TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

C20xe kolvid.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=4820
2. leht 2-st

Autor:  cthen [ 30.11.2008 18:07 ]
Teema pealkiri: 

SharkRider kirjutas:
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.


Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)

Autor:  Veix88 [ 30.11.2008 18:08 ]
Teema pealkiri: 

Aga kui panna 1,2mm - 1,7mm tihend, kas sellega läheks nukkvõllide ajastus liiga varajaseks ?

Autor:  jeff01 [ 30.11.2008 18:08 ]
Teema pealkiri: 

SharkRider kirjutas:
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.

+1
Küll aga kompenseerib selle veidikenegi madaldatud surveaste ja kolbe pealt maha treides kaob se effekt samamoodi. :roll:
Samuti pole reeglit, et mis kraadist edasi nukk enam ei tööta, sest eks se kasvab ehk võrdeliselt kaane tõstmisega aga tee nii nagu teised on teinud ja töötab sinulgi.... usun et 1-1,5mm tõstmisel on mõte ja selle korral käib mootor ka pärast ilusti aga tõestust selle kohta pole.

Autor:  Veix88 [ 30.11.2008 18:20 ]
Teema pealkiri: 

Jh, mingi 1,5 mm plokikaanetihendi panekski siis. Nüüd ei jää muud yle kui korralik tihend mõistliku hinnaga otsida.

Autor:  SharkRider [ 30.11.2008 18:23 ]
Teema pealkiri: 

cthen kirjutas:
SharkRider kirjutas:
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.


Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)


Nagu ma kirjutasin, maha treida on kindlalt parem, aga mitte ühtlaselt, vaid nii nagu on turbokolbidel, et servad jäävad kõrgeks. Aga tavaliselt ei saa eriti maha treida, kuna kolvipõhi on niigi õhuke (täpselt reeglit ei mäleta aga min 8 mm peaks põhi ikka jääma).

Autor:  cthen [ 30.11.2008 18:40 ]
Teema pealkiri: 

SharkRider kirjutas:
cthen kirjutas:
SharkRider kirjutas:
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.


Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)


Nagu ma kirjutasin, maha treida on kindlalt parem, aga mitte ühtlaselt, vaid nii nagu on turbokolbidel, et servad jäävad kõrgeks. Aga tavaliselt ei saa eriti maha treida, kuna kolvipõhi on niigi õhuke (täpselt reeglit ei mäleta aga min 8 mm peaks põhi ikka jääma).

C20XE kolvid on 9mm paksud...

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/