Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Klapivedrud ja boost.
PostitusPostitatud: 24.09.2009 9:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Nii, tekkis selline tore 2+2 peas, et kohe peab üle küsima.

Klapivedrud on 76 naelase seat-pressurega.
Turbotatud kujul on aga "valesuunalist lisarõhku" klappidel:

SL: 22psi @ 1,71"* = 42lb
VL: 44psi(TIP) @ 1,487"* = 62lb
* - võtsin maha arvutuses pesa ja juhtvarda pinnad.
Seega jäi alles vaid 34# SL ja 14# VL


Mis seat-pressurega peaksid uued vedrud olema? (boosti rohkem ei tõsta, üritab hoopis VE-d parandada)

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2009 10:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Isegi kui sa boosti ei tõsta, paraneb kaane voolavus ja kui sa turbiinikoja samaks jätad, suureneb vastusurve kollektoris (= väljalaskeklappe surutakse suurema jõuga lahti).

Küll on aga enamasti probleem rohkem kõrgetest pööretest tingitud valve floatiga, mitte niivõrd vastusurvest tingituna.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Klapivedrud ja boost.
PostitusPostitatud: 24.09.2009 10:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Hommik. Olen kah mõelnud, aga mitte eriti valjult, kuna olen vähe lugenud, et võibolla mul kala põhjuseks ongi mõni nõrk klapivedru, mis end valel ajal paotab.
Kui VE'd tõstad väljaspool põlemiskambrit, siis see suurendab rõhku klapi taga.
Klappi vajutab lahti tema üla ja ala rõhkude vahe.
Kui klapid on kinni, siis peaks nende all olema kah rõhk, mis aitab neid kinni hoida. Pealegi silindri poolt surutakse vähe suuremale pinnale.
Peale selle on olemas dünaamiline rõhk - õhu-rõhu-pulss tuleb põrkab vastu kinnist klappi ja eemaldub sealt.
Saan aru, et vedrud valitakse ikka nukkvõlli rämpide järskusele, mitte rõhkudele. Tugevam vedru lisab hõõrdumist, kulumist ja ringi ajamiseks kulub rohkem energiat, eriti väiksemal pöördel - effektiivsus langeb.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2009 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Njah, probleem ka selles, et kuskilt pole antud konele paremaid vedrusid saada.
Seega tegin natukene arvutusi, ning praeguse(originaal) nukaga jääb coil-bindini 0.076" ruumi. Kui nüüd vedrude alla 0.05" seibid meisterdada muutub seat pressure +14,2 ehk kokku 90,2lb mis oleks juba päris hea võrreldes 76lb-ga.

Igatahes pole kindlasti hea kui VL seat pressure hetkel 14lb ainult on.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2009 11:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Fog kirjutas:
Igatahes pole kindlasti hea kui VL seat pressure hetkel 14lb ainult on.

44psi TIP pole kah hea :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11