TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Milline on parim õhufilter?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=5133
2. leht 2-st

Autor:  mulk [ 03.02.2009 22:33 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Kui siin väidetakse, et Apex-i filtreerib halvemini, siis mida need HKS-id, Blitz-id ja muud üldse teevad lingitud testi vaadates.

Mina ei ole Apex-iga probleeme täheldanud. Kindel et kuskilt ühenduskoha vahelt tolmu sisse ei pääsenud?


Sellise küsimuse peale ma solvun täitsa :-D

Ja neid HKS & asju nimetan ma oravafiltriteks :lol:

Autor:  Mihkel [ 03.02.2009 23:10 ]
Teema pealkiri: 

Ei noh ma olin vahepeal olude sunnil sunnitud PVC toru filtri ja turbo vahel kasutama ja see mängis parajalt voolikuklambri all ja võis vabalt mõne mitte väga tiheda õhupilu tekitada.
Ei olnud üldse solvanguna mõeldud, lihtsalt kaalusin sellist võimalust.

Apexi peaks siis suvaliste muude kõrval väga tegija olema. :-D
Ei taha mõeldagi mis nende paarisaja krooniste Hiina filtrite filtreerimistegur on.

Autor:  Moss [ 04.02.2009 0:11 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Ei taha mõeldagi mis nende paarisaja krooniste Hiina filtrite filtreerimistegur on.


...ja sellepärast ma ostsingi endale Honda S2000 filtri mis mulle samuti mõnisada maksma läks. Tried and tested up to 240bhp's
Koonusekujuline on ka :p

Mul on kogemus selline: Sai ostetud 85 krooni eest mingi Fram või Mann, ei mäletagi täpselt kumb. Lisaks kõrvale võetud kasutatud kuid pestud ja õlitatud K&N paneelfilter, mis mõeldud asendama originaali OEM filtrikopsikus. Nende mõlemaga sai tehtud back-to-back test 85kW'se Calibra peal Liguri juures ja "sportfiltriga" tuli pool hobujõudu rohkem. :roll:
Pilt

Autor:  Mihkel [ 04.02.2009 0:42 ]
Teema pealkiri: 

Turboka puhul on see filtri erinevus ehk suurem, kuna õhukogused on ka suuremad, 85kw pole just teab mis õhuneelaja.

Autor:  Mihkel [ 06.02.2009 12:55 ]
Teema pealkiri: 

Tegin selle Apexi filtriga väikse laboratoorse testi täna.
Avastasin enda autolt, et tõesti on silikoonlõdviku pinnad veidi tolmused.
Samas torustik ise on täiesti puhas, tõmbasin sisu lumivalge lapiga üle ja täiesti puhtaks jäi lapp.
Ainult lõdvikut puhastades muutis lapp värvi.
Sai siis lõdvikult tolmuproov võetud, et laboratoorse mikroskoobi all kübeme suurust uurida.

Selgus, et need tolmukübemed, mis silikooni/kummi pinnale ilmselt kuidagi elektriseerudes satuvad on nö. nanokübemed.
Doktorikraadiga inimese arvamus oli, et kui soovite nendest vabaneda, siis tuleb juba bakteriaalset filtrit kasutada.
Ning siis ei saa enam performance-sest ammugu juttu olla (kui EFI kütusefilter on ~10 micronit, siis bakteriaalsed filtrid on stiilis 0,22micronit).
Sellised kübemed põlevad mootoris ilmselt lihtsalt ära ja suuremat kahju küll tekitada ei tohiks.
Minul oli see torustik varem Apexi filtriga vähemalt 10k km sõitnud.

Autor:  Samvel [ 09.02.2009 22:59 ]
Teema pealkiri: 

KaroK kirjutas:
Kuumtraat ja kuumkile MAF'id lähevad jah nässu õlitatava filtriga.


Ei lähe.

Autor:  juss [ 06.05.2009 0:48 ]
Teema pealkiri: 

Rääkisin ka siin tuttavaga kellel siis auto peal õlitatav koonus ja ütles, et tarvis last ikka seist mingi aeg ennem kui sõitka lähed, siis ei juhtu midagi!

Autor:  Maik [ 06.05.2009 7:32 ]
Teema pealkiri: 

Vähe tuleb õlitada ,aga usas kasutavad samamoodi õlitatavaid maf-iga .
ja ei ole probleemi. Probleem pidavat olema,kui filtrid nii õlitada,et tilguvad umbes vms... Panin endale ka õlitatava sest sattus selline,algne variant oli kuivfilter.

Maf-e puhastakse samuti mingi spets asjaga (usas) , ma kujutan,ette,et tehniline piiritus peaks ka asja ära ajama tegelt ?

Autor:  ahto42 [ 06.05.2009 12:31 ]
Teema pealkiri: 

Tellisin endale Afe Pro Dry S kuiva filtri OE filtrikasti. Pole veel kohale jõudnud
www.afefilters.com

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/