Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 0:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: A4 TQ boost
PostitusPostitatud: 26.08.2008 9:24 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
mure väike... ehk oskab keegi aidata, teemal, et mis vahemikus on A4jal 1,8 turbomootoril boost?? mul spikeb aint 0,1Bar'i... täna hakkan uurima mis seisus üldse turbo on, vb labad maha lastud juba :lol: tegelikult siis peaks sellega ju kaasnema ka suitsemine, ehk hakkas õli mootorisse ja/või väljalaskesse laskma, kuid seda pole. :? turbo lõdvikutele ei saanud eile õhtul ligi kuna need on karterikaitse taga ja just too 6kant võti oli puruks keeratud mul, täna tõin uue komplekti ja kisun karterikaitse maha ja torud maha ja hakkan rõhuauke otsima kui neid on.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.08.2008 9:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Audi puhul väga valest otsast alustad.
Seal on juba omajagu elektroonikat, mis boosti juhib.
Mitte ainult solenoid ja turbo ei või põhjuseks olla vaid ka palju turbost kaugema detaili defekt.
Audi puhul hakkab asi kõigepealt diagnostikast, ehk siis veakoodide lugemine ja sissetulevate parameetrite jälgimine.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.08.2008 14:58 
Eemal

Liitunud: 09.08.2006 15:06
Postitusi: 160
Loe järgnevat teemat ka, võibolla on abi.
Viide: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2008 1:29 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
jep samad sõmptomid, täna juba peaaegu kiskusin turbo maha, et oleks vaadanud, kuid no ei saanud kollektori küljest kätte ja jäigi sinna asi toppama, eks ma siis homme kisun turbo maha ära, või äkki on näha kui ma selle "down pipe" maha kisuks??? samas on ka imelik põrin nigu juures, et võib viha ka väljalaskes olla.

Sai siis muidugi täna solenoid vahelt ära võetud, bypass'i voolik vahetatud ning kontrollitud füüsiliselt, et kas toimib, toimis. Terve torstik sai ka üksipulgi maha kisutud ja seest puhtaks pestud ning lekkeid kontrollitud, mida muidugi polnud. Samas toimib acctuator ka välisel vaatlusel ja käsipidi kompides. pikkilõtk on minimaalne, diagnost mingeid vigasid ei näita, peale selle, et lambda nõrk, kuid see oli siis ühenduse viga, kuid ikka jah, pöörded langevad maru kaua, muidugi ega pöördesse minek on ka ülimalt vaevaline ning mittekuidagi üle 0,2Bar'i kätte ei saa sealt. Juba vahepeal sai mõeldud, et äkki viga BOV's, et laseb survet välja, kuid kui sellel mehhaaniliselt klappi kinni hoidsin siis ei mingit mõju ikka sama jama.

mis surve muidu a4'l peaks välja puhuma kui keegi teab nii peast mainida?

EDIT: mis surve all solenoid muidu avaneb, ning WG'd avama hakkab???

loodan, et ma väga keeruliselt ei küsinud.
Aigo

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2008 1:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
0.2bar on acutaatori baasrõhk antud autol.
Default boost peaks ~0.6bar olema vist.

Kui ajule midagi ei meeldi, sisi hoiabki ainutl 0-2bar boosti.
Teine asi on see, et kas N75 klapp (wg solenoid) töökorras on.
Veateadet ei olnud ajus ühtegi?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2008 10:34 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
veateateis ei olnud. ja sa mõtled siis seda solenoidi mis acctuatori ja selle külmast osast tuleva vooliku vahel on jah??.. kui see siis seda enam vahel pole kuid ikka boost spikeb ainult 0,2'ni... langeb üli aeglaselt ning heal juhul üle -0.2 läheb alles pööretel üle 6000, ja 6700 on juba piiraja.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2008 10:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
VAG 1.8 R4 turbokate viga on väsinud WG klapp turbo kuumaskojas. Otsi viga sealt.

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2008 11:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Jõuvanker kirjutas:
VAG 1.8 R4 turbokate viga on väsinud WG klapp turbo kuumaskojas. Otsi viga sealt.

endal oli täpselt samaasi a4 1.8t ja üle 0,2 ei läinud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2008 12:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui sa N75 klapi ära võtad vahelt ja voolikud kokku ühendad otse, siis ei saagi boost üle 0.2bar tõusta kuna see 0.2bar on BAASRÕHK.
Selleks see klapp seal vahel ongi, et acutaatori signaali muuta ja sellega boosti tõsta (lihtne bleeder süsteem).
Proovi korra nii, et jäta acutaatori ots lahti, vaata kas siis boost tõuseb, peaks fuelcut-i viskama kohe.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2008 13:49 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Mihkel kirjutas:
Kui sa N75 klapi ära võtad vahelt ja voolikud kokku ühendad otse, siis ei saagi boost üle 0.2bar tõusta kuna see 0.2bar on BAASRÕHK.
Selleks see klapp seal vahel ongi, et acutaatori signaali muuta ja sellega boosti tõsta (lihtne bleeder süsteem).
Proovi korra nii, et jäta acutaatori ots lahti, vaata kas siis boost tõuseb, peaks fuelcut-i viskama kohe.


Sai just hetk tagasi siis proovitud, et pimedad ette acctuatori voolikule kuid ei miskit. Jääb ainult üle, et ongi WG kõver või katki ja ei sulgu korralikult. tuleb siis kat maha kruvida ja vaadata mis nägu sealt seest on, võibolla ongi kuumaosal mõrad sees ja kõik. muud seletust ma ei oska isegi leida rohkem. Hommikul sai jälle diagnostis käidud ja selgusele saadud, et N75 klapp toimib, kuna viga ei näita seal. Eile sai kisutud kuidugi juba kati osa sumpsist maha, kuid no lolli peaga ei taibanud seest uurida, et äkki ongi viga seal.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.08.2008 23:00 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
niisiis oligi WG pooles vinnas ja ei sulgunud korralikult, mõrasid ega värke pold. kuid nüüd vist see jama, et ECU safe mode's ehk tuleb jälle millalgi minna ja diagnostikuid piinata väheke, et vead mälust kustutaks... see kurjam on ju audi ja sel ei kao need veakoodid nii kergelt ECU'st, et klemm maha ja oota.

EDIT: kurjam... proovisin ju ilma solenoidita ka... boosti pole... :x mul on juhe koos :x

aa... ja kat ei saa umbes olla, kuna see tundub, et on tühjaks tehtud vabsee. keegi on igatahes seda lõikunud ja keevitanud.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.08.2008 10:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Aigo kirjutas:
niisiis oligi WG pooles vinnas ja ei sulgunud korralikult

EDIT: kurjam... proovisin ju ilma solenoidita ka... boosti pole... :x mul on juhe koos :x

WG ei sulgunud, aga ikka mässad solenoididega???
WG ei sulgunud, kui kõik oli korralikult ühendatud? Ei peagi sulguma, kui aju tahab rõhku piirata.

Nagu mihkel ütles, võta WG aktuaatoril üldse voolik lahti ja vaata kas rõhk tõuseb - peaks tõusma kiiremini kui normalne ja aju peaks sekkuma fuel-cut'iga.

Veendu, et kõik 100 andurit korras on.
Vaata, ega WG aktuaatori, solenoidi jne voolikud ei leki.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.08.2008 19:41 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
niih anomaalia lahendatud. Vigasid oli 2. nimelt Bypass klapil on see kolvi osa kulunud ja ei sulge korralikult enam ava ära. ning WG klapp kukkus küljest ära :lol:

sinna keevitasin uue klapikese asemele ja toimib jälle. Rõhk tehase solenoidiga 0,6 bar'i ja liigub nii nagu peab.

suured tänud muidugi kõigile kes aidata üritasid ja neile ka kellest abi polnud. ega ju midagi ennem korda saa kui hakkad lõpuks korralikult otsast lahti kiskuma :)

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2008 7:40 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Kuna teema on juba tehtud ja samast masinast juttu siis kirjutan küsimuse siia edasi kui lubate.

Nimelt on mu A4'l BOV ja Bypass ka olemas, kuid tekib ikka turbo "surge"
kas mitte need eelnevad 2 komponenti ei peaks seda vähekene ära hoidma, eriti veel tehaserõhuga?

Või on võimalus, et väljalase takistab ja pidurdabki hoois kuuma osa?

loodan, et saite mu murest aru ja ehk on mingeid näpunäiteid või midagi, et saaks jälle asja paremaks.

Aigo

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2008 8:14 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
niisiis, peale vähekest lugemist, uurimist ja kuulamist tekkis hoopis arvamus, et on hoopis flutterdump? ehk BOV avaneb liiga hilja. aga samas on olemas ka bypass, mis juhib siis rõhu tagasi turbosse, kuid mis karta on, on see, et sain A4'ja bypassi asemel mingi S'i oma äkki?

isegi kui bypassi vahelt eemaldasin siis ikka sama jama. Peal on ka XS'i BOV mis peaks kirjade kohaselt olemagi regulleerimatta 0,5'bar boostile, ehk peaks juba ise hakkama välja laskma väheke, enne kui boost maha lasta ja BOV peaks avanema.

Vabandan kui väga lolliks jutt läks. Ehk saab abi ikka.

Aigo

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11