Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 3:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Kompressor E36 318is le.
PostitusPostitatud: 07.11.2009 19:28 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 16:36
Postitusi: 8
Asukoht: rapla
Tere!

Oleks soov oma 318is kiiremaks muuta ja meeldiks kompressori variant.

Kõik kes oskavad kommenteerida seda üritust või soovitada midagi muud (paremat või odavamat) teie abi on teretulnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 19:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Miks just kompressor? Miks mitte turbo?




Ise saksakeel ei oska, aga mingit turbo kit pakutakse siin:
http://cgi.ebay.de/BMW-E36-E30-Turbolad ... 20adddf566

Edit:
Siin ka midagi:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M10- ... ccessories


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 20:11 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 16:36
Postitusi: 8
Asukoht: rapla
Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada

ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on

Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?








0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 20:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
boga kirjutas:
Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada

ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on

Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?








0


Kompressori puhul rõhk oleneb ju pigem pööretest ning kaane voolavuses.
Kompressori ringi kruvimisega kaotad madalal pöördel jõus kuna käitatakse teda vända pealt ju.
Samas kui paned siduri vahele siis äkki ei kaota all otsas jõudu.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 20:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
boga kirjutas:
Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada

ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on

Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?

0


Kui tahad asja mis normaalselt toimib, siis peab kindlasti ka progetava ajuga arvestama, vahet ei ole kas komperssor või turbo.

Aga, eelnetel linkidel samamoodi "valmis komplektid" olemas.
Palju jõudu juurde tahad saada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 21:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
tsentrifugaalkompressoril(mis algselt lingitud) ei ole jõudu all otsas, täpselt nagu turbogi puhul.

Elementaarne kompressorite-turbote jutt peaks ikka läbi olema loetud enne kui midagi ostma tõtata.
Seal on ka jõu/väände tabel olemas erinevate ülelaadimiste võrdluseks.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 21:42 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 16:36
Postitusi: 8
Asukoht: rapla
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... index.htm#

Sellel lehel olemas komplektid mis minu arusaamist mööda ei vaja progetavat aju.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 21:52 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 16:36
Postitusi: 8
Asukoht: rapla
Jõudu tahaks saadi niipalju et mootor ka ilma eriliste täiendusteta kestaks.

Mis oleks max hobused mida saab ilma progetava aju ja muu sellise kraamita ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 22:03 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
0-whp

Need kitid on päris korraliku hinnaga ka seal,päris mitu auto hinda ning hinna võimsuse suhe pole ka midagi ostmakutsuvat,selle rahaga paneb kohapeal ka midagi paremini toimivat kokku...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.11.2009 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Miksi mootori swapi peale ei ole mõelnud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 14:56 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 16:36
Postitusi: 8
Asukoht: rapla
Siinkohal vbolla küsikski kas see 1,8 103kw on mõistlik mootor millel ülelaadimist kasutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 18:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
loomulikult,et mitte.

ülelaadimisel (või üldse ehitamisel) on enamasti mõistlik kasutada suurimat saadaolevat mootorit antud autole. Vähemalt ei jää pärast raha raiskamist võimsusest puudu... mida 1,8-ga kindlasti jääks...

Kompressor on pigem levinud usas - põhjus on lihtne, neid odavam ehitada...ja suurel mootoril pole algusossa väga võimsust juurde vaja,väänet niisamagi...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 18:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2008 19:09
Postitusi: 72
Asukoht: Keila/tln
Roots või twin-screw kompressori eelis turbo ees ongi ju see, et madalamalt annab juba tunda ja koguaeg on midagi olemas. Ei ole mingit pikka mõtlemisaega nagu turbodega. Tsentrifugaalkompressor on tõesti kahlase väärtusega vidin.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 19:34 
Eemal

Liitunud: 07.11.2009 16:36
Postitusi: 8
Asukoht: rapla
Lihtne põhjus miks selline mõte tekkis oligi see, et masin sellisena olemas ja ei tahaks hakata mootori vahetusega tegelema hakata.

Kas sellele konele on äkki mingeid lihtsamaid ja odavamiad variante võimsuse tõstmiseks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 20:25 
Eemal

Liitunud: 13.02.2007 11:30
Postitusi: 69
Asukoht: Estonia
See leht aitab sind kindlasti.


http://www.metricmechanic.com/


Odavam lahendus oleks M50B25, M52B28.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11