Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: C20xe kolvid.
PostitusPostitatud: 30.11.2008 0:32 
Eemal

Liitunud: 19.11.2008 14:21
Postitusi: 34
Asukoht: Rakvere
Plaan siis c20xe -le turbo peale istutada. Nüüd terve talv aega asja ehitada ja vaikselt vajalikke vidinaid osta :D. Esimese asjana tahakski kolvid lasta ära treida. Oskab keegi öelda, palju oleks vaja originaal c20xe kolve pealt maha treida, et saaks turbotamiseks normaalse surveastme ? Xe originaal on 10:8:1 aga tahaks saada vähemalt 9:1. Oskab keegi tegijat soovitada või teeb keegi ise ? Mootorile panen ka c20let-i plokikaanetihendi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 0:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Aga pane kohe paksem metalltihend, mis surveastme madalamaks toob?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 0:46 
Eemal

Liitunud: 19.11.2008 14:21
Postitusi: 34
Asukoht: Rakvere
c20let-i plokaane tihend jääb õhukeseks ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 0:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
LET ja XE surveastme vahe ikka kolbides mitte kaanetihendis.
Tihendid neil ilmselt sama paksud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 1:00 
Eemal

Liitunud: 19.11.2008 14:21
Postitusi: 34
Asukoht: Rakvere
See paksem metallist tihend oleks tegelt igati hea lahendus. Sest praegu ma ei plaanikski rohkem kui 0,6 bari sellesse mootorisse sisse lasta....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 12:18 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
osta olavil keisei-racingust woesneri kolvid leti omad siis sul surveaste on 8.5:1 ja smp kepsud ;) l2heb sulle maksma umbes 18k eesti krooni :D endale tellitud ja k2tte saadud ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 12:28 
Eemal

Liitunud: 19.11.2008 14:21
Postitusi: 34
Asukoht: Rakvere
Asi ongi selles, et praegune eelarve ei luba seda teha :D, tulevikus kunagi vb teeb midagi sellist. Praegu piirduks sellega, et asi tiksuks ilusti ja saaks igapäevaselt kasutada. 0,6 bari juures ei tohiks midagi hirmsat olla ka veel. Ascona c esisillaga ja lyhikese f-16 käigukastiga pole selle jõuga suurt midagi teha niikuinii :D

Aga mis oleks hetkel mõtekam, kas lasta treida kolvid pealt ära või osta paksem metallist tihend(kui paks peaks see minimaalselt olema) ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 14:21 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
mingi 1.2 mm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 14:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
stryk3r kirjutas:
mingi 1.2 mm

Mille alusel sa seda väidad? :roll:
Minu arvutuset järgi on 1.2mm tihengia surveaste 9.6:1 umbes.
Pigem ikka 1.7mm või isegi pakem, kui saada on.


Viimati muutis cthen, 30.11.2008 14:27, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 14:27 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
kui tellid sealt 7 t66p2eva ja kohal :P tellisin endale turbo v2ljalaske kollet ;)

0.8mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html

1.2mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html

1.5mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 14:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
stryk3r kirjutas:

Palju sealt veel postitamine maksaB?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 14:54 
Eemal

Liitunud: 30.09.2006 1:57
Postitusi: 198
Asukoht: Tartu
ei maksa midagi lihtsalt inimene kysis ja kohe sai linki mitte et ei hakka otsima ;) r22gi mida iganes ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 17:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.

Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 17:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
jeff01 kirjutas:
Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.

Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.

Milliselt maalt peaks kindlasti reguleeritavat nukaratast kasutama?
(ehk kui palju saab tõsta ilma, et nukkvõlli ajasuts liialt paigast ära ei läheks?)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 17:56 
Eemal

Liitunud: 25.01.2007 19:59
Postitusi: 45
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11