TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

project S13
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=733
2. leht 3-st

Autor:  alar34 [ 24.11.2005 21:24 ]
Teema pealkiri:  project S13

Taavi kirjutas:
Mismõttes SR20DET ostmine probleemne on? ES-i kaudu ju Jaapanist saab väga lihtsalt. Korralikku asja võileiva hinnaga ei saa.
OK. Nõus. Nii see ongi. Kindlasti oskad pakkuda mis on korraliku asja hind! Jaapanist toomine tähendab tegelikult läbi Soome..... mis kahjuks teeb asja oluliselt kallimaks. Soomest suudan ma ise ka selle ära tuua. Mul tekkis lihtne küsimus....mis on mõistlik? Mis on õige hind korraliku asja eest? Äkki keegi toob otse Jaapanist? Asju võib osta ju kallilt emotsioonide ajel või siis veits ringi vaadates turuhinnaga. Teema paningi selle mõttega, et teada saada kes mida suudab pakkuda. Loodan, et minu eesmärk on sõnastatud suht selgelt....kes suudab teostada projekti? Loomulikult on küss ka rahas. Ja kes tahaks pärast kuulata tuttavate juttu, et loll miks sa sealt ostsid, oleks minuga rääkinud, oleks saanud sellise asja sellise hinnaga......

Autor:  Taavi [ 24.11.2005 21:36 ]
Teema pealkiri: 

Soomlased müüvad sulle sama hinnaga, mis ES, kui mitte isegi kallimalt. Mis sa arvad miks ES esindusõigused sai Eestis? Vahe on selles, et pead ise soomlastega asju ajama, sobiva mootori leidma, garantiiasju ajama kui vaja jne. Kui tahad kõik ise teha, siis ehita auto otsast lõpuni valmis ka. Kui tahad kellegilt teenust ost, siis tee seda otsast lõpuni. Kindlasti on asju mida saab kuskilt odavalt ka tutvuste kaudu Eestis, mida ehitajale külge kruvimiseks viia, aga kindlasti ei ole üks nendest asjadest JDM SR20DET mootor.

Tsiteeri:
Loodan, et minu eesmärk on sõnastatud suht selgelt....kes suudab teostada projekti?


Siiani on siis kõik firmad sulle öelnud, et ei suuda seda projekti teostada?

Ehk olen liiga ründava tooniga, aga nii ma neid asju näen. Eesti suuruses konnatiigis ei ole mõtet eksklusiiv tootele/teenusele enampakkumist korraldada.

Autor:  alar34 [ 24.11.2005 21:58 ]
Teema pealkiri: 

hents99 kirjutas:
Sry, aga miks sa kohe S14 ei osta? Tuleks kindlasti parem tulemus.
Seda on minult enne ka küsitud. Seekord on S13 projekt. Kere meeldib....

Autor:  hents99 [ 24.11.2005 22:00 ]
Teema pealkiri: 

Ok, see seletab kõik.
Edit: see polnud vaidluseks.

Autor:  alar34 [ 24.11.2005 22:21 ]
Teema pealkiri:  project S13

See vaidlus ei vii meid mitte kuhugi.....
ma pidasin silmas Taavi viimaseid postitusi

Autor:  Marko [ 25.11.2005 13:15 ]
Teema pealkiri: 

milleks vaielda, meil kõikidel on omad nägemused asjade käigust ja ka finants taust on erinev...
mina näeksin sinu projekti käiku S13 kerele S14 mootor: leedus/saksas vedeleb kindlasti kusagil müügikohas külgavariiga S14 millel mootor ja kogu elektroonika veel toimivad. mine too see sealt sümboolse summaga ära ja võta seda masinat kui nn doonorit :) viskad mootori ja kogu juhtmestiku ringi, enda mootori saad ehk isegi eestis kellelegi müüa et mingigi raha tagasi saada ;)
Taavi juhtis pigem sind sinna teele et endale teadvustaksid, et " tasuta lõunaid ei ole olemas " odavalt seda projekti ei teosta ja kokkuvõtteks kulutad ikka sama summa, kui mitte rohkem, mis S14 ostes. nii jääks S13 ka alles sellisena nagu ta sul hetke seisuga on. aga see mudeli valik muidugi sinu teha, kui seda alustad siis oleks endalgi huvi teinekord läbi astuda ja vaadata kuidas edeneb :)

Autor:  henri [ 26.11.2005 23:01 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
milleks vaielda, meil kõikidel on omad nägemused asjade käigust ja ka finants taust on erinev...
mina näeksin sinu projekti käiku S13 kerele S14 mootor: leedus/saksas vedeleb kindlasti kusagil müügikohas külgavariiga S14 millel mootor ja kogu elektroonika veel toimivad. mine too see sealt sümboolse summaga ära ja võta seda masinat kui nn doonorit :) viskad mootori ja kogu juhtmestiku ringi, enda mootori saad ehk isegi eestis kellelegi müüa et mingigi raha tagasi saada ;)
Taavi juhtis pigem sind sinna teele et endale teadvustaksid, et " tasuta lõunaid ei ole olemas " odavalt seda projekti ei teosta ja kokkuvõtteks kulutad ikka sama summa, kui mitte rohkem, mis S14 ostes. nii jääks S13 ka alles sellisena nagu ta sul hetke seisuga on. aga see mudeli valik muidugi sinu teha, kui seda alustad siis oleks endalgi huvi teinekord läbi astuda ja vaadata kuidas edeneb :)



Idee iseenesest hea aga mis seisus need odavad s14-d ka on?

Korralikumad on kõik väga kallid üldjuhul. S13 sr20det mootoriga on ka jaapanis väga kallis auto. Muidugi kui mootor on alla 50k km sõitunud. Jaapanist on küsitud hindasid ning kõik sr20det mootorid mis on pärit s13 pealt maksavad $$$ ja neid on ka raskem saada. Kui aga ehitada s14 mootor s13-le siis on vaja väga palju juppe kuskilt tellida, ning need ei ole just kõige odavamad. Ning ei maksa loota et need kaks autot sarnased mingis mõõtmes on.

Autor:  Hylas [ 27.11.2005 14:58 ]
Teema pealkiri: 

ma ei ole veel oma silmaga näinud ühtegi s14 nissanit mis maksaks alla 100K ja töötaks rohkem kui paar nädalat :-D
on 2 varianti kas kere korras ja mootor läbi või siis mootor enamvähem ja kere kõver.

Autor:  Siim [ 27.11.2005 15:54 ]
Teema pealkiri: 

Marko kirjutas:
...
mina näeksin sinu projekti käiku S13 kerele S14 mootor: leedus/saksas vedeleb kindlasti kusagil müügikohas külgavariiga S14 millel mootor ja kogu elektroonika veel toimivad. mine too see sealt sümboolse summaga ära ja võta seda masinat kui nn doonorit :) viskad mootori ja kogu juhtmestiku ring...


Ega avariilise S14 leidmine just lihtne pole. Leedu, läti, soome, rootsi ja saksa turul hoian silma peal koguaeg aga ei ole midagi veel avastanud.

http://www.es-tuning.ee/?action=engines.view&id=1
hind 27650.- ja S13 keretüübi mootor. Ei oska öelda kas ka juhtmestiku ja aju ja turbo ka kaasa saab. Hind pole just halb sest pakkuda ka 22440kr-ga S13 CA18DET mootorit.

Autor:  henri [ 27.11.2005 18:32 ]
Teema pealkiri: 

siim_106 kirjutas:
...
http://www.es-tuning.ee/?action=engines.view&id=1
hind 27650.- ja S13 keretüübi mootor. Ei oska öelda kas ka juhtmestiku ja aju ja turbo ka kaasa saab. Hind pole just halb sest pakkuda ka 22440kr-ga S13 CA18DET mootorit.


Ei taha norida aga omanik soovis black top'i. Ja hinnavahe neil kahel on suhteliselt suur.

Autor:  Siim [ 27.11.2005 18:43 ]
Teema pealkiri: 

henri kirjutas:
siim_106 kirjutas:
...
http://www.es-tuning.ee/?action=engines.view&id=1
hind 27650.- ja S13 keretüübi mootor. Ei oska öelda kas ka juhtmestiku ja aju ja turbo ka kaasa saab. Hind pole just halb sest pakkuda ka 22440kr-ga S13 CA18DET mootorit.


Ei taha norida aga omanik soovis black top'i. Ja hinnavahe neil kahel on suhteliselt suur.


Tegelt oleks huvitav teada mis vahe neil on? :oops:

Autor:  Taavi [ 27.11.2005 19:05 ]
Teema pealkiri: 

Siia teemase sobiks ühe briti 475whp S13 omaniku ütlus:

In general you can have 2 of the following 3 items in one car:
A cheap car
A fast car
A reliable car

Take your pick :)

Autor:  Samvel [ 29.11.2005 0:56 ]
Teema pealkiri: 

siim_106 kirjutas:
Tegelt oleks huvitav teada mis vahe neil on? :oops:


1. reguleeritav SL nukk blacktopil
2. turbo
3. SL kollektor
4. plokikaanes peaks olema erinevusi
5. aju

Autor:  pacific [ 19.12.2005 16:14 ]
Teema pealkiri: 

ainuke soovitus et ära kasuta 200sx mootorit eriti turboga sest see jookseb kohe laiali. mul tuttav kes tegeleb sellise autoga ja ilma turbota versioon jookseb laiali aastas ca 4 korda ja iga kord erinev jama. küll keps ei hüüa tulles ja on juhtunud ,et ploki sisemus tuleb karteri põhja eemaldamisel pudina välja! muidu on tore auto ja hea ka aga säästad närve kui paned sinna mungi muu mootori ntx primera ja sinn turbo mis on ka muidugi jupp tööd. aga eks see jääb juba igaühe enda otsustada mis enda autoga teha! Jõudu ja respect asja käsile võtmisel!

Autor:  jk [ 19.12.2005 16:22 ]
Teema pealkiri: 

pacific kirjutas:
ainuke soovitus et ära kasuta 200sx mootorit eriti turboga sest see jookseb kohe laiali. mul tuttav kes tegeleb sellise autoga ja ilma turbota versioon jookseb laiali aastas ca 4 korda ja iga kord erinev jama. küll keps ei hüüa tulles ja on juhtunud ,et ploki sisemus tuleb karteri põhja eemaldamisel pudina välja! muidu on tore auto ja hea ka aga säästad närve kui paned sinna mungi muu mootori ntx primera ja sinn turbo mis on ka muidugi jupp tööd. aga eks see jääb juba igaühe enda otsustada mis enda autoga teha! Jõudu ja respect asja käsile võtmisel!


:kill

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/