TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

2.0 DOHC mootorile Ülelaadur
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=4226
2. leht 2-st

Autor:  Raceboy [ 30.07.2008 9:33 ]
Teema pealkiri: 

Loomulikult mitte. Selleks on ülelaadimisega K-Jet autodel vaakumi/rõhutundlik juhtrõhuregulaator.

Autor:  Fos [ 30.07.2008 9:52 ]
Teema pealkiri: 

jälle targem k-jet'ist, aitäh.

Autor:  Mihkel [ 30.07.2008 12:05 ]
Teema pealkiri: 

Ütlen ausalt, et mina ei ole viitsinud sinna K-Jet-i regullimisse väga süveneda, kuna absoluutselt ei koti mingi kiviaegne tehnika,
mis kõigepealt korraliku tööle saamise tarbeks eeldab tutikaid pihusteid a 1000.- eek tk (kuna vanad kusevad ja tilguvad).
Juba see muudab antud süsteemi mõtetuks, kuna sama raha eest saab juba progetava aju, kui ise ehitaja oled.
Lisaks võivad tekkida probleemid pihustite suurusega. See on sama hea kui karburaatormootorit turbotada.
Kui tahate proovida, katsetada ja lõpuks fakti nentida, et võiks ikka parem olla siis palun väga.

Nii et K-jet-i ja karpamehed andke inimesele nõu, minu pärusmaa saab siit otsa, pea ei ole prügikast :-D

Autor:  RKsilver [ 30.07.2008 12:33 ]
Teema pealkiri: 

Tundub, et Mihklil mõte sees õnneks või kahjuks ..

kuna elektrooniline pritse suht väga kodune teema jällegist pole..

siis sooviks nõuandeid mida tarvis osta ;)

oskaks keegi listi teha koos summadega ? :)

Autor:  jeff01 [ 30.07.2008 13:16 ]
Teema pealkiri: 

RKsilver kirjutas:
Tundub, et Mihklil mõte sees õnneks või kahjuks ..

kuna elektrooniline pritse suht väga kodune teema jällegist pole..

siis sooviks nõuandeid mida tarvis osta ;)

oskaks keegi listi teha koos summadega ? :)

Mis teed sa siis lähed?
Meh pritse ikka? mina ei jamaks tollega kuna olen palju vaeva näinud tollega kuid suht tulutult.
Osta 4 pihustit ja kütuselatt
Odavaim progetav aju maksab 3-6k olenevalt sellest mida tahad saada
Paar saja kroonist temp andurit ja potekas segusiibrile

Sul polegi vaja mingeid teadmisi sellest vallast kuna aju install on lausa PILTIDES :-D ja seadistajaid, kes aitaks sul ta maanteel seadistades sama sõidetavaks saada kui meh pritsega on palju. Täppishäälestuse teed siis kui turbo peal.

Pääsed sellest totrast õhukaalust ja saad mootorile juba 10% lisavõimsust mida minu autol oli selgelt tunda. Lisaks ka korralik seadistamisvõimalus mis turbomootoril pole soovitatav vaid hädavajalik. know-how´d samuti kordades rohkem.

Autor:  Raceboy [ 30.07.2008 13:22 ]
Teema pealkiri: 

RKsilver kirjutas:
Tundub, et Mihklil mõte sees õnneks või kahjuks ..


Ma ütlesin sedasama sulle ühes oma eelmistest postitustest.

Autor:  RKsilver [ 30.07.2008 13:47 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
RKsilver kirjutas:
Tundub, et Mihklil mõte sees õnneks või kahjuks ..


Ma ütlesin sedasama sulle ühes oma eelmistest postitustest.


Ma sain aru, aga jah, see oli nagu 1-1 vastu, et sina üht, mina teist.

aga ikkagist

vaja siis pihusteid,
aju,
kütuselatt,
rõhuregulaator,

mis veel ?

Autor:  Fos [ 30.07.2008 13:49 ]
Teema pealkiri: 

Sul vaja:

1) valida EMS välja. (kui rahakott pole puuga seljas, siis megasquirt väga hea.) - ca 3,5 k
2) Juhtmed ja pistikud (pihusti pistikud/anduri juhtmed) MS'i jaoks. ca 500 eeq
3) pihustid ja kütuselatt(nagu eelnevalt mainitud), uued on kallid, 450cc näiteks ca 4-5k eeq.
4) Küttesurve regulaator, ca 600-1200 eeq.
5) vajalikud voolikud ja üleminekud (nipet näpet paar sotti)
6) soovituslikult pena rõhu kell, koos kolmiku ja voolikuga ca300 eeq(õhumeister).
7) korralik pensiini pump, 1800-2500 eeq(võid ka odavama leida)
8 ) MAP andur (kui pole ajuga kaasas) oli vist 300-400 krooni.
9) TPS ehk throttle position sensor, paarsada krooni(saab koos mõne vana TB'ga kaasa vahest, kui veab)
10) 3-4 releed toite lülituseks/pena pumbale/tagavara (ca 60 eeq tükk)
11) paarkümmend meetrit termorüüd...hinda ei mäleta.
12) korralikku auto elektri teipi paar rulli.
13) lisa jubinad ms'ile vastavalt sinu soovidele. ? eeq.

kogu summa tuleb sinna 7-8k juurde esimese hooga. Hinnad on muidugi umbkaudsed kõik. Alati saab teha korralikumalt ja alati saab teha odavamalt.

Autor:  RKsilver [ 20.08.2008 6:31 ]
Teema pealkiri: 

nii, et 1 küsimus veel piinab, nimelt vaakum, kui asi läheb vaakumilt üle rõhule, siis kuidas toimib piduriservo ja enne 1 way klappi vaacumi pealt toimivad vaakum mis jookseb spidosse ja aju mis saab sis vaakumiga signaali süüte jaoks :(

Autor:  anti555 [ 21.08.2008 10:01 ]
Teema pealkiri: 

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=395&postdays=0&postorder=asc&start=15

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/