Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 11:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
käisin vahepeal windorfis ja seal sai palju juttu kuulatud.
pms pidi nii olema et siledam pind ikka parem, aga kuna seda ei suuda ise ni siledaks teha(ideaal) siis on parem kui jätta ühtlased "karedused"

suuremaks ei tasu eriti kunagi porti teha(kui jõud trastiliselt ei kasva) sest sellega väheneb voolavus kiirus.
Nägin yhte soomest porditud kaant mille tulemus oli vist peale portimist +30hp. Lihtsalt kerge silumine...

endal plaanis kah enne ja pärast mõõtmine teha ning siis saab tulemusi näidata...

see mis ma 1.6 mootoril tegin ei ole ilmselt hea enam, sest sellega just tegin avad suuremaks!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 15:11 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Väiksema mootori puhul +30hp ainult kaanest saada on müstiline number. Palju oleneb ka mis mootorile kaanetöid teha. USA üks kõvemaid SR20DET spetsialiste, kes 100+ mootorit on ehitanud lasi kõik võimalikud ja võimatud kaanetööd teha enda 500+ whp projektiauto mootoril, võimsuse kasv oli null. Väidetavalt sama lugu on Toyota 3SGTE mootoriga millel Yamaha disainitud/ehitatud plokikaas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 18:46 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
kas toyotal mitte see 3sge beams mootor ei ole yamaha poolt disainitud. Mootoril on kaks üle 20 kraadi sujuvalt ajastust muutvat nukvõlli ja ülihea plokikaan mis ilma suurema vaevata 220 hobust annab ja natuke nokitsedes (ligi 70k EEK investeerides) saab ka 270 kätte (ja varu jääb ülegi).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 19:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
siin on kindlasti ka see, et number mis tuleb voolavusest on nö teoreetiline võimsus mida võib vabalthingavna saavutada! Kui stockis on voolavus 190 ja peale portimist 220 siis reaalset jõudu tuli kuskil jõu kõveral vbl ainult 10hp
Võimsamalt peaks see turbo puhul välja tulema?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 21:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Panter, ega Tiit ei näidanud üht Eestis tehtud 4cyl kaant millel +35 teoreetilist hj? :p

Taavi, hetkel meil töös justnimelt Sr20 kaan, eks paistab mida voolavustulemus näitab ;) See,et tal hj näitajad ei muutunud ei tähenda seda et kaane voolavus polnud paranenud. Tõenäoliselt ei kasutatud kaane paremat voolavust ära, ehk miski muu jäi piirama - nukad, Sl kollektor/siiber, õhutorustik, IC, turbo... Parandamisvaru on sr20 kaanel küll, kuigi suhteliselt korralik kaan juba tehasest.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 21:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
555vrx kirjutas:
Panter, ega Tiit ei näidanud üht Eestis tehtud 4cyl kaant millel +35 teoreetilist hj? :p

See,et tal hj näitajad ei muutunud ei tähenda seda et kaane voolavus polnud paranenud. Tõenäoliselt ei kasutatud kaane paremat voolavust ära, ehk miski muu jäi piirama - nukad, Sl kollektor/siiber, õhutorustik, IC, turbo...


sa mõtled mazda oma? tglt nägime mitut kaant millel oli se teoreetiline võimsus kasvanud!

just seda ma ise kah mõtlesin et hp kasv sõltub ka muust...
Kas on mingi variant kuidas seda vabalthingava teoreetilist õvimsust siduda turbo omaga? Samuti arvutada välja rõhk millega kavatsed sõita jne? (loogiliselt võttes kyll)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.02.2006 23:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:11
Postitusi: 175
Asukoht: Tallinn
Ega minu mazdast jutt käi äkki :)

_________________
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 2:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
ärge mehed oksi nii laiali ka ajage... ei fiat, mazda, opel jne ei pääsenud kaugeltki mitte lähedale honda kaante voolavusele ;)
tiit rääkis lisaks kaante voolavuse parandamisele ka nendest vigadest mis portimisel on tehtud, nimelt suht lihtne on kaane voolavust hullemaks teha võrreldes originaal seisuga. see jutt et frees kätte ja nii sisselaske kui väljalaske kanaleid suurendama on täiesti mööda... nimelt siis tekivad tõesti kanalis nn õhukeerised ja see pigem võivad hakata takistama kui kasuks tulevad.
eestis suht vähesed inimesed pidid oskama portida... ei hakka ühtegi inimest mustama ega kedagi upitama, uurige ise "windorf"-ist kelle kätte kindlasti oma kaant viia ei tasuks. kellel raha rohkem saadab oma kaane üle lahe naabrite juurde :)

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 13:14 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
henri kirjutas:
kas toyotal mitte see 3sge beams mootor ei ole yamaha poolt disainitud. Mootoril on kaks üle 20 kraadi sujuvalt ajastust muutvat nukvõlli ja ülihea plokikaan mis ilma suurema vaevata 220 hobust annab ja natuke nokitsedes (ligi 70k EEK investeerides) saab ka 270 kätte (ja varu jääb ülegi).


Yamaha developed the Toyota 2000GT (1969)and was a partner of Toyota in the design of most successive G model heads. Most G engines/heads, including the 3SGE/3SGTE (now in it's 3rd generation), the Previa specific 2TZFE/Z (no relation to the old T engines), and the newest 2ZZGE engines were and are still designed and cast by Yamaha. The 4AGE and 2JZGE heads are proprietary Toyota designs and manufacture, although many components are still made and supplied by Yamaha.

http://www.toysport.com/Technical%20Inf ... rticle.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 13:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Marko kirjutas:
ärge mehed oksi nii laiali ka ajage... ei fiat, mazda, opel jne ei pääsenud kaugeltki mitte lähedale honda kaante voolavusele ;)



kes oksi laiali ajab? :shock:

ma arvan et ragzi mõõdetud stock tulemus oli suht lähedale sellele hondale ;) ja nagu varem siin öeldud on tõesti nii et kanali suurendamine ei tule kasuks...

eestis porditakse kyll aga mitte sellisel tasemel nagu naaberriigis aga küll sinna ka jõutakse! (es'i tulemused igati arvestatavad juba)
niiet ni halb se asi kindlasti ei ole

(siia teemasse ei taha nyyd seda kui paha v hea keegi ikka on vms oma oskuste poolest)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 13:52 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Mida keegi malmist tehase väljalaske kollektori portimisest teab? USA-s on vähemalt SR20DET mootori ehitajad jõudnud järeldusele, et aftermarket torukolled hakkavad KÕIK pragunema, ainult hind paneb paika millal. Seega on hakanud levima tehase kollektori portimine, mis pidi päris arvestatavaid tulemusi andma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 13:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Taavi kirjutas:
Mida keegi malmist tehase väljalaske kollektori portimisest teab? USA-s on vähemalt SR20DET mootori ehitajad jõudnud järeldusele, et aftermarket torukolled hakkavad KÕIK pragunema, ainult hind paneb paika millal. Seega on hakanud levima tehase kollektori portimine, mis pidi päris arvestatavaid tulemusi andma.


ma ei tea kuidas teiste autodega on, aga fiatil ja lancial mõranevad nii 16v turbo kui ka 20v turbo konede originaal malmist vl. kolled suht tihti. nii juhtus ka minu originaal kollektoriga. peale portimist on see originaal kollektor ju veel õrnem.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 21:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Taavi, sr20det originaal malmkärakas on nõrk koht, mõranevad ilma portimata juba kahjuks. Olen lugenud sellest ajakirjades ja kuulnud mitmest juhtumist.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 22:27 
Eemal

Liitunud: 08.01.2006 18:21
Postitusi: 16
Mõranevad ka audidel. Aga suur osa sellest on tänu osavatele omanikele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2006 22:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2005 15:16
Postitusi: 218
Asukoht: Jüri
:) Nii, asjad siis liiguvad sul panter, väga hea. Vahepeal olen ka targemaks saanud poleeritud vs. cast port flow kohapealt. Siin siis näha et väga suurt kasu poleerimisest loota ei ole. 1% kogu voolu kaost...

Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 67 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11