TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Plokikaante kohendamine.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=5413
2. leht 2-st

Autor:  jeff01 [ 28.03.2009 8:48 ]
Teema pealkiri: 

seda kanalit on raske kirjeldada kahjuks foorumis, eks peab ikka oma äranägemise järgi veidi seda mäge vähendama vähemalt ühest küljest miski kraadi alla. Nagu siin seda tehtud on:
Pilt ...või veidike enam :-D

Endiselt on õhus aga küsimus kas 32mm väljalaske klapi jaoks annab 30mm pesa suurendada ilma seda vahetamata (nii saaks 9mm varre vahetada 8mm se vastu ja neid klappe on ka lihtsam hankida)
Sama lugu sisselaskega...33 vs 35,5mm Kui teaks sellele vastust siis telliks klapid ära ja viiks klapid jakaane kellegi kätte et se töö ära tehtaks.

Autor:  silver7 [ 28.03.2009 10:32 ]
Teema pealkiri: 

Kanali ristlõige on teatud protsent klapi läbimõõdust,mis on loodusseadusega paigas .Kanali ahenemine ei tohi olla üle 14 kraadi.

Autor:  Miq78 [ 28.03.2009 12:09 ]
Teema pealkiri: 

Miks sa klapisääre tihendeid ei taha kasutada? See ei loe, et neid orginaalis ei olnud. Mingil mootoril millel ka orginaalis ei ole sai mõõdu järgi ostetud ja paigaldatud. Sa vist pead puksid nagunii uued treima siis saad sellega arvestada. Üks asi mida sellel mootoril teha soovitan kui kaaned maas, paigalda küünla avadesse spets keermepuksid. küünalde vahetus on suht kehva ja materjal niru, väga suur oht on keermest ilma jääda.
Ja kui turbotama hakkad hakkavad küünlad mahakäima nagunii.

Mihkel

Autor:  jeff01 [ 28.03.2009 16:56 ]
Teema pealkiri: 

Miq78 kirjutas:
Miks sa klapisääre tihendeid ei taha kasutada? See ei loe, et neid orginaalis ei olnud. Mingil mootoril millel ka orginaalis ei ole sai mõõdu järgi ostetud ja paigaldatud. Sa vist pead puksid nagunii uued treima siis saad sellega arvestada. Üks asi mida sellel mootoril teha soovitan kui kaaned maas, paigalda küünla avadesse spets keermepuksid. küünalde vahetus on suht kehva ja materjal niru, väga suur oht on keermest ilma jääda.
Ja kui turbotama hakkad hakkavad küünlad mahakäima nagunii.

Mihkel


Klapisääre tihenditelema isegi mõtlesin aga siis tekkis kerge tõrge et kas se teeb asja ka paremaks, kuna klapid ei asu vertikaalselt nagu rida mootoris vaid horisontaalselt ja otsest õli pealelendu on vähe ja tekkis mõte et ehk ei satu siis piisavalt õli klapi ja puksi vahele :roll:

Olen jõudnud arusaamani, et suuremaid klappe sinna pesadesse suuruse pärast paigaldama ei hakka kuna tuleb vaid kerge kodune portimine et originaal klappidelegi liialt väikesed kanalid veidi järele aidata. (Et 2 ja 2,5mm suurematele klappidele kanalid parajaks teha peaksin pordi suurust juba üsna palju järele aitama aga oma liialt väikese kogemuste pagasiga ma seda kodusel teel teha ei julge sest kardan võimalikku ebavõrdsust. Tahaks kaaned lihtsalt korda saada ja kui kuidagi võimalik siis 9mm klapivarre asendada 8 millimeetrisega (Ei tea kas spetsialistid selle treimisega ka tegelevad? )

Mõned pildid konkreetsest asjast: (Üldpilt, eri jämedusega klapid, sisselaske teokarbi kurvidega kanal ja kanalisse ulatuv pikk juhtpuks ning väljalaske kanal koos mäega)
Pilt Pilt
Pilt Pilt

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/