TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Roolivõim maha
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=5100
1. leht 2-st

Autor:  Astrona [ 26.01.2009 11:28 ]
Teema pealkiri:  Roolivõim maha

Ei leidnud kiire otsingu peale roolivõimendi eemaldamise kohta teemat.

Kui võtta roolivõimendi maha, kas siis on rool kergem, kui latis on sees või väljas? Mingi loogika ütleb, et tühja latti on kergem liigutada, aga mis praktika räägib?

Autor:  gaiar200 [ 26.01.2009 12:32 ]
Teema pealkiri: 

mina sõitsin enda omaga 3kuud nii et võim ei töötand õli oli küll latis sees ja raskem oli ka aga rooli tunnetus oopis teine ehk külg ees sõita poole parem ja selle raske rooliga harjub päris ruttu ära.

Autor:  xTc [ 26.01.2009 12:50 ]
Teema pealkiri: 

audil oli kogemus, kui latist õli välja keerutada siis läks rool kergeks.
Õliga koos oli raske!

Autor:  juss [ 26.01.2009 13:38 ]
Teema pealkiri: 

Õige oleks ikka panna ilma võimuta roolilatt siis, kuna too on ikka gramm kergem kui roolivõimuga latt millel võim tagant.
Oli kunagiaeg Golf II õli latist väljas ja kua aus olla oli suht raske see rool, kuna Golfil muidu ilma võimuta latiga on ikka siga kerge see rool.

Autor:  Astrona [ 26.01.2009 15:52 ]
Teema pealkiri: 

OK laseb tühjaks.
leidsin ka lingi, kus võetakse latt lahti ja visatakse ebavajalik välja, et veel kergem rool oleks.
Tsiteeri:
if you want as little resistance as possible, you have to get all the fluid out, and then, if you know how (which most everyone here doesn't) you can pull the rack apart (via removing a shit ton of parts, like the spring tensioner, adjuster cover, support yoke, locking collar, etc) and grind the collar that pushes PS fluid back and forth in the rack, off. once it is off, grease the steering shaft like hell, put it all back together, and you have a properly depowered rack.


Mul see, et auto on küll kegem kui stock, aga rool on väiksem kui stock. Piimajärgi käin teise masinga, seega manööverdamine pole väga oluline.

Autor:  Mihkel [ 26.01.2009 16:13 ]
Teema pealkiri: 

Võimuta lattidel on üldiselt ka aeglasem ülekanne, just selle tõttu, et rool kergem oleks.

Autor:  Astrona [ 26.01.2009 17:25 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Võimuta lattidel on üldiselt ka aeglasem ülekanne, just selle tõttu, et rool kergem oleks.

Jah, aga see tähendab ka seda, et kui 100ga 90kraadiseid kurve võtta, peaks selle "kergema" latiga pikemalt rooli keerama :).
Pealegi ma ei tea kust saada "manuaalne latt". S12 oli vist kah juba võimuga.

Autor:  mustS14 [ 26.01.2009 17:49 ]
Teema pealkiri: 

Vanematel S12-tel oli ilma võimuta latt olemas küll aga sellist vist ei leia kuskilt kahjuks.

Autor:  Mihkel [ 26.01.2009 17:58 ]
Teema pealkiri: 

Ma lihtsalt tõin selle argumendiks, et võimuga latt ongi raskem keerata kui võimuta latt tema ülekande tõttu.

Enda E30-nel ei olnud ka algul RV pumpa küljes ja vahe võimuga ja võimuta on nagu öö ja päev.
Võimuta andis ikka väänata seda rooli, kui kohapeal või väikse kiirusega keerata vaja oli, sõidu ajal ei olnud väga hull.

Igapäeva autol on võimuta latt ilma pumbata ebamugav, raja autol pole vast suurt vahet.

Autor:  pets4524 [ 27.01.2009 13:36 ]
Teema pealkiri: 

Tere,

Vast haagib teemasse aga kas keegi oskab öelda kas roolilatti kuidagi niimoodi ka saaks ümber teha, et keeraks niiöelda nagu kiiremini vms :roll: Et ei oleks miljon ringi ühest otsast teise vaid nt poole vähem vms... :shock: Audi 90 Quattroga tegu ja hetkel juurdlen samamoodi teema üle kas visata pump minema või mitte ja hetkel proovin ilma rihmata st pump pole järel ja veidi harjumise asi aga vahest tundub raske rool parem ja stabiilsem kuidagi küll :shock:

Autor:  Maik [ 27.01.2009 15:36 ]
Teema pealkiri: 

Kui pumbale suurem rihmaratas panna ,kas siis ei lähe raskemaks võimuga rool ? Töötab,aga raskemini?

Autor:  RKsilver [ 27.01.2009 16:03 ]
Teema pealkiri: 

Maik kirjutas:
Kui pumbale suurem rihmaratas panna ,kas siis ei lähe raskemaks võimuga rool ? Töötab,aga raskemini?


mõte liigub õiges suunas ;)

Autor:  digimarket [ 27.01.2009 16:36 ]
Teema pealkiri: 

aga kas siis ülekanded ei lähe paigast ära?kõrvalmõjusid mingeid ei tule sellest?

Autor:  silver7 [ 27.01.2009 17:26 ]
Teema pealkiri: 

Tere.
Pumba pöörete muutmine ei anna midagi. kui ta annab vähem õli siis rool ei tööta korralikult.
roolivõim on ikka selleks et kergem oleks.Vastavalt vajadustele on tehtud ülekanne. mida kiirem rool seda raskem loomulikult ilma võimuta .
Sport roolid servast serva 1,8ringi .2 ringi ja nii edasi.
Ilma võimuta võib juba käsi lõhkuda nii kiirete roolidaga.Loomulikult roolivõimuga latil on kõiksugu takistusi sees ,tihendid,kolb mansetiga,need kõik teevad raskemaks .kui pump ei aita.

Autor:  zoom1 [ 27.01.2009 18:22 ]
Teema pealkiri: 

Miks sa rv. maha tahad võtta? Arvad et jõuad ringrajal 30 min järjest sõita? Arvesta, et mida parem pidamine kurvis seda raskem rooli keerata. WRC autol on võim olemas :)
Katseta enne ilma rihmata natuke sõitmist ja alles siis otsusta!

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/