TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

S13 mootori võimsus?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=6967
1. leht 1-st

Autor:  Riisirakett [ 09.02.2010 23:03 ]
Teema pealkiri:  S13 mootori võimsus?

Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.

Autor:  T6nis [ 09.02.2010 23:51 ]
Teema pealkiri: 

200hp kuna stage 2 chip eeldab:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Boost controller to achieve 15psi boost pressure
Uprated intercooler
T28 turbo from an S14 200SX
Super unleaded fuel (>97 RON)
Uprated fuel pump

kui sul seda setupi pole siis ei toimu õiget juhtimist ja varsti detonatsioon ja saad uut mootorit ehitama hakata.

Autor:  ejay [ 09.02.2010 23:58 ]
Teema pealkiri:  Re: S13 mootori võimsus?

Riisirakett kirjutas:
Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.


Kui kõik veel nii nagu mul oli, siis peaks spec olema sul selline:Apexi koonus,Suur Saabi IC, 3" summuti täies pikkuses koos downpipe'ga, torukollektor, KKK K24 turbo, Stage 2 chip, Plokikaas porditud, Metallist Cometic kaanetihen 1.9mm, Walbro 255l/h kütusepump Sees standard kolvid, kepsud.

Autor:  Riisirakett [ 10.02.2010 0:02 ]
Teema pealkiri:  Re: S13 mootori võimsus?

ejay kirjutas:
Riisirakett kirjutas:
Et küsimus siis selline,et mis oleksid need max numbrid mis oleks võimalik saavutada ja millega ka mootor kestaks rohkem kui 1-2 sõitu ning mis ei nõuaks ka suuri kulutusi ega ümber komplekteerimist?hetkel siis porditud plokikaan ja stage 2 chip ning kkk24 föön koos sellejuurde kuuluva WG.


Kui kõik veel nii nagu mul oli, siis peaks spec olema sul selline:Apexi koonus,Suur Saabi IC, 3" summuti täies pikkuses koos downpipe'ga, torukollektor, KKK K24 turbo, Stage 2 chip, Plokikaas porditud, Metallist Cometic kaanetihen 1.9mm, Walbro 255l/h kütusepump Sees standard kolvid, kepsud.


Ei ole ise midagi lisanud ega ära võtnud.seega on sama :)

Autor:  Riisirakett [ 10.02.2010 0:12 ]
Teema pealkiri: 

T6nis kirjutas:
200hp kuna stage 2 chip eeldab:
Free flow air filter
Free flow exhaust
Boost controller to achieve 15psi boost pressure
Uprated intercooler
T28 turbo from an S14 200SX
Super unleaded fuel (>97 RON)
Uprated fuel pump

kui sul seda setupi pole siis ei toimu õiget juhtimist ja varsti detonatsioon ja saad uut mootorit ehitama hakata.


200hp peaks olema arvutuste järgi vist 123kw?originaalis on aga 124kw.ei mõista asja...

Autor:  digimarket [ 10.02.2010 0:14 ]
Teema pealkiri: 

200hp=153kw ikka

Autor:  murjam [ 10.02.2010 0:14 ]
Teema pealkiri: 

Ideaalses korras CA18DET mootor, gt28r turbo (näiteks), 450cc pihustid, hea vahejahuti, vaba sisselase, vaba väljalase, kaane portimine, parem kütusepump, korralik seadistus, korralik uus õli iga 5000km järel sisse.
Kui seda kõike hästi teha ja mingi lolluse pärast mootorit kokku ei lase (näiteks lekkiva õli tõttu), peaks selline mootor kannatama hästi kuni 300hp.

Kindlasti ei hakka Sa selliselt küsimust esitades veenduma, et mootor oleks ikka ideaalses korras, seepärast on reaalsuses minu arvates pigem 250hp (~200whp) see piir CA18DET jaoks, milleni korralik mootor suht väheste kulutustega jõuab ja head hoolt kandes ka koos veel püsib. Viskad polstri ja muu ülearuse kaaluva sodi autost välja ning 250hp/1100kg on päris tore sõita juba, ilmselt toredamgi kui 400hp seades, mille puhul lõbu algaks alles 5000RPM.

Autor:  Riisirakett [ 10.02.2010 0:37 ]
Teema pealkiri: 

Tänan korraliku vastuse eest :-D

Autor:  Astrona [ 10.02.2010 9:46 ]
Teema pealkiri: 

murjam kirjutas:
....250hp/1100kg on päris tore sõita juba, ilmselt toredamgi kui 400hp seades, mille puhul lõbu algaks alles 5000RPM.
Oot, päris nii nüüd kah pole, et 400hj'ga saad rõhu üles 5000rpm juures :), siis peab ikkagi midagi mäda olema, näiteks seade.
Kui punase S13 ostsin, siis GT30R võttis bari üles kuskil napilt enne 4500RPM. Hiljem GT2876R ja teise seadistusega käis boosti kell 1bar pealt üle 3700-4100 vahel ja 0.2sekundit hiljem enne 5000RPM oligi 2bar ees. Tahhokas näitab mul millegipärast +10%, seega tolle järgi tundus spool kehvem. Ma kirjeldasin kolmanda käigu spooli.
Porditud kaante, tiba suurema turbo ja hea seadistuse jms'ga võiks oletada, et stock 0.7 bar'iga saab 7000RPM peal ikkagi 250hj kätte, mis peaks üsna turvaline olema.
Aga laiali lastakse ka stock võimsusel :)
Mul on kõrvu jäänud, et stock sisuga on rootsis ideaalse seadistusega võlutud 400hj, ja olevat kestnud kauem kui 2-3sõitu, pigem 4 :)
Nende stage chipide ja 250+ hj'dega soovitan slepiköit ikkagi kaasas kanda :) Hallil nissanil läks mul eelmise omaniku käes, isegi kunagi juba dünos üle käidud seadistusega, mida peale kapremonti ei tehtud üle, mõne Audru ringiga (kui sedagi) ka juba sepis-kolvid sulama...
Kui WB on ees, veeta palju aega seda eriolukordades jälgides, veendumaks, et see chip hoiab sul segu igas asendis paigas, siis pole vaja väga muretseda. Samas piisab vaid sellest, et CAS on väsinud, ja isegi segu teadmine sind ei päästa.

Autor:  zoom1 [ 10.02.2010 20:34 ]
Teema pealkiri: 

Jumal hoidku lugege natuke usa või uk foorumeid kus on tuhandeid ca18 omanikke, näete et kogemustga aju näppija teeb su stock sisuga ca18 400hp+ daily driveri ilma mingi probleemita. Detonatsioon hävitab su forged mootori sisu ka 200hp juures vabalt.

Autor:  Riisirakett [ 10.02.2010 21:49 ]
Teema pealkiri: 

Aga kas ka meil siin sellist kogemustega imetegijat leiab?ei hakka masinat sinna viima ega sealt ka tegijat siia tooma seega tuleb kuulata ja nõu pidada siinsete teadjate-oskajatega 8)

Autor:  Astrona [ 10.02.2010 23:25 ]
Teema pealkiri: 

Selge see, et stock mootori metalli poolest kestab 400hj teatud juhtudel, aga seda 400hj ei saa enam nii odavalt...
Enamus neil "daily driveritel" pole enam, stock aju, ja aftermarket ajud ei kasuta üldiselt enam CAS andurit. Pane sinna juurde kellad, EGT ja WB dyno-time, suurem turbo, kaane tihend, arp poldid, korralikud rehvid, jne jne...
Olen aru saanud, et stock ajuga eestis üle aasta üldiselt 300+ hj pole vastu pidanud :) Samas kuni aasta 275-325hj vastupidamist tean mitmel juhul.
Pealegi usa rootsi jne kütuse kvaliteet ei pruugi olla nii ebastabiilne nagu siin mail.

Võiks koostada mingi stage'ide nimekirja, kus on juppide nimekiri, võimsused, hind ning ajakulu märgitud...

EDIT: Ja minu arvamus korruta läbi 0.8'ga, kuna zoom1 on selle asjaga muidugi natu kauem tegelenud.

Autor:  kilplane [ 20.03.2010 9:43 ]
Teema pealkiri: 

Kunagi ammu leidsin sellise nimekirja, teadjamad mehed hakaku kohe parandusi tegema ja lisama juurde, mida veel vaja teada ja teha:

Stage 1:

Boost controller/bleed valve
chip
2,5"-3" downpipe (siis ilmselt ka lõpuni välja mingi jämedam toru panna ? )
kütusepump

Stage 2:

Suurem IC
suuremad pihustid, sinna 440 kanti.
suurem turbo
soovitatav ka suurem õhulugeja

stage 3:

sepis kolvid ja kepsud
väntvõlli mod. ???
bloki/kaane tööd ka. portimine ja poleer.
metall/messing plokikaane tihend.
ARP poldid
suurem segusiiber ja costum sisselaske kolle.
suuremad nukad
klappidega midagi jännata
pref. klapid
jäigemad klapivedrud
retainesr (mis iganes see ka pole :D)
SUUREM torbo,
suuremad pihustid ja
Programmeeritav aju.

Et tegu pole minu leiutisega. internet. :-D
mingid neist olid soovitatavad ja mingid pidid olema kindlalt.
ootan kriitikat ..... 8)

Autor:  stif [ 20.03.2010 10:27 ]
Teema pealkiri: 

http://www.h-dev.co.uk/index.php?cPath= ... 5ce0fe8813

Sellelt lingilt leiab kõik vajaliku info stage 1,2 ja 3 jaoks.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/