Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Katalüsaatori asendamine
PostitusPostitatud: 27.01.2009 9:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2008 8:52
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Tekkis mõte mootoril "hingamist" natukene vabamaks muuta ja seeläbi ehk mõned lisahobujõud saada.
Küsimus selles, et kas oleks mõtekas asendada katalüsaator resoga, või panna lihtsalt sobivas mõõdus toru selle asemele.
Ehk oskab keegi soovitada ka mõnda head kohta, kus vastavalt etteantud mõõtudele ka vastav jupp valmis tehtaks.
Mootoriks on 2,8 v6 bitrubo.
Paar pilti ka:
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 10:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Pigem panna sirge toru kat'i asemele. Ega sul lambdat peale kat'i pole ? Üldjuhul mõõdu järgi seda teha ei saa, pead ikka auto kohale viima, sest see töö nõuab täpset sobitamist. www.ecutec.ee kindlasti aitab sind.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 11:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui kat-i kontrolllambdat pole, siis võid vabalt sinna sirge toru asemele panna.
Vanakooli kattide cpsi pole ka ilmselt teab mis tasemel.

Variant on sinna panna sportkatt vahele, millel vähemalt 100cpsi kärg, sellega saad ka ülevaatuselt probleemideta üle ning võimsusekadu on minimaalne.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 11:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2008 8:52
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Ragnar kirjutas:
Pigem panna sirge toru kat'i asemele. Ega sul lambdat peale kat'i pole ? Üldjuhul mõõdu järgi seda teha ei saa, pead ikka auto kohale viima, sest see töö nõuab täpset sobitamist. www.ecutec.ee kindlasti aitab sind.

Lambdat peale kat'i pole.
Hetkel seisab auto pukkide otsas, ilma kastita, nii et enne kevadet ei liigu ta paraku kuhugi. Samas on mul kat hetkel alt ära, sellepärast mõtlesingi, et kui saaks selle järgi sirge toru vahele, siis poleks vajagi hakata uuesti seda vana kat'i alla toppima.

To Mihkel:
Mis nende sportkattide hinnaklass muidu on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 12:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
~3k on vist sellise tutika kat-i hind.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 12:58 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
"Universal motorsports catalytic converter with 200 cpsi
metal monolith and welded on heat shield."

ca 3000.-

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 21:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kui tahad jaapanlaslikku mikromootori inetut häält siis pane toru, kui meeldib pigem vaiksem aga madalam hääl siis resonaator. (Olen kogenud resoka ja lihtsalt toru heli vahet ja mulle meeldis resokaga variant ikka oluliselt rohkem.....lihtsalt toruga oli kõrvadel halb käiguga pidurdades aga resonaatori paigaldusega muutus otseläbi summuti oluliselt vaiksemaks ja kadus ebameeldiv heli) Kui aga resokat ostma juba hakkad siis see vähemalt kolmandik kui mitte pool katalüsaatori hinnast ja tasub siiski katalüsaatori ostule mõelda kui plaan hiljem ka ülevaatuspunkte ametlikult läbida. Mineku vahe on ehk rohkem mõistuses kinni kuna sa ise loodad et ilma katalüsaatorita läheb paremini edasi :) arvan et stock autol vaid 1-3kw Kataka järgi vahetüki teeb tegelikult iga asisem sumpakeevitaja ka ilma autota ära.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 23:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2008 8:52
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
jeff01 kirjutas:
Kui tahad jaapanlaslikku mikromootori inetut häält siis pane toru, kui meeldib pigem vaiksem aga madalam hääl siis resonaator. (Olen kogenud resoka ja lihtsalt toru heli vahet ja mulle meeldis resokaga variant ikka oluliselt rohkem.....lihtsalt toruga oli kõrvadel halb käiguga pidurdades aga resonaatori paigaldusega muutus otseläbi summuti oluliselt vaiksemaks ja kadus ebameeldiv heli) Kui aga resokat ostma juba hakkad siis see vähemalt kolmandik kui mitte pool katalüsaatori hinnast ja tasub siiski katalüsaatori ostule mõelda kui plaan hiljem ka ülevaatuspunkte ametlikult läbida. Mineku vahe on ehk rohkem mõistuses kinni kuna sa ise loodad et ilma katalüsaatorita läheb paremini edasi :) arvan et stock autol vaid 1-3kw Kataka järgi vahetüki teeb tegelikult iga asisem sumpakeevitaja ka ilma autota ära.

Teoorias peaks see juurde saadud võimus seal ikka suurem kui 1-3kW olema, sest antud mootorit tehti nii kat'iga kui ka ilma kat'ita varianti ja nende võimuses vahel oli 25hp (225hp versus 250hp).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 10:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
selge, se võib muidugi nii olla kui tegu on võimsama autoga ja seda enam kui tegu on turbokaga. Võimalik, et osa võimsuse vahest on kusagil mujal kinni (võib vabalt olla nii et ka aju mapid on katalüsaatoriga variandil tagasihoidlikumad, surveaste teine või klapimõõt teine. 3,4L BMW puhul on vahe 5kw aga katalüsaatoriga mootoril on ka madalam surveaste, samas peaks seda kompenseerima 1mm suurem sisselaske klapp nii et võta sa kinni)
Edu ja rohkem torqqi sulle siis uue sumpaga :!:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.01.2009 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Üks asi on need mõned kilovatid. Teiselt poolt aga, kui oled harjunud sõitma masinaga, millel töötav katt all, siis tolle puudumisel hakkab tagant tulev rõve hais varsti närvidele käima. Endal igatahes oli niimoodi. Sõites ei tunne muidugi midagi, aga kui kuskil seista nats aega, siis läheb asi juba käest ära.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.02.2009 16:21 
Eemal

Liitunud: 24.03.2006 12:23
Postitusi: 267
1992-1994 Subaru Legacy 2,0Turbo Jaapani-Usa ilma kattideta versioon 210 hj, kaheosalise katiga euroopaversioon 200 hj.
Kataloogist avastanud ainult veiei erinevate süüteküünalde kasutamise, muud vahet ei tea.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11