Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 11:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.05.2009 23:10 
Eemal

Liitunud: 17.05.2009 22:55
Postitusi: 2
Asukoht: Tartu/võrumaa
Sõber soovitas mul oma Astra Gsi 8 klapilisele mootorile pigem calibra c20let mootorilt turbo paigaldada, kui hakata vähemtöökindlat 110 kw mootorit otsima. Ma siis sooviksin sellise idee kohta täpsemat infot. Ma ei ole turbotamisega veel väga kursis. Teooriat olen natuke uurinud siin, aga kas keegi on sarnast projekti teind. Kuuldavasti pidi kergemal juhul kuni 0,6 bar turborõhuga stock mootori ja aju ning pihustitega saama sõita. samas on võimalus 110 kw mootori pihustid panna jne jne. Igatahes soovitage variante, mil moel mõistlik võimsuselisa saada, ilma, et peaks väga karmi raha alla matma. Eesmärgiks on saada 85 kw asemel kuskil 110+ kw, säilitades mingil määral selle mootori suhteliselt head ökonoomsust, ja töökindlust. Tahan lihtsalt õige gsi sõidurõõmu ja mõnusat kerget turbovilinat ja korralikku soundi autole. Sooviksin abi vajaminevate osade asjus, et mida vaja muretseda peale turbo, kas calibra turbo on mõistlik variant ja kui palju selline idee maksma läheks. Pakkuge erinevaid lahendusi. Eelarve on kitsas, parem oleks kui saaks ca 10000 hakkama, õiget turbo pilli selle raha eest ei saa, aga ma tahan asjaga algust teha ja natuke oma gsid järgi aidata.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.05.2009 23:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.06.2008 20:19
Postitusi: 12
Asukoht: Rapla
Maix77 kirjutas:
Teooriat olen natuke uurinud siin, aga kas keegi on sarnast projekti teind.

Lugejate autode teemas on täitsa olemas :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 1:39 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
kui hakata vähemtöökindlat 110 kw mootorit otsima

einoh, tere hommikust :-D
Mis sellel mootoril siis nii ebatöökindel on? Keema ei tohi teist eriti ajada ja võrreldes c20ne-ga on jah, teatud intervalli tagant vaja hammasrihma ka vahetada.

Tsiteeri:
Eesmärgiks on saada 85 kw asemel kuskil 110+ kw, säilitades mingil määral selle mootori suhteliselt head ökonoomsust, ja töökindlust.


:-D

Tsiteeri:
Sõber soovitas mul oma Astra Gsi 8 klapilisele mootorile pigem calibra c20let mootorilt turbo paigaldada

Sõber sul let-i turbot kunagi näinud ka on või?
Kes on, need teavad, et se vl kollega ühes tükis ja seda eriti 8v kaanele külge ei kruvi.

Tsiteeri:
Eelarve on kitsas, parem oleks kui saaks ca 10000 hakkama, õiget turbo pilli selle raha eest ei saa, aga ma tahan asjaga algust teha ja natuke oma gsid järgi aidata.




Osta c20xe :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 1:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
c20xe'dest on üle 210kw välja aetud ilma turbota, ja kui ökonoomsust taga ajad ning eelarve on 10K, siis soovitan veel raha koguda, või c20xe panna. 2. variant, kuna nõudmised nii väiksed, on ikkagi c20ne järele aidata, neis kah 150kw välja aetud ilma turbota, ökonoomuse kaalutlusel jäävad ära karmid nukid ja ITB'd, aga selle 110kw peaks ökonoomselt kätte saama (surveastet üles, kergema variandi hooratas, koonus, sumpa, uued tõukurid + nipet näpet).
1 variant on veel ka x20xev, mis küll 100kw aga kuni 4K pöördeni on tal võimsust rohkem kui c20xe. Või siis x22xev.
10K'ga ei soovita turbode poole vaadata, selle rahaga saad heal juhul mootorile remondi ära teha :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 20:48 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
uuri uhti käest, temal sõitis kadett 2.0 8v kuni 1,4bariga ja orginaal ajuga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 20:58 
Eemal

Liitunud: 12.03.2006 20:22
Postitusi: 18
Asukoht: L-Viru
T6nis kirjutas:
uuri uhti käest, temal sõitis kadett 2.0 8v kuni 1,4bariga ja orginaal ajuga.

Irmscheri poolt näpitud aju oli tegelt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 21:35 
Eemal

Liitunud: 03.05.2009 3:21
Postitusi: 16
Asukoht: Talinn, Nõmme
Originaalaju + ise turbotatud mootor = 90% juhtudest failure, eriti, kui tegemist igapäevaselt kasutatava autoga. Pigem investeeri sellest 10k-st osa megasquirti ja ülejäänud mootori remonti, on esimene samm tehtud ja kui mootor korralikult remonditud, siis võid eesti keskmise 110kw konega opeliga peaaegu, et võidu sõita (palju nendel reaalselt kw alles ikka on?!), korralik remont on niiguinii kõige parema raha/kW suhtega :D

Nii oled esimese suure sammu turbotamise poole teinud ka. Mootor, mis on remonditud ja hooldatud ja aju, mille abil vältida selle mootori remondi kordumist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2009 21:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
mall0c kirjutas:
Originaalaju + ise turbotatud mootor = 90% juhtudest failure, eriti, kui tegemist igapäevaselt kasutatava autoga. Pigem investeeri sellest 10k-st osa megasquirti ja ülejäänud mootori remonti, on esimene samm tehtud ja kui mootor korralikult remonditud, siis võid eesti keskmise 110kw konega opeliga peaaegu, et võidu sõita (palju nendel reaalselt kw alles ikka on?!), korralik remont on niiguinii kõige parema raha/kW suhtega :D

Nii oled esimese suure sammu turbotamise poole teinud ka. Mootor, mis on remonditud ja hooldatud ja aju, mille abil vältida selle mootori remondi kordumist.


Progetavast ajust on vähe kasu ilma WB lambdata. Väike rõhk + originaal aju + WB lambda toimib väga hästi. (oman c20ne turbot)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 18:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
mall0c kirjutas:
Originaalaju + ise turbotatud mootor = 90% juhtudest failure, eriti, kui tegemist igapäevaselt kasutatava autoga.
Ma nihutaks selle protsenti kuhugi 68 juurde. Kui asju mõistlikult teha, ning õiges järjekorras, siis ei ole see mingi eriline teadus.
Aga mis puudutab su teema algataja eelarvet, siis sellest on igatepidi vähe turbotamiseks. Nibin-nabin venitaks vajalike tükkide hinna välja. Hästi palju "ajutisi" lahendusi ning suvalisi leitud juppe. Seda ilma WB'ta, juhul kui näitkes rendiks. Või siis kui kõik vajalikud tükid oleks riiulilt võtta, siis ehk mõni kutt paneks need selle raha eest kokku ja tööle nii hästi kui antud rauaga võimalik.
Ise selle tee läbi käinud. Enamjaolt ise tehtud, a'la Alumiiniumi ja sumpsi keevitamised ja õli voolikute tegemised jätsin oskajatele. Mul nö raud vara tundejärgi öeldes üle 15 läinud juba. Ning paar tähtsat juppi veel puudu ning ajutisi lahendusi ka liiast.

M.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11