TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

DIY ebc
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=4523
3. leht 3-st

Autor:  Astrona [ 23.01.2009 11:00 ]
Teema pealkiri: 

Nende inimestega, kes suudavad/ei karda erinevaid asju teha, on see viga, et kuna uute asjade alustamisega kaasneb meeldiv entusiasmi-faas, siis vanade projektikeste lõpetamine pole pooltki nii palju positiivseid emotsioone pakkuv :)

Üks DIY EBC oleks kärbitud MegaSquirt - pealegi on tal palju muid häid funtsioone, ja mis põhiline, asja on tuhandeid tunde testitud. Ma pole küll lugenud, et kas need ka reaalselt boosti juhivad või jääb spaikima.

Kõige lihtsam EBC oleks ju rõhuandur, mis juhib läbi poteka solenoidi.
Improved variant oleks siis väiksem rõhuandur, mis voolu ei kannata ja läbi transistori juhitaks.

Nagu ma aru olen saanud, siis keerukus tekib alles sellest, et back-pressure ja boost on turbo inertsi tõttu suure inertsiga, et kui rõhk tõuseb üle, on juba hilja, ja olukorda tuleb controlleril ette aimata. Ja selleks on vaja juba protsessorit ja korralikku programmi. Seda võiks nimetada juba siis DigiBC. Noh ja head programmi peab saama ka lihtsalt seadistada.
Hea ja halva BC vahe ongi siis vist selles programmis kinni.

Kas kütuse pihustit ei saaks solenoidina kasutada :?: Jääb väikseks? Aga kui see pihustus-plekk eemalda? Ja kui päris mõttel lennata lasta, siis võiks seda juhtidagi pihusti signaaliga :lol:. Mida suurem DC, seda rohkem võimsust on, ja vastavalt võimsusele olekski hea piirata (lubab max-momendi juures rohkem boosti). Tuleks vahele panna mingi "treshold", ntx tavaline 5V-zener-diood väikse kondeka ja takistiga, et kui keskmine pinge on alla 5V (42%DC), siis oleks solenoid (pihusti) 100% kinni. Zenerile peale lastava voolu jätakski siis reguleeritavaks - potekaga laseks osa maase. Usun, et mõni MacGuyver on seda juba proovinud :lol:

Autor:  Miq [ 10.03.2009 23:16 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Nagu ma aru olen saanud, siis keerukus tekib alles sellest, et back-pressure ja boost on turbo inertsi tõttu suure inertsiga, et kui rõhk tõuseb üle, on juba hilja, ja olukorda tuleb controlleril ette aimata.
kas keegi EBC juures selle peale ei ole mõtelnud? et kui suure turbo juhimisel on inerts vaenlane, siis lähduda spaikidest seadistamisel. Mäppid just spaigi kohad ära.

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/