Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 18:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
SharkRider kirjutas:
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.


Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 18:08 
Eemal

Liitunud: 19.11.2008 14:21
Postitusi: 34
Asukoht: Rakvere
Aga kui panna 1,2mm - 1,7mm tihend, kas sellega läheks nukkvõllide ajastus liiga varajaseks ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 18:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
SharkRider kirjutas:
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.

+1
Küll aga kompenseerib selle veidikenegi madaldatud surveaste ja kolbe pealt maha treides kaob se effekt samamoodi. :roll:
Samuti pole reeglit, et mis kraadist edasi nukk enam ei tööta, sest eks se kasvab ehk võrdeliselt kaane tõstmisega aga tee nii nagu teised on teinud ja töötab sinulgi.... usun et 1-1,5mm tõstmisel on mõte ja selle korral käib mootor ka pärast ilusti aga tõestust selle kohta pole.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 18:20 
Eemal

Liitunud: 19.11.2008 14:21
Postitusi: 34
Asukoht: Rakvere
Jh, mingi 1,5 mm plokikaanetihendi panekski siis. Nüüd ei jää muud yle kui korralik tihend mõistliku hinnaga otsida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 18:23 
Eemal

Liitunud: 25.01.2007 19:59
Postitusi: 45
cthen kirjutas:
SharkRider kirjutas:
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.


Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)


Nagu ma kirjutasin, maha treida on kindlalt parem, aga mitte ühtlaselt, vaid nii nagu on turbokolbidel, et servad jäävad kõrgeks. Aga tavaliselt ei saa eriti maha treida, kuna kolvipõhi on niigi õhuke (täpselt reeglit ei mäleta aga min 8 mm peaks põhi ikka jääma).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2008 18:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
SharkRider kirjutas:
cthen kirjutas:
SharkRider kirjutas:
Kes mootorite hingeeluga rohkem on kursis, teavad, et kõikidele mõistlikele põlemiskambritele on sisse projekteeritud selline effekt, nagu "quench", mis olulisel määral detonatsiooni eest kaitseb. Kaant tõstes aga kaob see lihtsalt ära. Sellepärast kõige parem on ikkagi ainult õigete kolbidega surveaste maha saada.


Siin küsiti, kumb on parem varjant:
Kas lasta kolbe maha treida? (Kui jah, siis kui palju?)
Panna paksem plokikaane tihend? (Kui palju paksem?)


Nagu ma kirjutasin, maha treida on kindlalt parem, aga mitte ühtlaselt, vaid nii nagu on turbokolbidel, et servad jäävad kõrgeks. Aga tavaliselt ei saa eriti maha treida, kuna kolvipõhi on niigi õhuke (täpselt reeglit ei mäleta aga min 8 mm peaks põhi ikka jääma).

C20XE kolvid on 9mm paksud...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11