Milline on parim õhufilter?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mihkel kirjutas:Kui siin väidetakse, et Apex-i filtreerib halvemini, siis mida need HKS-id, Blitz-id ja muud üldse teevad lingitud testi vaadates.

Mina ei ole Apex-iga probleeme täheldanud. Kindel et kuskilt ühenduskoha vahelt tolmu sisse ei pääsenud?
Sellise küsimuse peale ma solvun täitsa :-D

Ja neid HKS & asju nimetan ma oravafiltriteks :lol:
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei noh ma olin vahepeal olude sunnil sunnitud PVC toru filtri ja turbo vahel kasutama ja see mängis parajalt voolikuklambri all ja võis vabalt mõne mitte väga tiheda õhupilu tekitada.
Ei olnud üldse solvanguna mõeldud, lihtsalt kaalusin sellist võimalust.

Apexi peaks siis suvaliste muude kõrval väga tegija olema. :-D
Ei taha mõeldagi mis nende paarisaja krooniste Hiina filtrite filtreerimistegur on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mihkel kirjutas: Ei taha mõeldagi mis nende paarisaja krooniste Hiina filtrite filtreerimistegur on.
...ja sellepärast ma ostsingi endale Honda S2000 filtri mis mulle samuti mõnisada maksma läks. Tried and tested up to 240bhp's
Koonusekujuline on ka :p

Mul on kogemus selline: Sai ostetud 85 krooni eest mingi Fram või Mann, ei mäletagi täpselt kumb. Lisaks kõrvale võetud kasutatud kuid pestud ja õlitatud K&N paneelfilter, mis mõeldud asendama originaali OEM filtrikopsikus. Nende mõlemaga sai tehtud back-to-back test 85kW'se Calibra peal Liguri juures ja "sportfiltriga" tuli pool hobujõudu rohkem. :roll:
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Turboka puhul on see filtri erinevus ehk suurem, kuna õhukogused on ka suuremad, 85kw pole just teab mis õhuneelaja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tegin selle Apexi filtriga väikse laboratoorse testi täna.
Avastasin enda autolt, et tõesti on silikoonlõdviku pinnad veidi tolmused.
Samas torustik ise on täiesti puhas, tõmbasin sisu lumivalge lapiga üle ja täiesti puhtaks jäi lapp.
Ainult lõdvikut puhastades muutis lapp värvi.
Sai siis lõdvikult tolmuproov võetud, et laboratoorse mikroskoobi all kübeme suurust uurida.

Selgus, et need tolmukübemed, mis silikooni/kummi pinnale ilmselt kuidagi elektriseerudes satuvad on nö. nanokübemed.
Doktorikraadiga inimese arvamus oli, et kui soovite nendest vabaneda, siis tuleb juba bakteriaalset filtrit kasutada.
Ning siis ei saa enam performance-sest ammugu juttu olla (kui EFI kütusefilter on ~10 micronit, siis bakteriaalsed filtrid on stiilis 0,22micronit).
Sellised kübemed põlevad mootoris ilmselt lihtsalt ära ja suuremat kahju küll tekitada ei tohiks.
Minul oli see torustik varem Apexi filtriga vähemalt 10k km sõitnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

KaroK kirjutas:Kuumtraat ja kuumkile MAF'id lähevad jah nässu õlitatava filtriga.
Ei lähe.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Rääkisin ka siin tuttavaga kellel siis auto peal õlitatav koonus ja ütles, et tarvis last ikka seist mingi aeg ennem kui sõitka lähed, siis ei juhtu midagi!
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Vähe tuleb õlitada ,aga usas kasutavad samamoodi õlitatavaid maf-iga .
ja ei ole probleemi. Probleem pidavat olema,kui filtrid nii õlitada,et tilguvad umbes vms... Panin endale ka õlitatava sest sattus selline,algne variant oli kuivfilter.

Maf-e puhastakse samuti mingi spets asjaga (usas) , ma kujutan,ette,et tehniline piiritus peaks ka asja ära ajama tegelt ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Tellisin endale Afe Pro Dry S kuiva filtri OE filtrikasti. Pole veel kohale jõudnud
www.afefilters.com
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Vasta