Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: S13 mootori võimsus?
PostitusPostitatud: 09.02.2010 23:03 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 17:45
Postitusi: 180
Asukoht: Rakvere
Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.02.2010 23:51 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
200hp kuna stage 2 chip eeldab:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Boost controller to achieve 15psi boost pressure
Uprated intercooler
T28 turbo from an S14 200SX
Super unleaded fuel (>97 RON)
Uprated fuel pump

kui sul seda setupi pole siis ei toimu õiget juhtimist ja varsti detonatsioon ja saad uut mootorit ehitama hakata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: S13 mootori võimsus?
PostitusPostitatud: 09.02.2010 23:58 
Eemal

Liitunud: 19.03.2006 20:57
Postitusi: 231
Riisirakett kirjutas:
Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.


Kui kõik veel nii nagu mul oli, siis peaks spec olema sul selline:Apexi koonus,Suur Saabi IC, 3" summuti täies pikkuses koos downpipe'ga, torukollektor, KKK K24 turbo, Stage 2 chip, Plokikaas porditud, Metallist Cometic kaanetihen 1.9mm, Walbro 255l/h kütusepump Sees standard kolvid, kepsud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: S13 mootori võimsus?
PostitusPostitatud: 10.02.2010 0:02 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 17:45
Postitusi: 180
Asukoht: Rakvere
ejay kirjutas:
Riisirakett kirjutas:
Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.


Kui kõik veel nii nagu mul oli, siis peaks spec olema sul selline:Apexi koonus,Suur Saabi IC, 3" summuti täies pikkuses koos downpipe'ga, torukollektor, KKK K24 turbo, Stage 2 chip, Plokikaas porditud, Metallist Cometic kaanetihen 1.9mm, Walbro 255l/h kütusepump Sees standard kolvid, kepsud.


Ei ole ise midagi lisanud ega ära võtnud.seega on sama :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 0:12 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 17:45
Postitusi: 180
Asukoht: Rakvere
T6nis kirjutas:
200hp kuna stage 2 chip eeldab:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Boost controller to achieve 15psi boost pressure
Uprated intercooler
T28 turbo from an S14 200SX
Super unleaded fuel (>97 RON)
Uprated fuel pump

kui sul seda setupi pole siis ei toimu õiget juhtimist ja varsti detonatsioon ja saad uut mootorit ehitama hakata.


200hp peaks olema arvutuste järgi vist 123kw?originaalis on aga 124kw.ei mõista asja...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 0:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
200hp=153kw ikka

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 0:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ideaalses korras CA18DET mootor, gt28r turbo (näiteks), 450cc pihustid, hea vahejahuti, vaba sisselase, vaba väljalase, kaane portimine, parem kütusepump, korralik seadistus, korralik uus õli iga 5000km järel sisse.
Kui seda kõike hästi teha ja mingi lolluse pärast mootorit kokku ei lase (näiteks lekkiva õli tõttu), peaks selline mootor kannatama hästi kuni 300hp.

Kindlasti ei hakka Sa selliselt küsimust esitades veenduma, et mootor oleks ikka ideaalses korras, seepärast on reaalsuses minu arvates pigem 250hp (~200whp) see piir CA18DET jaoks, milleni korralik mootor suht väheste kulutustega jõuab ja head hoolt kandes ka koos veel püsib. Viskad polstri ja muu ülearuse kaaluva sodi autost välja ning 250hp/1100kg on päris tore sõita juba, ilmselt toredamgi kui 400hp seades, mille puhul lõbu algaks alles 5000RPM.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 0:37 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 17:45
Postitusi: 180
Asukoht: Rakvere
Tänan korraliku vastuse eest :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 9:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
murjam kirjutas:
....250hp/1100kg on päris tore sõita juba, ilmselt toredamgi kui 400hp seades, mille puhul lõbu algaks alles 5000RPM.
Oot, päris nii nüüd kah pole, et 400hj'ga saad rõhu üles 5000rpm juures :), siis peab ikkagi midagi mäda olema, näiteks seade.
Kui punase S13 ostsin, siis GT30R võttis bari üles kuskil napilt enne 4500RPM. Hiljem GT2876R ja teise seadistusega käis boosti kell 1bar pealt üle 3700-4100 vahel ja 0.2sekundit hiljem enne 5000RPM oligi 2bar ees. Tahhokas näitab mul millegipärast +10%, seega tolle järgi tundus spool kehvem. Ma kirjeldasin kolmanda käigu spooli.
Porditud kaante, tiba suurema turbo ja hea seadistuse jms'ga võiks oletada, et stock 0.7 bar'iga saab 7000RPM peal ikkagi 250hj kätte, mis peaks üsna turvaline olema.
Aga laiali lastakse ka stock võimsusel :)
Mul on kõrvu jäänud, et stock sisuga on rootsis ideaalse seadistusega võlutud 400hj, ja olevat kestnud kauem kui 2-3sõitu, pigem 4 :)
Nende stage chipide ja 250+ hj'dega soovitan slepiköit ikkagi kaasas kanda :) Hallil nissanil läks mul eelmise omaniku käes, isegi kunagi juba dünos üle käidud seadistusega, mida peale kapremonti ei tehtud üle, mõne Audru ringiga (kui sedagi) ka juba sepis-kolvid sulama...
Kui WB on ees, veeta palju aega seda eriolukordades jälgides, veendumaks, et see chip hoiab sul segu igas asendis paigas, siis pole vaja väga muretseda. Samas piisab vaid sellest, et CAS on väsinud, ja isegi segu teadmine sind ei päästa.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Jumal hoidku lugege natuke usa või uk foorumeid kus on tuhandeid ca18 omanikke, näete et kogemustga aju näppija teeb su stock sisuga ca18 400hp+ daily driveri ilma mingi probleemita. Detonatsioon hävitab su forged mootori sisu ka 200hp juures vabalt.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 21:49 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 17:45
Postitusi: 180
Asukoht: Rakvere
Aga kas ka meil siin sellist kogemustega imetegijat leiab?ei hakka masinat sinna viima ega sealt ka tegijat siia tooma seega tuleb kuulata ja nõu pidada siinsete teadjate-oskajatega 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.02.2010 23:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Selge see, et stock mootori metalli poolest kestab 400hj teatud juhtudel, aga seda 400hj ei saa enam nii odavalt...
Enamus neil "daily driveritel" pole enam, stock aju, ja aftermarket ajud ei kasuta üldiselt enam CAS andurit. Pane sinna juurde kellad, EGT ja WB dyno-time, suurem turbo, kaane tihend, arp poldid, korralikud rehvid, jne jne...
Olen aru saanud, et stock ajuga eestis üle aasta üldiselt 300+ hj pole vastu pidanud :) Samas kuni aasta 275-325hj vastupidamist tean mitmel juhul.
Pealegi usa rootsi jne kütuse kvaliteet ei pruugi olla nii ebastabiilne nagu siin mail.

Võiks koostada mingi stage'ide nimekirja, kus on juppide nimekiri, võimsused, hind ning ajakulu märgitud...

EDIT: Ja minu arvamus korruta läbi 0.8'ga, kuna zoom1 on selle asjaga muidugi natu kauem tegelenud.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2010 9:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
Kunagi ammu leidsin sellise nimekirja, teadjamad mehed hakaku kohe parandusi tegema ja lisama juurde, mida veel vaja teada ja teha:

Stage 1:

Boost controller/bleed valve
chip
2,5"-3" downpipe (siis ilmselt ka lõpuni välja mingi jämedam toru panna ? )
kütusepump

Stage 2:

Suurem IC
suuremad pihustid, sinna 440 kanti.
suurem turbo
soovitatav ka suurem õhulugeja

stage 3:

sepis kolvid ja kepsud
väntvõlli mod. ???
bloki/kaane tööd ka. portimine ja poleer.
metall/messing plokikaane tihend.
ARP poldid
suurem segusiiber ja costum sisselaske kolle.
suuremad nukad
klappidega midagi jännata
pref. klapid
jäigemad klapivedrud
retainesr (mis iganes see ka pole :D)
SUUREM torbo,
suuremad pihustid ja
Programmeeritav aju.

Et tegu pole minu leiutisega. internet. :-D
mingid neist olid soovitatavad ja mingid pidid olema kindlalt.
ootan kriitikat ..... 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.03.2010 10:27 
Eemal

Liitunud: 14.02.2009 20:48
Postitusi: 111
Asukoht: Pärnu
http://www.h-dev.co.uk/index.php?cPath= ... 5ce0fe8813

Sellelt lingilt leiab kõik vajaliku info stage 1,2 ja 3 jaoks.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11