Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.05.2009 13:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Kas Eestis keegi suudab sellise asjaga hakkama saada?

Nimelt on kuumakoda liiga väike, kuid vahetamine pole option. Tegemist ebay hiinakaga, ning ilmselt ei sobi sinna mitte ühegi muu kojad/rattad.
Hetkel on turbiini AR .63 ning ~300 mootoriobese peal on hing kinni, backpressure laes jne.
Spoolib üles juba ~1500rpm-il 3,8 mootori otsas, seega spooli halvenemine pole just eriline probleem.

Lisaks võiks selle "pilu" modimise käigus sisemise WG auk nii suureks kui võimalik saada seal kojas ning kui eriti hästi läheb enne seda ka käpa taldrik vahetatud saada suurema vastu.

Kas? Kes? Kus?

Edit:
WG siis sellist tüüpi: http://i19.ebayimg.com/03/i/001/4a/81/b3f0_1.JPG
Turbo kuumakoda: http://www.bluetechautohaus.com/images/ ... T04E-3.gif


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 15:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
lisada valine wg

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2009 17:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Fog kirjutas:
Kas Eestis keegi suudab sellise asjaga hakkama saada?

Nimelt on kuumakoda liiga väike, kuid vahetamine pole option. Tegemist ebay hiinakaga, ning ilmselt ei sobi sinna mitte ühegi muu kojad/rattad.
Hetkel on turbiini AR .63 ning ~300 mootoriobese peal on hing kinni, backpressure laes jne.
Spoolib üles juba ~1500rpm-il 3,8 mootori otsas, seega spooli halvenemine pole just eriline probleem.

Lisaks võiks selle "pilu" modimise käigus sisemise WG auk nii suureks kui võimalik saada seal kojas ning kui eriti hästi läheb enne seda ka käpa taldrik vahetatud saada suurema vastu.

Kas? Kes? Kus?

Edit:
WG siis sellist tüüpi: http://i19.ebayimg.com/03/i/001/4a/81/b3f0_1.JPG
Turbo kuumakoda: http://www.bluetechautohaus.com/images/ ... T04E-3.gif


Isegi kui PnN koda ei leidu, on vast lihtsam treida mingist sobivast kojast sinu turbole sobilik.
Samas turbosi on maailmas väga paju ja tõenäoliselt leidub kellegi kataloogist ka sinu turbole sobilik koda.
Esimene asi, kuidas ise ennast aidata, oleks turbiinittiiviku täpne mõõtmine enda poolt ja siis googeldama :)

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.05.2009 23:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
mulk kirjutas:
Isegi kui PnN koda ei leidu, on vast lihtsam treida mingist sobivast kojast sinu turbole sobilik.
Samas turbosi on maailmas väga paju ja tõenäoliselt leidub kellegi kataloogist ka sinu turbole sobilik koda.
Esimene asi, kuidas ise ennast aidata, oleks turbiinittiiviku täpne mõõtmine enda poolt ja siis googeldama :)


Võtsin täna alt ära turbo ning katkusin lahti.

Ratas:
Major: 65,07mm
Minor: 55,92mm

Koda:
Majori juures: 67,7mm
Minori juures: 57,5mm

Pilu: ~12mm

Sisene WG:
Auk: 19,8mm
Flap: 31,8mm
Tõus keskelt lahtise WG-ga: 11mm


WG auku annaks suurendada kuni 29mm-ni mis annaks umbes kahekordse ava pindala. (314mm2 vs 660mm2) ning ka klapi tõus ei jääks takistuseks. Praeguse avaga mahub sellest 690mm2 läbi täis avanemise korral ning 29mm avaga 1000mm2.


Arvan, et selle hiinakaga nagunii järgmine hooaeg enam ei mängi, kuid hetkel tuleks ilmselt see WG modimine ning "back cut" teha rattale.

Kes ja kus seda ainult teeks eestis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2009 6:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Väikse googeldamise tulemusena leidsin:
Turboneticsi Stage III turbiiniratta mõõdud on praktiliselt samad.
STAGE III 2.229" 2.559"

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2009 10:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
mulk kirjutas:
Väikse googeldamise tulemusena leidsin:
Turboneticsi Stage III turbiiniratta mõõdud on praktiliselt samad.
STAGE III 2.229" 2.559"


Tõepoolest, ning netist leitud pildid kinnitavad ka ratta aluse ehituse jmt sarnasust. Mõõte piltidelt aga ei saa.
Vaevalt, et seda Stage III koda eestis kellelgi prooviks leidub. OEM lahenduses olid ikkagi Standard kojad tavaliselt.
Aga kui kellelgi on, siis oleks nõus õllega külla tulema mõõtma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2009 19:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Ostsin täna freesid, ning tegin sellele 19mm WG augule kuki-muki ning sai teine 30mm. Panen ilmselt auto kokku tagasi praegusel kujul. Mingit mõtet pole keekse(Stage III kojad ~200$ + transa) panna asja mida juba isegi lühemas perspektiivis ei kasuta enam.

Vähemalt sai tõestatud, et ebay "t3t4"-ga on tõesti võimalik 300 mootoriobust koju tuua, ning seda sisese WG-ga. Mingi 2L mootori otsas ja välise WG-ga ilmselt ka rohkem.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11