Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 20:34 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Nitro on tunduvalt odavam lahendus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2009 21:08 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 16:36
Postitusi: 8
Asukoht: rapla
Kas keegi oskab soovitada mõnda väikest turbot, mille saaks odavalt kätte ja mis annaks piisavalt võimsust, et mootor kestma jäeks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.11.2009 22:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2006 10:37
Postitusi: 155
Asukoht: Kuressaare
Kövasti odavam on sul sinna näiteks M50b25 ehk 2,5 liitrine mootor vahele pista. VÖi isegi 2,8

_________________
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2009 0:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
Äkki on omanikul mõte esiots kergeks jätta. is'ile ikkagi kompressor. Kui tahtakse hetkelist võimsuselisa, siis nitro.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2009 0:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 110
2.8 on ~15kg raskem kui see 1.8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2009 0:41 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
1.8 turboga (~0.8-1bar) oluliselt kiirem kui 2.5 või 2.8


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.11.2009 0:51 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
T6nis kirjutas:
1.8 turboga (~0.8-1bar) oluliselt kiirem kui 2.5 või 2.8

3 bariga on veel kiirem ja teeb "psssst" kah veel kõvemini :D
Tegelikult tuleb endale lihtsalt aru anda ja kaaluda korralikult, enne kui valik teha.
Turbo paigaldamine on keerulisem, eriti kui autodest suurt ei jaga, hind tuleb kallim ja kaalu pealt eriti kokku ei hoia.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.12.2009 19:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
olenevalt ettevõtmisest on siiski mõlemad võimalikud ja edukad.
sellele motole võiks vabalt paigaldada kompressori - vaadake näiteks mersu väikseid c klassi komprekaid. turboga oleks aga samasugusest motost võimalik rohkem ja särtsakamat võimsust saada - kasvõi juba sellepärast, et turbo mootori kasutegur kõrgem. aga mõne väikse turbiini ja mootori juhtimise orgunnimine sellel mootoril pole mingi utoopiline ettevõtmine. Kui nüüd sellele mootori sisu ka veidikenegi vastaks, siis 200hp ja mingi 350 Nm rattast poleks üldse paha ja oleks päris huvitav sõita sellisega. Ja tehnoloogia järgi peaks see 1,8 is ju parima kaanega üldse olema - pisike moto aga vabalthingavalt mõistlike pööretega üle 100kw juba.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2010 11:03 
Eemal

Liitunud: 07.03.2010 18:47
Postitusi: 58
Asukoht: Raplamaa
Tõstaks teema uuesti päevakorda, huvitab just kopressori variant, turbo jääb hetkel teisejärguliseks, et küsimus olekski, et palju puhuks välja eaton m90 1,6 moto otsas mõistliku boostiga. Ahhjaa. vaadates eelnevaid poste, siis ärge rääkige, et see on mõtetu ja et ma peaksin moto swapi peale mõtlema, asi on selles, et r4 motoga bmw on märksa rohkem tasakaalus kui r6 motoga.

EDIT: Vastan ette ära ka küsimusele, et milleks? Selleks, et möödasõite oleks pisut parem teha ja samuti rajal väheke etem, mingit ulme jõudu taga ei aja.

_________________
captain slow


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2010 11:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
M90 on 1.6 mootorile liiga suur. M62 on sobiv.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11