TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

C20xe kolvid.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=4820
1. leht 2-st

Autor:  Veix88 [ 30.11.2008 0:32 ]
Teema pealkiri:  C20xe kolvid.

Plaan siis c20xe -le turbo peale istutada. Nüüd terve talv aega asja ehitada ja vaikselt vajalikke vidinaid osta :D. Esimese asjana tahakski kolvid lasta ära treida. Oskab keegi öelda, palju oleks vaja originaal c20xe kolve pealt maha treida, et saaks turbotamiseks normaalse surveastme ? Xe originaal on 10:8:1 aga tahaks saada vähemalt 9:1. Oskab keegi tegijat soovitada või teeb keegi ise ? Mootorile panen ka c20let-i plokikaanetihendi.

Autor:  Mihkel [ 30.11.2008 0:42 ]
Teema pealkiri: 

Aga pane kohe paksem metalltihend, mis surveastme madalamaks toob?

Autor:  Veix88 [ 30.11.2008 0:46 ]
Teema pealkiri: 

c20let-i plokaane tihend jääb õhukeseks ?

Autor:  Mihkel [ 30.11.2008 0:58 ]
Teema pealkiri: 

LET ja XE surveastme vahe ikka kolbides mitte kaanetihendis.
Tihendid neil ilmselt sama paksud.

Autor:  Veix88 [ 30.11.2008 1:00 ]
Teema pealkiri: 

See paksem metallist tihend oleks tegelt igati hea lahendus. Sest praegu ma ei plaanikski rohkem kui 0,6 bari sellesse mootorisse sisse lasta....

Autor:  stryk3r [ 30.11.2008 12:18 ]
Teema pealkiri: 

osta olavil keisei-racingust woesneri kolvid leti omad siis sul surveaste on 8.5:1 ja smp kepsud ;) l2heb sulle maksma umbes 18k eesti krooni :D endale tellitud ja k2tte saadud ;)

Autor:  Veix88 [ 30.11.2008 12:28 ]
Teema pealkiri: 

Asi ongi selles, et praegune eelarve ei luba seda teha :D, tulevikus kunagi vb teeb midagi sellist. Praegu piirduks sellega, et asi tiksuks ilusti ja saaks igapäevaselt kasutada. 0,6 bari juures ei tohiks midagi hirmsat olla ka veel. Ascona c esisillaga ja lyhikese f-16 käigukastiga pole selle jõuga suurt midagi teha niikuinii :D

Aga mis oleks hetkel mõtekam, kas lasta treida kolvid pealt ära või osta paksem metallist tihend(kui paks peaks see minimaalselt olema) ?

Autor:  stryk3r [ 30.11.2008 14:21 ]
Teema pealkiri: 

mingi 1.2 mm

Autor:  cthen [ 30.11.2008 14:22 ]
Teema pealkiri: 

stryk3r kirjutas:
mingi 1.2 mm

Mille alusel sa seda väidad? :roll:
Minu arvutuset järgi on 1.2mm tihengia surveaste 9.6:1 umbes.
Pigem ikka 1.7mm või isegi pakem, kui saada on.

Autor:  stryk3r [ 30.11.2008 14:27 ]
Teema pealkiri: 

kui tellid sealt 7 t66p2eva ja kohal :P tellisin endale turbo v2ljalaske kollet ;)

0.8mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html

1.2mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html

1.5mm

http://www.hg-motorsport.de/shop/produc ... stahl.html

Autor:  cthen [ 30.11.2008 14:31 ]
Teema pealkiri: 

stryk3r kirjutas:

Palju sealt veel postitamine maksaB?

Autor:  stryk3r [ 30.11.2008 14:54 ]
Teema pealkiri: 

ei maksa midagi lihtsalt inimene kysis ja kohe sai linki mitte et ei hakka otsima ;) r22gi mida iganes ;)

Autor:  jeff01 [ 30.11.2008 17:34 ]
Teema pealkiri: 

Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.

Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.

Autor:  cthen [ 30.11.2008 17:55 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Tegelikult ei ole ju vahet kui palju sa kaant tõstad ja mis surveastme siis saad sest se on ju vaid 1 osa "surveastmest".....Ei ole olemas sellist numbrit milleni staatilise surveastme viimine mootorit päästaks kuna lisaks sellele tuleb mängu ka dünaamiline surveaste mis teinekord määra ehk rohkemgi.

Kui piisavalt arvutada ei oska (Mina kah ei oska) siis tuleb jah lihtsalt kaant tõsta ja loota et se on hea. Pea meeles ka seda, et väga palju tõstes läheb nukkvõlli ajastus liialt varaseks.

Milliselt maalt peaks kindlasti reguleeritavat nukaratast kasutama?
(ehk kui palju saab tõsta ilma, et nukkvõlli ajasuts liialt paigast ära ei läheks?)

Autor:  SharkRider [ 30.11.2008 17:56 ]
Teema pealkiri: 

Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/