Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 27.08.2011 5:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Selle Jeffi postitatud pildi eelisena näen ma seda, et klappe saab kasutada jahedamate gaaside peal juba. Nende engineering läheb väheke lihtsamaks :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 28.08.2011 22:16 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Pole päris teemakohane, aga siiski ilus asi:
Pilt

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 29.08.2011 7:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Enamvähem 1:1, sinu pildil mootori jõud, minu pildil inimese jõud


Pilt

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 29.08.2011 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
:lol: :lol: :lol:
Turbopilt meenutab ussipesa.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 29.08.2011 14:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Hents, sul sellest rohkem pilte pole? :)

Tahaks aru saada :)

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 12.09.2011 16:15 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Teise maailmasõja ajal lahendati hävitajate ülerõhu probleem käikude ja tsentrifugaalkompressoriga. Seda tüüpi kompressorid teadupärast lõpust ära ei kuku, pigem on probleem algusega. Rotrex/ASA ühe kompressori + pisikese käigukastiga lahendus võtaks kordades vähem ruumi ja oleks samavõrra lihtsama ehitusega. IMHO on sellist skeemi küll tore vaadata aga ise nullist aretada kindlasti ei tahaks, eriti osade automudelite kapotialuse ruumiga arvestades :-D Kuulu järgi pidavat 2013 isegi Bugatti 16 C Galibier kahetasemelise kompressorsüsteemiga tulema.

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 12.09.2011 16:35 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Variaatoriga kompressor?

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 13.09.2011 15:28 
Eemal

Liitunud: 03.10.2009 16:27
Postitusi: 82
Asukoht: Tln
Juba tehtud, Rotrexi kompressor koos Torotraki variaatorkastiga = Rotrak , PDF

Removes the compromises from mechanical superchargers:
Provides additional boost at low speed
Provides the ability to modify boost at any speed
Eliminates the need to compromise between top and bottom end performance

_________________
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: sequential turbo...?
PostitusPostitatud: 25.11.2011 16:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
hents99 kirjutas:
Pole päris teemakohane, aga siiski ilus asi:
Pilt

Väiksel turbol puudub (pildistamise hetkel) kompressor.

Algselt pressitakse gaasid paremal asuvasse turbosse tema vasakpoolse sisendi kaudu.
Parempoolne WG on väikse turbo oma, ja vasakpoolne suure turbo oma.
Väikse-koja "downpipe" läheb suurde turbosse. Samuti ka tema WG väljund - nagu ikka.
Algselt on WG'id kinni - nagu ikka.

Kui rõhk on piisav, avanevad WG'id, mistõttu gaasid eriti enam väikest turbot ringi ei aja, sest gaasid väljuvad väikse koja parempoolse toru kaudu (väga paha nurga alt) WG'sse ja sealt suurde turbosse. See on selleks, et suurema turbo effektiivsus on parem.

Samal ajal üleliigsed gaasid lähevad suurde downpipe'i - nagu ikka.

Suure kuuma-koja ees on siiber mis arvatavasti avab twin-scroll'i, kui boost on üleval.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11