Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 13:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.01.2009 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Nende inimestega, kes suudavad/ei karda erinevaid asju teha, on see viga, et kuna uute asjade alustamisega kaasneb meeldiv entusiasmi-faas, siis vanade projektikeste lõpetamine pole pooltki nii palju positiivseid emotsioone pakkuv :)

Üks DIY EBC oleks kärbitud MegaSquirt - pealegi on tal palju muid häid funtsioone, ja mis põhiline, asja on tuhandeid tunde testitud. Ma pole küll lugenud, et kas need ka reaalselt boosti juhivad või jääb spaikima.

Kõige lihtsam EBC oleks ju rõhuandur, mis juhib läbi poteka solenoidi.
Improved variant oleks siis väiksem rõhuandur, mis voolu ei kannata ja läbi transistori juhitaks.

Nagu ma aru olen saanud, siis keerukus tekib alles sellest, et back-pressure ja boost on turbo inertsi tõttu suure inertsiga, et kui rõhk tõuseb üle, on juba hilja, ja olukorda tuleb controlleril ette aimata. Ja selleks on vaja juba protsessorit ja korralikku programmi. Seda võiks nimetada juba siis DigiBC. Noh ja head programmi peab saama ka lihtsalt seadistada.
Hea ja halva BC vahe ongi siis vist selles programmis kinni.

Kas kütuse pihustit ei saaks solenoidina kasutada :?: Jääb väikseks? Aga kui see pihustus-plekk eemalda? Ja kui päris mõttel lennata lasta, siis võiks seda juhtidagi pihusti signaaliga :lol:. Mida suurem DC, seda rohkem võimsust on, ja vastavalt võimsusele olekski hea piirata (lubab max-momendi juures rohkem boosti). Tuleks vahele panna mingi "treshold", ntx tavaline 5V-zener-diood väikse kondeka ja takistiga, et kui keskmine pinge on alla 5V (42%DC), siis oleks solenoid (pihusti) 100% kinni. Zenerile peale lastava voolu jätakski siis reguleeritavaks - potekaga laseks osa maase. Usun, et mõni MacGuyver on seda juba proovinud :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2009 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
Tsiteeri:
Nagu ma aru olen saanud, siis keerukus tekib alles sellest, et back-pressure ja boost on turbo inertsi tõttu suure inertsiga, et kui rõhk tõuseb üle, on juba hilja, ja olukorda tuleb controlleril ette aimata.
kas keegi EBC juures selle peale ei ole mõtelnud? et kui suure turbo juhimisel on inerts vaenlane, siis lähduda spaikidest seadistamisel. Mäppid just spaigi kohad ära.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11