TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Milline on parim õhufilter?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=5133
1. leht 2-st

Autor:  juss [ 02.02.2009 17:46 ]
Teema pealkiri:  Milline on parim õhufilter?

Ilmselt tegelikult polegi parimat filtrit, mis sobiks igalepoole ja iga kasutaja vajadustega!

Aga mis siis arvatakse erinevatest õhufiltritest: koonusfilter, papifilter, poroloonfilter jne.

Ennast just huvitaks poroloon filtrid, mida saab pesta/õlitada, kuna kipun pahatihti kruusal kihutama :evil:

Autor:  HP [ 02.02.2009 22:01 ]
Teema pealkiri: 

Mina pooldan määrimisvabasid koonus filtreid nagu Green ja AEM .

Autor:  Mihkel [ 02.02.2009 23:16 ]
Teema pealkiri: 

Enamus Green-e minuteada ju ikka õlitatavad, vähemalt vanakooli omad.

Nimistusse võib panna veel ka Apexi Power Intake, millel peaks juttude järgi väga head filtreerimisomadused olema.
Ise ka Apexi-t kasutanud ja ~350hp juures veel hätta pole jäänud.

Autor:  HP [ 02.02.2009 23:23 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Enamus Green-e minuteada ju ikka õlitatavad, vähemalt vanakooli omad.

Nimistusse võib panna veel ka Apexi Power Intake, millel peaks juttude järgi väga head filtreerimisomadused olema.
Ise ka Apexi-t kasutanud ja ~350hp juures veel hätta pole jäänud.

Vanad küll aga olen ise juba mitu aastat kasutanud kuiva Green filtrit.

Autor:  Mihkel [ 02.02.2009 23:34 ]
Teema pealkiri: 

Vaadates Green-i UK kodukat ei leia ma kuskilt otseselt juttu õlivabast filtrist.
Kõik paistavad ikka õlitatavad olema, kuna puhastus/õlituskomplekti pakutakse.

Autor:  RFL [ 02.02.2009 23:58 ]
Teema pealkiri: 

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ väike filtrite test: Blitz, HKS, Apexi ja K&N

Autor:  Maik [ 03.02.2009 9:25 ]
Teema pealkiri: 

Keegi oskaks kohe taolist filtrit ka soovitada?
http://www.eastcoastsupercharging.com/P ... 0Pics.html

Muu ära ei mahu. Saan aru,et MAF i tõttu peaksin eelistama kindlasti kuiva õhufiltrit. KN-i valikust leidsin küll taolise filtri juba,aga õlitatav...
Oleks hea,kui kitsam osa oleks nii alla 14 cm vahemikus,siis mahuks IC ees olevasse vahesse otsapidi...

see tundub liiga suur http://www.aempower.com/ViewProduct.aspx?ProductID=1250

Autor:  Mihkel [ 03.02.2009 10:52 ]
Teema pealkiri: 

Kui sul on kuumtraat MAF, siis on jah kindlasti kuiva filtrit tarvis, flap-iga MAF-il, nagu osadel vanakooli autodel, võib ka õlitatav olla.

Autor:  Rain573 [ 03.02.2009 12:25 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Kui sul on kuumtraat MAF, siis on jah kindlasti kuiva filtrit tarvis, flap-iga MAF-il, nagu osadel vanakooli autodel, võib ka õlitatav olla.


Kuidas seda teada saada milline on?

Autor:  Mihkel [ 03.02.2009 13:09 ]
Teema pealkiri: 

Sellel teeb üldiselt juba väljast vahet, klapiga on kobakamad.
Vaatad õhukulumõõtja otsast sisse, kui on klapp, siis see on ka näha.
Üldiselt enamustel uuematel autodel on kuumtraat õhukulumõõtjad.
Toru sees on kas nähtavalt traadid või siis on plastikkate keset toru toodud ühest kohast.
Noh nagu summutisse vaataksid sisse ja lambdaanduri ots paistaks, midagi sarnast.

Autor:  juss [ 03.02.2009 19:41 ]
Teema pealkiri: 

Krt ma neid kuivi küll ei usalda!
Kuid jah kui autoga ainult asfaldil sõita, siis veel aga, krt kui ikka tolmusees mõllata, siis korralikul kuival peaks vist suht suur pind olema, et suudaks mootori varustada piisava õhukogusega. Kuna siis peab ta ju ikka tihe olema, et võtaks peenikese kruusatolmu kinni!

Krt tuleb vist ise hakkata filtrit kokku liimima!
porolooni ju pakutakse 1, 2, 3 kihilisi!
Mina arvan, et meie tolmu olukorra korra, tuleks vaadata ikka mis filtreid kasutatakse rallis ja mis filtrid on krossikatel peal, mis möllavad tolmusees!



Aga kas siis kuumtraat MAF-l lähevad traadid õlitatava filtriga õliseks?

Autor:  KaroK [ 03.02.2009 20:25 ]
Teema pealkiri: 

juss kirjutas:

Aga kas siis kuumtraat MAF-l lähevad traadid õlitatava filtriga õliseks?


Kuumtraat ja kuumkile MAF'id lähevad jah nässu õlitatava filtriga.

Autor:  mulk [ 03.02.2009 21:54 ]
Teema pealkiri: 

Mul on kogemus APEX´i õlivabaga ja AEM 5" elemendi, 4" auguga filtritega.
Apex´i filtreerimisvõime oli pisut pettumus, kompressori labad olid tolmused, nagu ka muu sisselase.
AEM´ga pole sellist asja täheldanud, nii ja selline pisike AEM piisas ilma probleemita üle pooletuhende hobujõu jaoks, huvi pärast sai isegi mõõdetud, et filter tõepoolest ei takistaks.

Autor:  Mihkel [ 03.02.2009 21:58 ]
Teema pealkiri: 

Mis sa arvad, et kruusa tolm on erinev asfalti tolmust?
Tolm on tolm ju, loeb tolmuosakese suurus mitte päritolu. :-D
Testis on ju näha selgelt, palju milline filter filtreeris.
Filtri filtreerimiskvaliteeti/tihedust näidatakse mikronites.
Õlitataval filtril on ilmselt vähem mikroneid ja tiheduse suurendamiseks kasutatakse õli.
Kuival filtril on lihtsalt filterelement veidi tihedam.

Sama hästi võib öelda, et kütusefilter filtreerib bensiini paremini kui vett.

Autor:  Mihkel [ 03.02.2009 22:00 ]
Teema pealkiri: 

Kui siin väidetakse, et Apex-i filtreerib halvemini, siis mida need HKS-id, Blitz-id ja muud üldse teevad lingitud testi vaadates.

Mina ei ole Apex-iga probleeme täheldanud. Kindel et kuskilt ühenduskoha vahelt tolmu sisse ei pääsenud?

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/