Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 10:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Roolivõim maha
PostitusPostitatud: 26.01.2009 11:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ei leidnud kiire otsingu peale roolivõimendi eemaldamise kohta teemat.

Kui võtta roolivõimendi maha, kas siis on rool kergem, kui latis on sees või väljas? Mingi loogika ütleb, et tühja latti on kergem liigutada, aga mis praktika räägib?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 12:32 
Eemal

Liitunud: 20.08.2008 9:26
Postitusi: 396
Asukoht: viljandi
mina sõitsin enda omaga 3kuud nii et võim ei töötand õli oli küll latis sees ja raskem oli ka aga rooli tunnetus oopis teine ehk külg ees sõita poole parem ja selle raske rooliga harjub päris ruttu ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 12:50 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
audil oli kogemus, kui latist õli välja keerutada siis läks rool kergeks.
Õliga koos oli raske!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 13:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Õige oleks ikka panna ilma võimuta roolilatt siis, kuna too on ikka gramm kergem kui roolivõimuga latt millel võim tagant.
Oli kunagiaeg Golf II õli latist väljas ja kua aus olla oli suht raske see rool, kuna Golfil muidu ilma võimuta latiga on ikka siga kerge see rool.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 15:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
OK laseb tühjaks.
leidsin ka lingi, kus võetakse latt lahti ja visatakse ebavajalik välja, et veel kergem rool oleks.
Tsiteeri:
if you want as little resistance as possible, you have to get all the fluid out, and then, if you know how (which most everyone here doesn't) you can pull the rack apart (via removing a shit ton of parts, like the spring tensioner, adjuster cover, support yoke, locking collar, etc) and grind the collar that pushes PS fluid back and forth in the rack, off. once it is off, grease the steering shaft like hell, put it all back together, and you have a properly depowered rack.


Mul see, et auto on küll kegem kui stock, aga rool on väiksem kui stock. Piimajärgi käin teise masinga, seega manööverdamine pole väga oluline.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 16:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Võimuta lattidel on üldiselt ka aeglasem ülekanne, just selle tõttu, et rool kergem oleks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 17:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Võimuta lattidel on üldiselt ka aeglasem ülekanne, just selle tõttu, et rool kergem oleks.

Jah, aga see tähendab ka seda, et kui 100ga 90kraadiseid kurve võtta, peaks selle "kergema" latiga pikemalt rooli keerama :).
Pealegi ma ei tea kust saada "manuaalne latt". S12 oli vist kah juba võimuga.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 17:49 
Eemal

Liitunud: 06.07.2006 13:11
Postitusi: 92
Vanematel S12-tel oli ilma võimuta latt olemas küll aga sellist vist ei leia kuskilt kahjuks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.01.2009 17:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma lihtsalt tõin selle argumendiks, et võimuga latt ongi raskem keerata kui võimuta latt tema ülekande tõttu.

Enda E30-nel ei olnud ka algul RV pumpa küljes ja vahe võimuga ja võimuta on nagu öö ja päev.
Võimuta andis ikka väänata seda rooli, kui kohapeal või väikse kiirusega keerata vaja oli, sõidu ajal ei olnud väga hull.

Igapäeva autol on võimuta latt ilma pumbata ebamugav, raja autol pole vast suurt vahet.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 13:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.12.2007 11:55
Postitusi: 84
Asukoht: Ega siit ei ole näha kah...
Tere,

Vast haagib teemasse aga kas keegi oskab öelda kas roolilatti kuidagi niimoodi ka saaks ümber teha, et keeraks niiöelda nagu kiiremini vms :roll: Et ei oleks miljon ringi ühest otsast teise vaid nt poole vähem vms... :shock: Audi 90 Quattroga tegu ja hetkel juurdlen samamoodi teema üle kas visata pump minema või mitte ja hetkel proovin ilma rihmata st pump pole järel ja veidi harjumise asi aga vahest tundub raske rool parem ja stabiilsem kuidagi küll :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 15:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Kui pumbale suurem rihmaratas panna ,kas siis ei lähe raskemaks võimuga rool ? Töötab,aga raskemini?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Maik kirjutas:
Kui pumbale suurem rihmaratas panna ,kas siis ei lähe raskemaks võimuga rool ? Töötab,aga raskemini?


mõte liigub õiges suunas ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 16:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
aga kas siis ülekanded ei lähe paigast ära?kõrvalmõjusid mingeid ei tule sellest?

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 17:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.01.2006 20:40
Postitusi: 72
Asukoht: Põltsamaa
Tere.
Pumba pöörete muutmine ei anna midagi. kui ta annab vähem õli siis rool ei tööta korralikult.
roolivõim on ikka selleks et kergem oleks.Vastavalt vajadustele on tehtud ülekanne. mida kiirem rool seda raskem loomulikult ilma võimuta .
Sport roolid servast serva 1,8ringi .2 ringi ja nii edasi.
Ilma võimuta võib juba käsi lõhkuda nii kiirete roolidaga.Loomulikult roolivõimuga latil on kõiksugu takistusi sees ,tihendid,kolb mansetiga,need kõik teevad raskemaks .kui pump ei aita.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.01.2009 18:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Miks sa rv. maha tahad võtta? Arvad et jõuad ringrajal 30 min järjest sõita? Arvesta, et mida parem pidamine kurvis seda raskem rooli keerata. WRC autol on võim olemas :)
Katseta enne ilma rihmata natuke sõitmist ja alles siis otsusta!

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11