TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Kompressor E36 318is le.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=6539
2. leht 2-st

Autor:  _siim_ [ 08.11.2009 20:34 ]
Teema pealkiri: 

Nitro on tunduvalt odavam lahendus.

Autor:  boga [ 10.11.2009 21:08 ]
Teema pealkiri: 

Kas keegi oskab soovitada mõnda väikest turbot, mille saaks odavalt kätte ja mis annaks piisavalt võimsust, et mootor kestma jäeks?

Autor:  marauder [ 10.11.2009 22:19 ]
Teema pealkiri: 

Kövasti odavam on sul sinna näiteks M50b25 ehk 2,5 liitrine mootor vahele pista. VÖi isegi 2,8

Autor:  eclipse [ 11.11.2009 0:25 ]
Teema pealkiri: 

Äkki on omanikul mõte esiots kergeks jätta. is'ile ikkagi kompressor. Kui tahtakse hetkelist võimsuselisa, siis nitro.

Autor:  KillFrenzy [ 11.11.2009 0:32 ]
Teema pealkiri: 

2.8 on ~15kg raskem kui see 1.8

Autor:  T6nis [ 11.11.2009 0:41 ]
Teema pealkiri: 

1.8 turboga (~0.8-1bar) oluliselt kiirem kui 2.5 või 2.8

Autor:  KaroK [ 11.11.2009 0:51 ]
Teema pealkiri: 

T6nis kirjutas:
1.8 turboga (~0.8-1bar) oluliselt kiirem kui 2.5 või 2.8

3 bariga on veel kiirem ja teeb "psssst" kah veel kõvemini :D
Tegelikult tuleb endale lihtsalt aru anda ja kaaluda korralikult, enne kui valik teha.
Turbo paigaldamine on keerulisem, eriti kui autodest suurt ei jaga, hind tuleb kallim ja kaalu pealt eriti kokku ei hoia.

Autor:  Ahti [ 30.12.2009 19:21 ]
Teema pealkiri: 

olenevalt ettevõtmisest on siiski mõlemad võimalikud ja edukad.
sellele motole võiks vabalt paigaldada kompressori - vaadake näiteks mersu väikseid c klassi komprekaid. turboga oleks aga samasugusest motost võimalik rohkem ja särtsakamat võimsust saada - kasvõi juba sellepärast, et turbo mootori kasutegur kõrgem. aga mõne väikse turbiini ja mootori juhtimise orgunnimine sellel mootoril pole mingi utoopiline ettevõtmine. Kui nüüd sellele mootori sisu ka veidikenegi vastaks, siis 200hp ja mingi 350 Nm rattast poleks üldse paha ja oleks päris huvitav sõita sellisega. Ja tehnoloogia järgi peaks see 1,8 is ju parima kaanega üldse olema - pisike moto aga vabalthingavalt mõistlike pööretega üle 100kw juba.

Autor:  mis-w2rk-on [ 08.03.2010 11:03 ]
Teema pealkiri: 

Tõstaks teema uuesti päevakorda, huvitab just kopressori variant, turbo jääb hetkel teisejärguliseks, et küsimus olekski, et palju puhuks välja eaton m90 1,6 moto otsas mõistliku boostiga. Ahhjaa. vaadates eelnevaid poste, siis ärge rääkige, et see on mõtetu ja et ma peaksin moto swapi peale mõtlema, asi on selles, et r4 motoga bmw on märksa rohkem tasakaalus kui r6 motoga.

EDIT: Vastan ette ära ka küsimusele, et milleks? Selleks, et möödasõite oleks pisut parem teha ja samuti rajal väheke etem, mingit ulme jõudu taga ei aja.

Autor:  Raceboy [ 08.03.2010 11:10 ]
Teema pealkiri: 

M90 on 1.6 mootorile liiga suur. M62 on sobiv.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/