Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.07.2008 12:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Niisiis, asi niikaugel, et vaja hakata otsima turboülelaadurit mootorile..

mootoriks Passati 9A 16v Dohc mootor 100kw

sees on juba praegu tehtud sellised asjad nagu, kolvid-kepsud tasakaalus, uued saaled ja pandud sisse 1.8 liitrise väntvõll

1.8 liitrise vända ainuke erinevus oli see, et kolb ei tule nüüd ülesse välja, lõpust jääb 2mm puudu ...

ning tegemist on MEHAANILISE pritsega, nimelt 9A mootoril oli siis kül motronic meh. pritse, nüüd on ta siis täieõguslik KE-jetronic, koos aju, surveregulaatoriga

oskab keegi soovitada millist turbolaadurit kasutada ?

ise siis olen arvanud ,et mingi 1.9 liitrise diisli turbolaadur kuna eriti palju seda rõhku sisse lasta ei soovi ja oleks just vaja, et madalatel pööretel ta järgi tuleks, kusagil ca 2000-3000rpm..

kas mehaanilise pritsega progretava ajuga on midagi teha ?

et coilpack osta, ongi vast vaja aju, ja andureid koos WB lambdaga ?

Oleks väga tänulik kui keegi oskaks midagi sõnada..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2008 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
1,9 diisli turbo jääb kindlasti väikseks. Et 2-3k vahel laadima saada oleks oluliselt parem valik miski 2 liitrise saabi (T3) või 1,8 nissani (T25) turbo :roll: Meh pritse ja progetava ajuga koos pole midagi teha. Kui on võimalik siis soeta progetav aju ja eemalda kogu meh pritse kola mootori pealt....Meh pihusti aukudesse sobitad tavalised efi pihustid ja otsid sobiva kütuselati, kui ei ole sama vahega latti saada siis tee se ise.
http://www.porsche-foorum.ee/album/albu ... IM2255.JPG (Install ei kannata kommentaare aga pmt oli sel autol algselt meh pritse) Ega sel progeajul polegi käima saamiseks suuremaid asju vaja kui efi pihustid, VR või Hall sensori signaal, õhu temp, jahutusvedeliku temp ja map ehk lihtsalt koht kollektoris kust vaakum võtta. Kas 1,8sasel on pikema käiguga vänt et kolvid kõrgemale tulevad? surveastet vaja turboka jaoks siiski madaldada mitte tõsta nii et mõõda või arvuta või tuleta kuidagi praegune surveaste. Et vabaneda jagajast ja süüdet aju abil tekitada on tõesti coilpacki vaja ja wideband lambda andur on samuti oluline (esialgu möödapääsmatu, pärast soovitatav) Kui lähed odavaimat teed pidi (megasquirt) siis lisaks wideband andurile vaja ka controllerit, VEMSi ja teiste asjalikemate tükkide korral controller ajju juba sisse ehitatud. Kuidas praegu autol süüde toimub? nukvõllilt aetava jagaja abil?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2008 14:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2005 0:16
Postitusi: 589
Asukoht: Võru
Tsiteeri:
1.8 liitrise vända ainuke erinevus oli see, et kolb ei tule nüüd ülesse välja, lõpust jääb 2mm puudu ...


jeff01, tal ikka väiksema käiguga vänt kui ülemises seisus jääb kolb 2mm madalamale kui orig vändaga ;)

_________________
- KKD Motorsport - EstPerformance -


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2008 14:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
jeff01 kirjutas:
Kuidas praegu autol süüde toimub? nukvõllilt aetava jagaja abil?



Õigus, praegu toimub asi siis jagaja pealt mis on nukkvõllilt aetav.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2008 14:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Mardo kirjutas:
Tsiteeri:
1.8 liitrise vända ainuke erinevus oli see, et kolb ei tule nüüd ülesse välja, lõpust jääb 2mm puudu ...


jeff01, tal ikka väiksema käiguga vänt kui ülemises seisus jääb kolb 2mm madalamale kui orig vändaga ;)


täpselt, vända tõus on natuke väiksem kui 2 liitrise väntvõllil..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2008 15:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
sorry ei lugenud korralikult.
Turbo ja muud asjad võid muidugi ära osta aga soovitan esmalt ta EFI-ks teha ja kõik aju teema ilusti käima saada ning siis turbotada :roll: variante on palju mis teed minna ja kahjuks kehtib siin vist see reegel et mida kallim seda parem (Mingi piirini) Kuna tegu VAG mootoriga siis ilmselt leiaks sinna hall anduriga jagaja, mille saaks Megasquirtile impulsiks anda ja ajuga vaid kütet juhtida (eeldaks jagaja turbokale sobivaks modimist aga kokku võttes vist ikka paras kompunn :? ) Jagajast saadud halli signaaliga saaks lisaks küttele ka süüdet juhtida aga ka see pole parim variant.... Asi saaks täpsem kui sisendi loeks aju kusagilt triggerilt mis paikneb väntvõlli otsas. Vemsiga asi vist lihtsam täna cam synki võimalusele peaksid vaid 2 punni rihmaseibi otsa keevitama ja ühe nuka otsa. Väljundi osas võid mõlema aju puhul kasutada nii originaal süütepooli ja jagajat kui ka coilpacki (se pole eriti koht kust kokku hoida ma leian kuna 4 silindrilise süütepool pole kallis.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2008 23:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
kolvid kepsud tasakaalus, aga need on siis originaalid ikka?
Kui nii, siis t25 nissanilt või mitsu eclipselt (2g) või k26 oleks piisav, neid liigub palju ja pole kallid, spoolivad kiiresti (head tänava sõiduks) ja suudavad originaal kepsu/kolvi kombost viimast võtta.

Ajuks ms on kindlalt odavaim variant, süüdet ei pea ilmtingimata nuka pealt lugema, proleem võib tekkida, kui paned agressiivsed nukad, mis hakkavad rihma venimist põhjustama.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2008 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Fos kirjutas:
kolvid kepsud tasakaalus, aga need on siis originaalid ikka?
Kui nii, siis t25 nissanilt või mitsu eclipselt (2g) või k26 oleks piisav, neid liigub palju ja pole kallid, spoolivad kiiresti (head tänava sõiduks) ja suudavad originaal kepsu/kolvi kombost viimast võtta.

Ajuks ms on kindlalt odavaim variant, süüdet ei pea ilmtingimata nuka pealt lugema, proleem võib tekkida, kui paned agressiivsed nukad, mis hakkavad rihma venimist põhjustama.


Mootori sisu jääb kõik samaks.

eriti ta elektrooniliseks teha ei taha kuna meh. pritse on mul kodusem teema ..

aga kudas sellega toime tulla turbotamise teemal ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2008 11:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
RKsilver kirjutas:
eriti ta elektrooniliseks teha ei taha kuna meh. pritse on mul kodusem teema ..

aga kudas sellega toime tulla turbotamise teemal ?


Pidi sulle ju kodusem teema olema? :)
Järelikult sa oskad ka vastaval hetkel segu rikkamaks keerata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2008 12:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
RKsilver kirjutas:
eriti ta elektrooniliseks teha ei taha kuna meh. pritse on mul kodusem teema ..

aga kudas sellega toime tulla turbotamise teemal ?


Pidi sulle ju kodusem teema olema? :)
Järelikult sa oskad ka vastaval hetkel segu rikkamaks keerata.


segukell ja audi 2.2 turbo pritsepea koos kütusemajandusega märksõnaks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2008 17:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
RKsilver kirjutas:
Mihkel kirjutas:
RKsilver kirjutas:
eriti ta elektrooniliseks teha ei taha kuna meh. pritse on mul kodusem teema ..

aga kudas sellega toime tulla turbotamise teemal ?


Pidi sulle ju kodusem teema olema? :)
Järelikult sa oskad ka vastaval hetkel segu rikkamaks keerata.


segukell ja audi 2.2 turbo pritsepea koos kütusemajandusega märksõnaks :)

Kuidas se 5 silindrilise kütusepea nelja silindrilisel mootoril töötab :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.07.2008 17:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
jeff01 kirjutas:
RKsilver kirjutas:
Mihkel kirjutas:
RKsilver kirjutas:
eriti ta elektrooniliseks teha ei taha kuna meh. pritse on mul kodusem teema ..

aga kudas sellega toime tulla turbotamise teemal ?


Pidi sulle ju kodusem teema olema? :)
Järelikult sa oskad ka vastaval hetkel segu rikkamaks keerata.


segukell ja audi 2.2 turbo pritsepea koos kütusemajandusega märksõnaks :)

Kuidas se 5 silindrilise kütusepea nelja silindrilisel mootoril töötab :roll:


Töötab küll, sest ühele võib pimeda ette panna või lisapihusti selle otsa kollektorisse paigaldada.
Omast kogemusest võin aga öelda, et mehaanilise pritsega on häda ja viletsust kõvasti rohkem kui asi väärt on ja õigesti käima sa seda ikka ei saa.
Nii et siitpoolt soovitus: tee kohe õigesti ja paigalda mingisugune progetav aju.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.07.2008 9:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Pidi sulle ju kodusem teema olema? :)
Järelikult sa oskad ka vastaval hetkel segu rikkamaks keerata.


Ma praegu mõtlen, et ainuke asi, mida seal keerata saab on segukruvi, mis tõstab/langetab kogu skaala ulatust. Nagu.. base pealevoolu hulka. :roll:

Ma muidugi pole pädev sellel alal, Mihkel võiksid harimise eesmärgil rääkida, kuidas meh pritsel vastaval hetkel segu rikkamaks keerata, kui see võimalik on.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.07.2008 9:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sõltub mehaanilisest pritsest. Kõikidel neil on segukruvi, mõnedel on lisaks iga väljundi juures lisaks kruvi, kust eraldi reguleerida saab.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.07.2008 9:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
ok iga väljundi juures lisa kruvi, aga see reguleerib samuti lineaarselt ju?
turbo ei toida lineaarselt.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11