Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2008 9:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tavaliselt kasutatakse ikka ühte detaili korraga, kas BOV-i või bypassi, kuna nad täidavad ühte ja sama eesmärki.
See, et nad mõlemad sul küljes on annab ehk eelise MAF-iga autodel, kus kõike õhku BOV-ist läbi ei taha lasta käiguvahetuse segurikastamise vältimiseks.
Muidugi uiseasi kas see kahe paralleelse klapiga nii toimib.
2 in 1 klapiga (Forge) igatahes toimib.

Keera siis klappi veidi lõdvemaks ja vaata mis juhtub.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2008 10:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Viska BOV kah minema! Testida võid enne nii, et BOVi signaalvoolik lahti võtta - või veel parem, üheda too juhtimisvoolikselleks ajaks kollektori vaakumi asemel teisele poole segu siibrit. Surge on vähe teine asi. Aga kirjelda, mida silmas pidasid.
Su keevitatud WB klapp on nüüd ikka hea, MacGyver?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2008 18:26 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
wg klapp peab ilusti. avaneb ja sulgeb ka ilusti. bypass läks lennukit nüüd, kuid futter dump on alles. Boost ka tänu sellele muidugi tõusis 0,1bar'i juurde spike's. Audidele iseloomulik koolemine käiguvahetusel puudub. kuid väike pirin käib ikka kui pöördeid alla lasta järsult. ning see ei tule BOV'st. too ainult kohiseb.


EDIT: BOV on regulleeritud kõige madalama boosti pealt avanevaks.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.09.2008 20:17 
Eemal

Liitunud: 09.07.2007 14:51
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
Äkki viitsid mingi pildi visata, mis näitab kuidas bov paigaldatud on ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2008 9:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
bov point on ju ülerõhk IC süsteemist välja laskmiseks - sul võibolla millekski muuks. Et bov jamasid juurde ei tekitaks, regulli ta siis ikka kõrgema rõhu peale - kui vahelt ära ei taha visata. Üldse ma ei saa aru, miks sul on vaja bovi kui sul on bypass - et valjem müra oleks käiguvahetusel? Pane sisene WG kinni ja installi väline WG, mis laseks gaasid atmosfääri - saab dB veelgi juurde.


mida sa siis ikkagi surge all mõtlesid, ja kas probleem on alles, siis paneks teema kinni. futter = flutter?
Väike pirin? Sulle ei meeldi, et turbo pöörded langevad, kui gaasi maha lased?
Küll sul ikka lahe auto, ja kui kohalikud tüdrukud samuti arvavad siis on ju hästi, ja paneme teema lukku?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.09.2008 7:47 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
Viga leitud!!! Asi oli siis selles, et FPR'i mineva vaaliku(kust oli ka BOV'i ja boosti kella voolikud) kollektoripoolne ots oli ummistunud. Sai ka ülejäänud sisselaske värki kontrollitud, et kust see jama tuli, see viga ka leitud, nimelt bypassi sisselaske poolse otsa äär oli kahjustatud ja sealt oli alumiiniumi puru mootori poole teel. Loodan nüüd, et päris mootorisse ei sattunud seda, kuna veel vaja autoga liikuda enne kui seisma saan jätta ta.

See on see kui ei kontrolli korralikult mida ostad. Õnneks võtis too oma bypassi tagasi kelle käest ostetud sai ja maksis ilusti raha ka tagasi. Kuigi ametlikult ta garantiid ju ei andnud.

Herr Astrona kas sul siis kohalikud tüdrukud ei arva, et su auto on lahe või?? et sellist kadeduseussi ajad siin???

mina olen lihtsalt algaja antud alal.

samas BOV sai installitud siis kui avastasin, et on bypass'i kolb kulunud ja loksub sees piisavalt, et tõmbab kõveraks ja ei sulgu korralikult, ehk käis väike turboringlus ainult ja siis viskasin bypassi vahelt minema. Tagasi panin teise, kartuses, et nagu turboklubis ka mainitud, et käiguvahetusel hakkab surema BOV'ga. Ehk, eemaldan selle. kuid nüüd on bypassid peetis ja on ainult BOV ja kiirendusel pole enam üldse tõrkeid. Eks kõik lollused tuleb õppida katse eksitus meetodil ju. SRY kuid nagu juba mainitud, ma alles algaja.

_________________
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.09.2008 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Aigo kirjutas:
Herr Astrona kas sul siis kohalikud tüdrukud ei arva, et su auto on lahe või?? et sellist kadeduseussi ajad siin???

BOV meeldib tegelt väikestele poistele rohkem kui suurtele tüdrukutele :lol:
Lihtsalt tögan. See teema peaks tegelt algselt Tehnilise mitte Performance all olema. Ja mu masinal on BOV, kuna sina selle sinna panid :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.01.2009 19:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
ot aga omanik võiks ikka näidata seda, kuidas tal on saavutatud orika ajuga sõites ja bov-i kasutades see, et asi ei koole käiguvahetustel liiga rikka segu tõttu ära...
väga tahaks näha seda bov-i installi.
olen ise näinud 3 audit millel selline asjandus külge pandud ja sellest mõne aja pärast loobutud, sest ei tööta see moto selliselt.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11