Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Turbo valimine 535-le
PostitusPostitatud: 30.12.2009 17:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
Nunii,
moto on M30B35
stock - 155KW ja praegu hingab vabalt ja ootab MS-i installi.
Küsimus suuremale ringile oleks selline, et milline võiks see turbiin tulevikus olla kui otsida seda, et spoolima hakkaks hästi varakult ja jõudu tuleks max 350HP. Pigem oleks mõeldud just madala otsa väände jaoks ja vb isegi langeva boostiga. (ses mõttes, et vääne üles ja siis tasapisi boost langeb kuni piirajani).
selline küsimus veel, et mida laiem ring arvab squirrel performance kodulehe turbo calculaatorist?

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo valimine 535-le
PostitusPostitatud: 01.01.2010 3:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Ahti kirjutas:
Nunii,
moto on M30B35
stock - 155KW ja praegu hingab vabalt ja ootab MS-i installi.
Küsimus suuremale ringile oleks selline, et milline võiks see turbiin tulevikus olla kui otsida seda, et spoolima hakkaks hästi varakult ja jõudu tuleks max 350HP. Pigem oleks mõeldud just madala otsa väände jaoks ja vb isegi langeva boostiga. (ses mõttes, et vääne üles ja siis tasapisi boost langeb kuni piirajani).
selline küsimus veel, et mida laiem ring arvab squirrel performance kodulehe turbo calculaatorist?

T3T4 .63 kuuma kojaga ja .50 külmaga. Mul 3.8 mootori peal teeb täpselt seda.
Boost on veerandgaasiga 1500rpm olemas. Ausaltöeldes mulle käib lausa närvidele, et natukene pärast kurvi puudud gaasi ja Pssst lahti lastes.

Minul oli stock 128kw 3.8L ehk 350hp saavutati u 1bar peal. Sinu puhul saavutatakse see lihtsalt 0.75bar peal.

Kui Hiina oma ei meeldi, siis vaste on T3T4 turboneticsilt Stage-3 turbine wheel + .63 housing ja õige külm osa. Tulemus on sama, vastupidavus erinev.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2010 23:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
sellest võiks järeldada,
et kasutades selle mootori peal 70 ar-iga kuuma koda peaks asi täpselt bonks olema.
sellist kompotti nagu fog mainis on igasugust muidugi saada jah ja esialgu ma vaataksin pigem kastutatud puhurit - kui just midagi väga head silma ei hakka.
turbobanditen.se lehel igasugu sarnase loomuga variante - ja ma olen teadlik, et need töötavad ilusti.
fog - kas mingit stendi graafikut ka on näidata äkki ?

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.01.2010 23:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Turbobandit.se toodang jah ok hinna ja kvaliteediga. Lähiajal peaks ka minu auto turbobandit TB70 turboga käima minema ja siis saan ka rääkida, kuidas asi toimib :roll:
Kui kellelgi soov sealt turbo muretseda, võib minuga rääkida, sest saan sealt ka vähe paremat hindat veel :)

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 14:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
kõige sarnasemate omadustega ja veidi suurema kuumakojaga puhuri leidsin siit - http://www.turbo-parts.de/product_info.php?info=p783_Turbolader-GTR-440--GT3076--GT30---50A-R-Verdichterseite---70A-R.html
Sellisel turbiinil peaks kuum koda olema korralikult voolav ja samas tootlikkusest väga puudu ei tule - isegi kui kogemata tahaks rõhku rohkem keerata kui esialgne planeeritud 0,8 bar.
See teave siis nüüd lahendatud. Nüüd järgmine küsimus, kui suured pihustid võiksid olla - ütleme, et jätaks mingi 10 kuni 20% varuga.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 14:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ahti kirjutas:
Nüüd järgmine küsimus, kui suured pihustid võiksid olla - ütleme, et jätaks mingi 10 kuni 20% varuga.

Keri veidi alla lehte, seal on kohe hea tabel võtta: http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm#size

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 15:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
See viimane link küll väga hea :)
Ise sai ka vähe haritud end sellel teemal nüüd...
Samas selline küsimus ikka meelel, et kui panna üle 1000cc pihustid MS-ile, siis ei saa enam tühikäikku normaalset. Hakkab uputama. Kuis saab selle vastu abi!?

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 16:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
AndresZ kirjutas:
Samas selline küsimus ikka meelel, et kui panna üle 1000cc pihustid MS-ile, siis ei saa enam tühikäikku normaalset. Hakkab uputama. Kuis saab selle vastu abi!?


Selle vastu on vaid kaks võimalust: kas kasutada staged pihusteid (nt 300cc+800cc) või vahetada aju välja.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 17:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
megahea tabel ja arvutus -help seal.

sealt järelduvalt on siis minu setup-i jaoks täiesti normaalsed 330 pihustid.
ütleme, et kui jätta väike varu siis mingi 360 või 370.

aga MS-iga suured pihustid - hmm - räägi mihkliga. Seda häda on mitmel väikse sisuga mootoril olnud ja lõpuks on kõik normaalselt käima saadud.
Kuni sinnamaani välja, et tuleb loobuda konventsionaalsest tühikäigust ja sõita siukse - veidi ralliautoliku aparaadiga.
Nad mõjuvad veits samamoodi tühikäigule ju nagu räigelt kerge hooratas.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
AndresZ kirjutas:
See viimane link küll väga hea :)
Ise sai ka vähe haritud end sellel teemal nüüd...
Samas selline küsimus ikka meelel, et kui panna üle 1000cc pihustid MS-ile, siis ei saa enam tühikäikku normaalset. Hakkab uputama. Kuis saab selle vastu abi!?


HI Res koodiga kah võimatu?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 19:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Selle tabeli juures on kõik ilus ja tore aga ärge unustage ära BSFC-d ja ka pööret mille juures see max võimsus saavutatakse. ;)

330cc pihustiga ei saanud Mardi M20-nel IMO üle 0.6bar keeratagi, kuna ammu olid juba seal need 100% lahti.
Peale pihustite modimist ~400cc peale oli pihusti duty vist 1bar juures ligi 100%.

Isiklikult alla 400cc pihustit ei hakkaks sinna vaatama.
Varuga oleks paras 630cc Siemens Dekad, mida tutikana mõistliku hinnaga juba saada on.

Mis puutub pihusti suurusse, siis overkill on IMO suht mõtetu (stiilis 1600cc pihusti 400hp jaoks).
Mingist piirist ei aita ka aju vahetus, kuna kui lihtsalt pihusti on juba 0.4s vähem lahti kui ta avanemise aeg on, siis sealt konstantset kütusekogust kätte ei saa.

Hi-Res kood on BS võrreldes MS2 prosega.
680cc pihustied 1.8 4sil. mootoril oli tava MS1 koodiga suht võimatu tühikäigul stabiilseks saada, Hi-Res koodiga oli asi veel kuidagi talutav.
Kõige parem oli MS2 prosega. Suurte pihustite puhul tuleb mängu ka individuaalne flow erinevus, kuna ka kanalid voolavad erinevalt, siis teatud maast ei pruugigi asja enam stabiilseks saada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 19:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
Njah,
kui erinevaid calculaatoreid kasutada siis millegipärast on jah nii, et alla 400 ei saaks sinna ikkagi kasutada.
0280150558 sellise koodiga boschi rohelised tunduvad kah päris normaalsed. Need phmt nagu orikad ainult 2x suurema flow-ga.
väidetavalt siis on M30B35 motol orikad 240cc pihustid mis heal juhul 3,5 bar-i peal pigistavad 230 hp välja. ös suht piiri peal juba sünnist saati.
Kas see pihusteid kotib, kui suure duty peal nad peavad olema, selleks et tuleks see normaalne kütuse kogus? või on kusagil ette üteldud, et näiteks duty 85% peavad andma kogulaksu välja 3 bar-i peal, muidu jäävad väheseks juba.
to miku - nood siemensid natuke overkill nii suuruselt kui hinnalt.
don't slap me now. :oops:

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 19:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No pihusti tootlikus on antud max duty-l aga tema tööaeg ei tohi olla 100% ehk siis max duty, kuna pihustid võivad läbi põleda/kinni jääda.
Tänavaautol peetakse normaalseks pihusti duty-ks kuni 85%, võistlusautodel kohati vaid kuni 60%.

M30B35 orikad peaks 3bar peal olema 214cc. BMW-del on osadel mootoritel üldse 3.5bar kütterõhk, seega pihustid tegelikult väiksemad ja kohati tabelid valetavad.
BMW laialt levinud repertuaarist pole midagi suure tootlikusega võtta.
Koodi järgi jääd ka neid pihusteid otsima, kuna Eestis ei ole eriti laia valikut sellistele asjadele.
Lisaks tutikad pihustid aitavad hilisemate probleemide vastu nagu tühikäigu ujumine (kui mõni pihusti lekib veits) jne.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 19:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
aga kui palju reaalselt auto saab max duty- ga pihustitele tööd anda???
kogu aeg boosti all olles see ei tähenda ju maximaalset flow-d tegelikult või?
nende arvutuste kohaselt aga peaks sobima sinna täitsa normaalselt VW-audi 1,8 turbokate pihustid - mis 4bar-i rõhu juures 350cc+ annavad.
Lihtsalt tuleks jõud nendega piirata ja kogu moos.

edit: ei vaidle targematega vaid lihtsalt arutlen...

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui tahad teiste läbi jää vajunud jälgedes käia, siis palun, mina eelistan kindlat pinnast. :-D

350cc pihustid on isegi 6sil mootoril normaalse jõu jaoks väiksed.
Mudigui kui sa selle max pöördemomendi/jõu saavutad kuskil 3000rpm juures ja 6000rpm juures hibng nii kinni, et pöördemomenti/jõudu 2x vähem sisi kõlbavad jah.

Lisaks kui sa tahad saad alt otsast boosti üles ja ilget powerit kohe, siis miks sa kuumakoja voolavuse pärast muretsed?
Nii kui paned hästi voolava kuumakoja on antud eeldusega juba kööga.
On valida, kas varajane spool ja kiire lõpp või aeglane spool ja võimas lõpp.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11