Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 20:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
350 cc pihustitega peaks olema silindri kohta 55 hp seda siis 3 bar-ise rõhu juures ja 85 duty-ga.
minu seatud piiri jaoks oleks see täpselt paras - et mootorist viristaks 320 kuni 340 hp välja ja kusagil veidi alla 500 Nm väänet.
rõhu olemuselt ongi räägitud, et mulle väga meeldib alumise otsaga sõita ja ei meeldi mootori kräunutamine, võimalik, et piiraks pöörete kasvu lausa 5500ni. - sealt võttes, oleks korralikud 350+ pihustid täitsa okk valik. (ja mõistan ka seda, et see käib mihklile hinge pihta, et ma ei taha sellest mootorist vähemalt 500 hp võtta).


Kas FOG-il dynosheet-i pole näidata oma 3,8 kohta?

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 23:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
järjekordne arusaamatus.

kuidas on võimalik, et http://vwmod.com/fuel.php
audi a4 turbo AEB mootoriga stock pihustitega tõmbab dynos 230 hp.
vastavalt sellisele arvutusele http://z31.com/software/injector.pl
pole nende pihustitega ju see võimalik.
arvutuslikult sai valitud duty - 85 ja BSFC 0,55
kuidas see asi siis toimib???

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 23:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Võimalik, et nad tõmbasid selle jõu 100% duty ja lahja seguga.
Uuemad VW-AUDI 1.8T motorid töötavad ulmelise seguga aga kuna neil on mustmiljon deto. andurit ja eri hädaabid kasutusel,
siis suudavad nad hoida asja deto piiril ja saada mingeid tulemusi ka 14.0 põhjagaasi seguga.

Sõbra Seat-il stockis boosti all 13.8-14.0 põhjagaasi segu ja enam-vähem sama on asi ka peale chippimist 1.0bar+ rõhuga.
Kui nüüd segu mõistlikuks teha, siis tuleks sealt vist veidi rohkem jõudu ja pöördemomenti ka aga lahja segu põhjus on ilmselt saastenormides.
Aga asi üle 60k km sõitnud ja siiani poel laiali käinud. Tagasi pole ka hoitud, eriti 5-endaga suurematel kiirustel.

Oled sa kindel, et need seal olid ikka stock pihustid? Oled sa kindel, et kütuserõhku tõstetud polnud? ;)

Päris kalkulaatorite järgi ei saa ka asju võtta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2010 13:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
Pandi amps kinni nigu plaks. :-D

Aga küsin siis seda - kas Supra 440 cc pihustid selle buumeri lati ja mootori külge hakkavad?

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2010 15:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Herr. Sake-l M20B25 mootori küljes on need pihustid aga tal vist custom latt ka.
Mingi hetk üritasime neid ringi tõsta aga ma ei mäleta mis pidi.
Ilmselt on seal tihenditega mängimise teema ja mõõdu järgi nad vast istuvad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2010 17:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Stock bemmi lati külge need Sake-onu pihustid ei sobinud mälu järgi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11