TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K: A4 TQ boost
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=4335
2. leht 2-st

Autor:  Mihkel [ 09.09.2008 9:47 ]
Teema pealkiri: 

Tavaliselt kasutatakse ikka ühte detaili korraga, kas BOV-i või bypassi, kuna nad täidavad ühte ja sama eesmärki.
See, et nad mõlemad sul küljes on annab ehk eelise MAF-iga autodel, kus kõike õhku BOV-ist läbi ei taha lasta käiguvahetuse segurikastamise vältimiseks.
Muidugi uiseasi kas see kahe paralleelse klapiga nii toimib.
2 in 1 klapiga (Forge) igatahes toimib.

Keera siis klappi veidi lõdvemaks ja vaata mis juhtub.

Autor:  Astrona [ 09.09.2008 10:09 ]
Teema pealkiri: 

Viska BOV kah minema! Testida võid enne nii, et BOVi signaalvoolik lahti võtta - või veel parem, üheda too juhtimisvoolikselleks ajaks kollektori vaakumi asemel teisele poole segu siibrit. Surge on vähe teine asi. Aga kirjelda, mida silmas pidasid.
Su keevitatud WB klapp on nüüd ikka hea, MacGyver?

Autor:  Aigo [ 09.09.2008 18:26 ]
Teema pealkiri: 

wg klapp peab ilusti. avaneb ja sulgeb ka ilusti. bypass läks lennukit nüüd, kuid futter dump on alles. Boost ka tänu sellele muidugi tõusis 0,1bar'i juurde spike's. Audidele iseloomulik koolemine käiguvahetusel puudub. kuid väike pirin käib ikka kui pöördeid alla lasta järsult. ning see ei tule BOV'st. too ainult kohiseb.


EDIT: BOV on regulleeritud kõige madalama boosti pealt avanevaks.

Autor:  h4rz [ 09.09.2008 20:17 ]
Teema pealkiri: 

Äkki viitsid mingi pildi visata, mis näitab kuidas bov paigaldatud on ?

Autor:  Astrona [ 10.09.2008 9:25 ]
Teema pealkiri: 

bov point on ju ülerõhk IC süsteemist välja laskmiseks - sul võibolla millekski muuks. Et bov jamasid juurde ei tekitaks, regulli ta siis ikka kõrgema rõhu peale - kui vahelt ära ei taha visata. Üldse ma ei saa aru, miks sul on vaja bovi kui sul on bypass - et valjem müra oleks käiguvahetusel? Pane sisene WG kinni ja installi väline WG, mis laseks gaasid atmosfääri - saab dB veelgi juurde.


mida sa siis ikkagi surge all mõtlesid, ja kas probleem on alles, siis paneks teema kinni. futter = flutter?
Väike pirin? Sulle ei meeldi, et turbo pöörded langevad, kui gaasi maha lased?
Küll sul ikka lahe auto, ja kui kohalikud tüdrukud samuti arvavad siis on ju hästi, ja paneme teema lukku?

Autor:  Aigo [ 13.09.2008 7:47 ]
Teema pealkiri: 

Viga leitud!!! Asi oli siis selles, et FPR'i mineva vaaliku(kust oli ka BOV'i ja boosti kella voolikud) kollektoripoolne ots oli ummistunud. Sai ka ülejäänud sisselaske värki kontrollitud, et kust see jama tuli, see viga ka leitud, nimelt bypassi sisselaske poolse otsa äär oli kahjustatud ja sealt oli alumiiniumi puru mootori poole teel. Loodan nüüd, et päris mootorisse ei sattunud seda, kuna veel vaja autoga liikuda enne kui seisma saan jätta ta.

See on see kui ei kontrolli korralikult mida ostad. Õnneks võtis too oma bypassi tagasi kelle käest ostetud sai ja maksis ilusti raha ka tagasi. Kuigi ametlikult ta garantiid ju ei andnud.

Herr Astrona kas sul siis kohalikud tüdrukud ei arva, et su auto on lahe või?? et sellist kadeduseussi ajad siin???

mina olen lihtsalt algaja antud alal.

samas BOV sai installitud siis kui avastasin, et on bypass'i kolb kulunud ja loksub sees piisavalt, et tõmbab kõveraks ja ei sulgu korralikult, ehk käis väike turboringlus ainult ja siis viskasin bypassi vahelt minema. Tagasi panin teise, kartuses, et nagu turboklubis ka mainitud, et käiguvahetusel hakkab surema BOV'ga. Ehk, eemaldan selle. kuid nüüd on bypassid peetis ja on ainult BOV ja kiirendusel pole enam üldse tõrkeid. Eks kõik lollused tuleb õppida katse eksitus meetodil ju. SRY kuid nagu juba mainitud, ma alles algaja.

Autor:  Astrona [ 15.09.2008 9:41 ]
Teema pealkiri: 

Aigo kirjutas:
Herr Astrona kas sul siis kohalikud tüdrukud ei arva, et su auto on lahe või?? et sellist kadeduseussi ajad siin???

BOV meeldib tegelt väikestele poistele rohkem kui suurtele tüdrukutele :lol:
Lihtsalt tögan. See teema peaks tegelt algselt Tehnilise mitte Performance all olema. Ja mu masinal on BOV, kuna sina selle sinna panid :lol:

Autor:  Ahti [ 07.01.2009 19:49 ]
Teema pealkiri: 

ot aga omanik võiks ikka näidata seda, kuidas tal on saavutatud orika ajuga sõites ja bov-i kasutades see, et asi ei koole käiguvahetustel liiga rikka segu tõttu ära...
väga tahaks näha seda bov-i installi.
olen ise näinud 3 audit millel selline asjandus külge pandud ja sellest mõne aja pärast loobutud, sest ei tööta see moto selliselt.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/