Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09.05.2011 6:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.09.2005 23:13
Postitusi: 125
Asukoht: Tagadi getho.
Mootoriks on siis Mazda FE3 u. 110+kw, surveaste 9,6(kaan lihvitud madalamaks pisut), kerge hooratas, piirik u. 7500rpm, eesmärk igapäevaliikur Mazda 323 1050kg ja max. tulevikus 230-250hp/200-215hp alustuseks. Milline neist kolmest valida mis jaapanlaste 2.0 DOHC mootoritel madalalt järgi võiks tulla igapäeva linnaliikluses ja 7300rpm peal punaseks ei läheks näiteks Rapla rajal? Jäi silma ka GT20 aga see läheb kardetavasti mõraliseks juba esimeste kiirete ringide järel Raplas :roll:

_________________
http://www.mazdasgarage.com/foorum/ Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.05.2011 17:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
T28 on stockis 2.0dohc jaapanlase (nissani) peal ja puhub stockis 0.4bar ja 200+hj. Saan aru, et T03 on T28. Väiksemat ei julge soovitada.
Aeglases kurvis varakult spoolimiseks, on vaja ikkagi korralikku boosti, süüte jms seadistamist, aga üldiselt piisab seal kurvi peal 80kw'st. Investeeriks 1. käigu sünkrodesse, sest kui käiku alla ei tõmba võib 2. käiguga niimõnigi sekund spooli taha jääda.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11