Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2006 18:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vaata asi on selles, et kuna mootor liigub siis ei saa teha torustikku jäikasid ühendusi.
Osadel autodel muidugi saab aga esiveolistel eriti ei saa.
Tagaveolistel on lihtsam, kuna käigukast toetab ka oma puksidega mootorit.
VW omanikud ilmselt teavad, kuidas mootor kapotiall liigub.
Täna saabus mulle õnneks lahendus asjale, eip tuningu jäik mootorikäpp.

IMO kasutavad enamus sellist lahendust, et siledale torule voolik ümber ja klambriga kinni.
Palju on neid kes sinna mingeid eri lahendusi teevad?
Maxboost kajastab ühenduste osas ainult sellist varianti, kui toru suurust peale ühenduskohta vähendatakse.
1:1-ele üleminekutest ei jäänd nagu silma seal midagi.
Ainult ühenduse tugevusest on seal räägitud aga ühenduse olemusest mitte.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2006 18:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
üldiselt pole olemas head ühenduskohta, on halvad ja veel halvemad :)

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2006 18:54 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
samas selle vahejupi voolikühenduse sisepinnale kahe toru vahelisele osale saaks teha ju ka mingist kummilaadsest materjalist ja nt liimida vooliku sisepinnale kinni nii et see mängiks koos voolikuga. siis ei tohiks jääda toru sisepinnale ühtegi astmelist kohta ja samas mängiks ühendus peaaegu samamoodi nagu ilma selle vahejupita seal.

Loodan et keegi sellest jutust midagi aru ka saab :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.01.2006 19:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina sain su mõttest aru küll aga iseasi kas sellel kõigel mõtet on.

Ilmselt tuleb sellised asjad liigitada loomuliku kao alla :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2006 2:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 18:09
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
seal maxboostis oligi ju näidatud vist variantidena niimoodi, et kui on kahe toru vahel pragu ja siis voolik seal peal, siis tekivad õhukeerised..

ja siis teine variant oli vist see, et torud on ikka enamvähem koos ja siis ühendus peal, et seal ei oleks erilist vahet sees.. sest mingi paari milline pragu tekitab vähem õhukeeriseid kui mingi suur, et siis torud tuleks teha ikkagi võimalikult täpsed.. ja see vast oleks juba suht väike kadu?

või ma eksin?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2006 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Need pildid olid selle kohta, kui torud erineva suurusega.
Vaata piltidel toru servade paksusi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.01.2006 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 18:09
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
M-Tech kirjutas:
Need pildid olid selle kohta, kui torud erineva suurusega.
Vaata piltidel toru servade paksusi.


väga võimalik.. ei saa praegu kontrollida kuna mu raamat pole minu käes praegu:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 17:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
http://www.porsche-foorum.ee/album/disp ... m=9&pos=27 Mul läheb asi viist liiga pikaks ja kurviliseks? pole nagu eriti palju variante kuidas teha ja peab käituma vastavalt autole ja võimalustele :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 18:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Mul on üks kaval raamat kus on ehitatud streetfighterid(biked) ühel on neist peal1,4L-ne viseko plokk ja tollel rattal on turbo kohe sisselaske kollektori taga nii,et torupikkus on olematu ja mina lugesin sealt välja,et nii on turbo igaljuhul tõhusam, kui vedada mingid paarimeetrised õhutorud radikasse.
kuid see on minu kui võrrimehe arvamus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 18:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
jeff01 kirjutas:
http://www.porsche-foorum.ee/album/displayimage.php?album=9&pos=27 Mul läheb asi viist liiga pikaks ja kurviliseks? pole nagu eriti palju variante kuidas teha ja peab käituma vastavalt autole ja võimalustele :roll:

Mitu kilo torusi sull seal kapotiall on ka?Ega ometu pole need torud sull paksu seinaga!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 19:05 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
See on "rotikas" nagu sikliteemale kohane :-D :-D :-D :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2006 19:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
ega ta just ilus ei ole jah aga esmalt eesmärk asi tööle saada ja alles siis välimus korda teha (sh ka kapotialune välimus) Anyway sai asi vaid prooviks tehtud ja kui korragi käima saan siis plaan lammutama hakata ja uus kolle ja torud jne, st et turbo läheb sinnapoole, kus praegu pidurvõim on ja kolle tuleb vähe pikemate torudega et ka küünlajuhtmed ära mahuksid :-D kaalunud just pole aga usun et kogu turbotamine annab ehk kuni 50kg kaalu juurde.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2006 16:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
ei ole midagi liiga pikk ja kurviline, ega ei saagi väga ideaalselt vedada, järelikult tuleb lihtsalt vedada kurviliselt. Kadu on nagunii suht väike.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.03.2006 17:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Fos kirjutas:
ei ole midagi liiga pikk ja kurviline, ega ei saagi väga ideaalselt vedada, järelikult tuleb lihtsalt vedada kurviliselt. Kadu on nagunii suht väike.
selge, loomulikult ei püüagi ma kusagilt viimast võtta, eesmärk asi lihtsalt ära proovida ja hiljem uus ja parem teha või asja täiendada ;)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.04.2007 12:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.01.2006 20:40
Postitusi: 72
Asukoht: Põltsamaa
Kahjuks ei ole raamatut ja samuti võõrkeele oskust.
Küsimus.Kas mängib rolli kogu survepoole maht ?Vastavalt sellele tuleb püüda ka projeteerida torustiku pikkus.Loomulikult on tähtis torude üleminekud ja koonilisused ja ka koonilisuse suunad


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11