. Kuna selles torus peab vaid ühtepidi voolama pole sellega erilisi probleeme.
Tõsi küll tehase kolled on alati ühed parajad monstrumid olnud ja 1 näide on selline:
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 25.08.2011 22:27 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
jeff01 kirjutas:
Ma ei plaanigi seda teostada, pakkusin lihtsalt variandi välja mida ma enne kohanud polnud. :)
Kolle on võimalik ka mõistlik teha....viid silindrid kokku kuidas tahad ja ühenduskohad turbo flantsi juures ühendad piisavat mõõtu toru ja sukaga. Kuna selles torus peab vaid ühtepidi voolama pole sellega erilisi probleeme.
Tõsi küll tehase kolled on alati ühed parajad monstrumid olnud ja 1 näide on selline:
Pilt

usdm tüüpi turbode oma veel hullem veidi.

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 25.08.2011 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
Kohalikud ka proovisid oma moodi siuke systeem toole panna

Maksim oma supral, Alexander enda Skyline...

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 26.08.2011 1:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kas lihtsam poleks, kui 1 kompressor imeb läbi teise?
Väike lisatakistus küll seal tekiks, aga siis oleks vaja vaid 1 klapp 2. turbo taga downpipe'is ja torustik oleks kah kompaktsem.
Ja VL-klapi avaks sujuvalt tavalise membraan-aktuaatoriga boost ise.
2. turbo võiks siis olla ka suurem ja korraliku kollektoriga, ja see väike starter-turbo siis kasvõi suure turbo WG toru küljes.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 26.08.2011 12:13 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Ühel ladal siin foorumis oli ka järjestiku turbod ja toimis vist päris normaalselt. Aga teemast on pildid kadunud.Kogu süsteem oli lahendatud minu arust ainult accuraatoritega. et kui väiksem turbo mingi rõhu tootis, siis lükati teisele turbole siiber ka lahti.

Siit peaks pilte ja mõtteid saama küll
http://www.google.ee/search?client=oper ... 24&bih=590

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 26.08.2011 15:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ehk oligi palju küsimusi seetõttu et kõik ei näinud pilte:
Pilt

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 26.08.2011 16:18 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
See äkki vähe lihtsam?
Pilt

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 26.08.2011 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Ühesugused ju need kaks viimast pilti. Mõlemad on rööpühendused ja teine turbo nii külma- kui kuumapoolel siibriga lahutatud.
Googlest pildiotsing "sequential turbo setup" Annab muuhulgas lahendusi, kus suur ja väike turbo on lihtsalt jadamisi pandud. Kui väiksel turbol möödaviik suure ette juhtida (sisemise möödaviiguga ongi nii), siis võib asjal isegi mõte olla. Möödaviik peab piisavalt suur olema, et suurt turbot ei pitsita. Huvitav kas jadasüsteem suudab heitgaasidest enam energiat ka välja tõmmata?

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 26.08.2011 22:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Tekib siiski küsimus asja raha-effektiivsuse teemal...



Pole mõtet teha asju mis ei anna eriti palju, minu isiklik arvamine.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11