Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 0:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: elektriline veepump
PostitusPostitatud: 29.01.2009 17:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mis arvate [url=http://www.pegasusautoracing.com/productdetails.asp?RecID=4899]
Davies Craig 12 Volt Electric Water Pump, 80 Liter/min[/url]? Pakuvad ka 110L/min for racing.

Kas 15-20HP võitu elektrilise veepumbaga on reaalne? Tundub absurd, et 100W pump suudab asendada mehhaanilist 15kw pumpa ka täiskoormusel. Ja kui 15KW pakutakse mõne tuhande krooni eest, miks see siis nii vähe populaarne on?

Netist 1 ütles, et rusika reegel on 1gallon/min / 10HP, ehk 500HP masinal peaks olema 50gl/min. Ehk 190L/min. jutt käis muidugi V8'st. Samas kui 3x väiksem mootor arendab sama võimsuse, siis võiks ka vool olla 3x kiirem. Seega see EWP 110L/min for racing sobiks kuni 300hp. Elektriline pump ilma kontrollerita aga käib mootori madalamal pöördel ikka sama kiirelt, seega 300hp keskmiselt. Et kui kiirendada 5000-7000RPM võimsus kõigug 275-325HP, siis peaks ok olema. Aga 4-500hp jaoks jääks ikka nagu väikseks. (LS1 stock pump on ca55gl/min @ 5500RPM)

Kes sõidab juba elektrilise veepumbaga, võiks kommenteerida.

* kaotada 15hj parasiite hoorattalt asendada 100W pumbaga, mis läbi geneka raiskab kuni 0.5hj.
* võib olla tootlikum kui stock pump
* kergem, lihtsam, ega töökindlam see süsteem ei pruugi olla

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2009 17:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Miinuseid on sellel ka, esiteks lühem eluiga. Teiseks on DC pumba kontrollerite kohta halbu sõnu kuulda, pidavat segast peksma, mille tulemusena on mootor jokk.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.01.2009 18:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Miinuseid on sellel ka, esiteks lühem eluiga. Teiseks on DC pumba kontrollerite kohta halbu sõnu kuulda, pidavat segast peksma, mille tulemusena on mootor jokk.
Racingu puhul soovitati otse lülitit.
Loodetavasti pole see harjadeta-mootor, mida ei saagi ilma elektroonikata juhtuda.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.02.2009 16:42 
Eemal

Liitunud: 12.10.2007 15:08
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Ehk sobib mingi selline vidin pumba kontrollimiseks - http://www.autospeed.com.au/cms/article.html?&A=1522. Ühe transostoriga võimeline tüürima kuni 120W, kuid trükkplaadil koht ka teise MOSFET transistori jaoks.
Võimalik reguleerida pumba jõudlust manuaalselt või MAP/MAF anduri signaali pealt automaatselt.

_________________
Peugeot 406


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11