TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Plokikaante kohendamine.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=5413
1. leht 2-st

Autor:  jeff01 [ 26.03.2009 22:30 ]
Teema pealkiri:  Plokikaante kohendamine.

Kuna turbolaadimine vs.portflow on veidi teisel teemal siis alustan uue topicuga kuna tartus normaalseid kaanetegijaid pole kellelt nõu küsida (Vähemalt pole kohanud)

Sattusin väga imelike kaante otsa aga peab nendega kuidagi toime tulema. Klappe vaadates hakka või naerma sest nende mõõt on 35.5 sisselase ja 32mm väljalase aga neid eemaldades hakka lausa nutma sest kanaleid pole praktiliselt üldse. (Võõrkeelsetest foorumitest lugenud et selle klapimõõdu korral võiks need kaaned 40% paremini hingata kui vaid kanalid niigi olematule klapimõõdule järgi aidata) 50% kanalist on täidetud klapi juhtpuksi ja seda hoidva lihaga :? Sellest tekkisid ka mõned küsimused:
Kui kaugele võib klapitaldrik puksi otsast käia ilma et klapp loperdama hakkaks ?
Kui palju võib juhtpuksi ots valumassist välja ulatuda ilma et miskit halba juhtuks?
Kui teravaks võib juhtpuksi otsad teha?


BMW-l lõikasin sisselaske osas kogu selle jama üldse maha...ja torqqi oleks justkui juurde tulnud aga seekord ei tahaks tunde järgi päris raiuda :roll: Ma ei tea kui palju bmw enne pööret käis aga peale modifikatsioone üle 6500 pöörde se R6 enam ei käi.....ehk tuleneb se klappide loksumisest tulenevast mitte sulgumisest :roll: või lihtsalt pehmetest originaalvedrudest jääb ilmset vastuseta.

Sellel probleemsete kaantega mootoril redline alla 5000 rpmi ja kesta võiks need juhtpuksid/klapid/pesad ehk paar kolmkümmend tuhat kilomeetritki ilma et probleeme esineks :roll:

Autor:  RFL [ 26.03.2009 22:56 ]
Teema pealkiri: 

http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... imine.aspx

http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... e+osa.aspx

http://tv.motors24.ee/artiklid/Placemen ... umine.aspx

Autor:  jeff01 [ 26.03.2009 23:00 ]
Teema pealkiri: 

Tänud, sobivad siia teemasse aga neid olen näinud ja paras ümmargune jutt mis konkreetselt edasi ei aita.....või siis veidi se sisselaske osa aga seda ei saa vist nii ühe vitsaga lüüa et võib lõpuni maha võtta? Mõõdan homme ära kui palju juhtpuks kanalis on ja kui palju teda veel kaane sees on, siis ehk saab edasi mõelda :roll: :(

Autor:  mart154 [ 26.03.2009 23:12 ]
Teema pealkiri: 

Joosep, arvesta, et põrnikal ei ole sääretihendeid, vähemalt osadel kaantel.. kõigi kohta pole kindel.

Seega, mina jätaks seda liha natuke rohkem sinna alles :)

Samas, veekanaleid ju pole, kas seal siis tõesti üldse ruumi polnud laiendada.
Mu enda moto on liiga kaugel,et vaatama minna...

Autor:  juss [ 27.03.2009 2:03 ]
Teema pealkiri: 

Sigulli kaantel lastakse klapi juhtpuksid lõpuni maha.
Varjant vee, et juhtpuksi ots teravaks.
Alati on võimalik ka panna peeneme varrega ja suurem taldrikuga klappe.
Tartus tehakse Ligurile sigulli kaani!!!

Autor:  jeff01 [ 27.03.2009 9:25 ]
Teema pealkiri: 

Seda, et klapiääretihendeid pole märkasin jah kohe kui vedrud eemaldasin :-D
Se kompenseeritakse vist pika juhtpuksiga ja seepärast ongi kaantes 1mm pigikord kuna klapid loksuvad sees.
Kus konkreetselt kaani tartus tehakse ? (Ära ütle et astro motos)
Juhtpuksi ots niikuinii teravaks vaja teha aga se on väike takistus võrreldes selle mäega mis kanalit täidab :lol: See on tõesti hull.....Kui muidu aetakse kõik õige raadiuse peale ja võimalikult otseks ja muuseas ka veidi juhtpuksi osa töödeldakse siis selles kaanes pole muud mõtet tegema hakatagi kui se mägi sinna alles peaks jääma.
Kuna se on ajutine säästumootor siis tuuningklappe sinna ostma ei hakka, saaks kanalidki klappidele vastavaks.

Autor:  RFL [ 27.03.2009 10:40 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Kus konkreetselt kaani tartus tehakse ? (Ära ütle et astro motos)


mis Astromotoga on?

Autor:  hents99 [ 27.03.2009 11:10 ]
Teema pealkiri: 

Kas Ligurile mitte Ambla kandis tegutsev mees plokikaasi ei teind? Kuigi mainis, et Liguri juures lasti teda pidevalt üle... ;) Ju, siis enam ei tee - Eesti võlud.

Joosep, ma täna katsun sulle teada anda, kelle kätte tasuks kaant viia.

Autor:  b0neb0y [ 27.03.2009 11:28 ]
Teema pealkiri: 

pange jah siia inimesed, igast eesti nurgast, kelle kätte tasuks viia, kel kogemusi mõnega neist, rääkige hinnast ja töö kvaliteedist :)

Autor:  mart154 [ 27.03.2009 12:03 ]
Teema pealkiri: 

Joosep: ma 15-ndal tartu, võin su kaaned kaasa vedada ja windorfi viia.

Autor:  Raceboy [ 27.03.2009 17:37 ]
Teema pealkiri: 

Tallinnasse viies võib vabalt Detjonõševi kätte viia. Töö kvaliteet on parimaid, mida ma näinud olen ja selle eest küsitav hind samas üks parimaid.

Kui kellelgi tekib küsimus, kas ta teemat ka valdab, siis Shabalini Civicu kaas (ja ka ülejäänud mootor) on tehtud selles töökojas.

Autor:  jeff01 [ 27.03.2009 20:32 ]
Teema pealkiri: 

Tallinna transport polegi probleem (Tänan pakkumast) tegelikult aga soov oli kuulata meistreid ja ise teha miskit. Plaan on teha odavalt ajutine mootor stock osadest. 2-3 hooaega võiks ta väikest niisama sõitmist kannatada. Kuna kaanetöö on kallis siis plaan õhk turbo abil silindrisse suruda aga klapid ei tohiks siiski loksuda.

Sisselaske klapp on 33mm (8mm varrega) ja väljalase 30mm (9mm varrega) aga klappe vaid 2 silindri kohta :-D )

Täna lõin ühe sisselaske juhtpuksi välja ja se on 65mm pikk ja pronksist. Ühe küljega on ta kanalis lausa 35 millimeetri pikkuselt ja 100% katmata kaane valuga. Klapipesa tööpinnast juhtpuksi otsani 22mm Sisselaskega oleks justkui lihtne, kanal puhastada, uus puks teritada ja sisse koputada aga nüüd küsimus et kui sügavale......päris 35mm teda enam kanalisse lüüa ei tahaks.

Väljalaskega on keerulisem. Puksid on malmist, välja lüües lööb vaid tükke ja ei liigu mitte grammigi. Kas tuleb välja puurida või hoopis pressida? ja väljalaske juhtpuksi ümbritseb suur alumiiniumi plönn mis pool kanalit sulgeb....kohe kohutav näeb välja. Liikudes põlemiskambrist summuti poole tuleb 2 cm peale klapipesa vastu täiesti risti sein mis peaks olema juhtpuksi sees hoidev "liha" se mägi sulgeb liialdamata pool kanalit ja et väljalaske gaas saaks edasi liikuda peab ta tegema 90 kraadise pöörde et ühelt poolt seda mäge kuidagi mööda saada (Teinekülg on täielikult suletud ja sealt pole kuhugile minna. Ega enne vist aru ei saa kui pildi suudan teha sellest keerulisest kohast.

Kui keegi ütleks, et klapitaldrikust juhtpuksi otsani praegu jäävat 22mm võiks suurendada näiteks 15mm jagu oleks rahu majas ja teaks mis teha aga sellega väheneks juhtpuksi pikkus endiselt 65´lt 50nele aga kas se on ka piisav.....seda enam, et klapisääre tihendeid tal ju pole.

Kas keegi on lõiganud originaal pesadesse suuremaid klappe sisse? Nimelt on kaanes 30 ja 33mm klapid aga saada on rohkem uuema tüübi klappe mõõduga 32 ja 35,5mm või on se 1,25mm suurem raadius probleemiks?

Autor:  colin [ 27.03.2009 22:56 ]
Teema pealkiri: 

Ega need suuremad klapid midagi paremaks ei tee. Peaks ikka klapipesaava võimalikult avaraks tegema enne tööpinda.

Autor:  jeff01 [ 27.03.2009 23:44 ]
Teema pealkiri: 

1 laenatud pilt:
Pilt

Väljalaske pesas näha se sein mis mul ....keema ajab.
Samuti näha väljalaskes 1 tore servake vms :-D

Autor:  _siim_ [ 28.03.2009 3:43 ]
Teema pealkiri: 

väljalaskes olev ,,sein´´ ei tundu küll eriti voolav olevat :-D

kas puksi kõrgemale ei anna panna ning see jama sealt eemaldada? või tekib klapi tööpiirkonnale piir ette?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/