TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

KKK K24 VAG'i 1.8T mootoril?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=7380
1. leht 2-st

Autor:  ForrestHump [ 26.04.2010 15:52 ]
Teema pealkiri:  KKK K24 VAG'i 1.8T mootoril?

Kohe kohe jõuab kätte hetk ,mil tuleks vana turbo suurema vastu vahetada, aga küsimus jääbki õhku - millise vastu?

Leidsin siit foorumist müügikuulutuse KKK K24 turbo kohta..
Uurisin nii palju ,kui suutsin selle suutlikuse ja sobivuse kohta ,kuid vastused jäid suhteliselt kesiseks.

Kas oskab keegi soovitada seda või maha laita?
Kui palju see turbo ja millise rõhu peal puhub ,kui suure läägiga jne?

Auto jääb siiski igapäevasesse kasutusse.

Tänud.

Autor:  Kiin [ 26.04.2010 17:47 ]
Teema pealkiri: 

Audi s4/s6 org turbo k24 piir jookseb ca 290hp juures ja soovitatakse kuni 1.4bar.

Autor:  zipper [ 26.04.2010 19:14 ]
Teema pealkiri: 

kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.

Autor:  Martti [ 26.04.2010 19:53 ]
Teema pealkiri: 

zipper kirjutas:
kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.


Kui sa pead silmas S3/TT k04 turbot siis see ei tohiks istuda k03 kolde otsa, sammuti ei sobi downpipe ja TIP, ümber on vaja teha suht palju.
Ise ilmselt soovitaks Garreti GT28 seeria turbosid.

Autor:  zipper [ 26.04.2010 21:32 ]
Teema pealkiri: 

http://www.carshop.ee/tuuning/ulelaadimine/turbolaadurid/frp/136907.html

Aga see vist on hiinakas, kuid läheb 1:1
Samas hiinkatega on tõestatud väga häid tulemusi, aga kui ümber ehitamiseks natuke raha ja aega on siis paigutaks ise ka gt28.

Autor:  ForrestHump [ 27.04.2010 18:29 ]
Teema pealkiri: 

Kas teate kedagi ,kes meie Vabariigis torukollesi teeb üldse?

Autor:  Master003 [ 27.04.2010 18:39 ]
Teema pealkiri: 

Dr. Tuha teeb
Türil. Ta nr on ka siin läbi käinud. Aga pead arvestama et auto seisab siis tegemise ajal seal

Autor:  snakey [ 27.04.2010 23:41 ]
Teema pealkiri: 

minu 1,8T vagi mootoril on nüüdseks selline asi küljes, roostevabast ja sõidan gt28r turboga. tehtus siis VKM's.
Pilt

Autor:  Imres [ 28.04.2010 7:41 ]
Teema pealkiri: 

snakey kirjutas:
minu 1,8T vagi mootoril on nüüdseks selline asi küljes, roostevabast ja sõidan gt28r turboga. tehtus siis VKM's.

Mis aju või softi kasutad gt28 jaoks?

Autor:  snakey [ 28.04.2010 8:34 ]
Teema pealkiri: 

tegu hakkab siis olema custom softiga mcchip'i poolt, paigaldab vkm

Autor:  Imres [ 28.04.2010 11:24 ]
Teema pealkiri: 

Mul on autol peal K24 ja lähiajal tuleb peale uus aju, VEMS.

Autor:  Carshop.ee [ 28.04.2010 11:33 ]
Teema pealkiri: 

ForrestHump kirjutas:
Kas teate kedagi ,kes meie Vabariigis torukollesi teeb üldse?


Torukollesid teeb ka www.ecutec.ee. Kasutaja Ringo siin foorumis.

Autor:  uudi [ 18.05.2010 12:12 ]
Teema pealkiri: 

Mis hinnaklass on torukolledel, kui see suur saladus ei ole?

Autor:  aksberg [ 18.05.2010 18:22 ]
Teema pealkiri: 

flantsidega koos umbes 4k

Autor:  uudi [ 29.05.2010 21:49 ]
Teema pealkiri: 

zipper kirjutas:
kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.


Terv. Küsimus, et kui kaugele jõudsid oma uuringuga. Kas tuleb siis väljavahetada ka pihustid ning kas originaal aju saab hakkama K04-jaga?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/