Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 18:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.04.2010 15:52 
Eemal

Liitunud: 29.10.2009 16:27
Postitusi: 10
Asukoht: Tallinn
Kohe kohe jõuab kätte hetk ,mil tuleks vana turbo suurema vastu vahetada, aga küsimus jääbki õhku - millise vastu?

Leidsin siit foorumist müügikuulutuse KKK K24 turbo kohta..
Uurisin nii palju ,kui suutsin selle suutlikuse ja sobivuse kohta ,kuid vastused jäid suhteliselt kesiseks.

Kas oskab keegi soovitada seda või maha laita?
Kui palju see turbo ja millise rõhu peal puhub ,kui suure läägiga jne?

Auto jääb siiski igapäevasesse kasutusse.

Tänud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2010 17:47 
Eemal

Liitunud: 09.05.2009 15:50
Postitusi: 136
Asukoht: Eesti
Audi s4/s6 org turbo k24 piir jookseb ca 290hp juures ja soovitatakse kuni 1.4bar.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2010 19:14 
Eemal

Liitunud: 29.08.2007 15:26
Postitusi: 114
Asukoht: Tapa
kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2010 19:53 
Eemal

Liitunud: 01.03.2005 17:50
Postitusi: 20
Asukoht: Tartu
zipper kirjutas:
kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.


Kui sa pead silmas S3/TT k04 turbot siis see ei tohiks istuda k03 kolde otsa, sammuti ei sobi downpipe ja TIP, ümber on vaja teha suht palju.
Ise ilmselt soovitaks Garreti GT28 seeria turbosid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2010 21:32 
Eemal

Liitunud: 29.08.2007 15:26
Postitusi: 114
Asukoht: Tapa
http://www.carshop.ee/tuuning/ulelaadimine/turbolaadurid/frp/136907.html

Aga see vist on hiinakas, kuid läheb 1:1
Samas hiinkatega on tõestatud väga häid tulemusi, aga kui ümber ehitamiseks natuke raha ja aega on siis paigutaks ise ka gt28.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2010 18:29 
Eemal

Liitunud: 29.10.2009 16:27
Postitusi: 10
Asukoht: Tallinn
Kas teate kedagi ,kes meie Vabariigis torukollesi teeb üldse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2010 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
Dr. Tuha teeb
Türil. Ta nr on ka siin läbi käinud. Aga pead arvestama et auto seisab siis tegemise ajal seal

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2010 23:41 
Eemal

Liitunud: 30.12.2006 22:34
Postitusi: 40
Asukoht: Estonia-Germany
minu 1,8T vagi mootoril on nüüdseks selline asi küljes, roostevabast ja sõidan gt28r turboga. tehtus siis VKM's.
Pilt

_________________
Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2010 7:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.05.2007 22:41
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
snakey kirjutas:
minu 1,8T vagi mootoril on nüüdseks selline asi küljes, roostevabast ja sõidan gt28r turboga. tehtus siis VKM's.

Mis aju või softi kasutad gt28 jaoks?

_________________
Best ET 13,414@A4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2010 8:34 
Eemal

Liitunud: 30.12.2006 22:34
Postitusi: 40
Asukoht: Estonia-Germany
tegu hakkab siis olema custom softiga mcchip'i poolt, paigaldab vkm

_________________
Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2010 11:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.05.2007 22:41
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Mul on autol peal K24 ja lähiajal tuleb peale uus aju, VEMS.

_________________
Best ET 13,414@A4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2010 11:33 
Eemal

Liitunud: 11.06.2009 12:52
Postitusi: 101
ForrestHump kirjutas:
Kas teate kedagi ,kes meie Vabariigis torukollesi teeb üldse?


Torukollesid teeb ka www.ecutec.ee. Kasutaja Ringo siin foorumis.

_________________
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2010 19:32
Postitusi: 7
Asukoht: Tallinn/Rapla
Mis hinnaklass on torukolledel, kui see suur saladus ei ole?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2010 18:22 
Eemal

Liitunud: 09.03.2009 8:49
Postitusi: 82
Asukoht: tallinn
flantsidega koos umbes 4k


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2010 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.03.2010 19:32
Postitusi: 7
Asukoht: Tallinn/Rapla
zipper kirjutas:
kollektori ja downpipe pead siis ikka ümber tegema, samas ise kalkuleerisin ka erinevaid variante läbi, ja leidsin et odavam oleks ikka tellida K04. Sobib 1:1 vahele, suutlikus jääb ka olenevalt seadistustest ca 250hp, on ka rohkem saadud kui inglisekeelseid foorumeid uurida. Kohalikud Dp-hp ja Carshop pakuvad heade hindadega tutikaid.
Ise eeldan seda lahendust.

Samas on ka pakutud mustast materjalist flantse et valmistada kõik mis vaja ümber turbo, aga see läheb kalliks, ainuüksi flantsid ja tihendid on ca 2.5K ja siis veel keevitamine ja aretamine on aeganõudev ja kallis töö. Samas annab korralikult projekteeritud torukolle väga palju juurde ja jääb ka palju arenemisruumi kuna originaal koldel on see voolavus suht kesine.

Igal asjal omad plussid ja miinused, eks enda jaoks tuleb selgeks teha kas "low budget" tänavaauto või vähe rohkem sisse investeerida ja saad vahel rajal ka rehve raisata.


Terv. Küsimus, et kui kaugele jõudsid oma uuringuga. Kas tuleb siis väljavahetada ka pihustid ning kas originaal aju saab hakkama K04-jaga?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11