Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 15:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: rihmülekandega turbo
PostitusPostitatud: 30.06.2008 16:13 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Leitsin netist siis sellise ülelaadija: http://www.boosthead.com/home.php Kas keegi on kunagi säärast süsteemi proovinud aretada ja kas toimib?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2008 16:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Selle rihmülekandega turbo nimi on kompressor ehk supercharger :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2008 16:57 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
Ja täiesti toimiv asi on :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2008 17:56 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Aga mis süsteemiga seellel rõhureguleerimine on lahendatud? Ise arvan, et sisselaske torustiku külge wastegate ja bybass ühendatud... aga pole päris kindel :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2008 19:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
colin kirjutas:
Aga mis süsteemiga seellel rõhureguleerimine on lahendatud? Ise arvan, et sisselaske torustiku külge wastegate ja bybass ühendatud... aga pole päris kindel :roll:

Rõhk pole pidevalt näppimiseks mõeldud ja kasutatakse eri suurusega rihmaseibe, et kompressorile õiged pöörded anda millega saavutatakse vajalik rõhk :)

Üldiselt on se arvamus, et rõhku peab koguaeg reguleerima vist nissanimeestelt pärit :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2008 20:25 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Selge :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2008 20:28 
Eemal

Liitunud: 11.06.2008 18:10
Postitusi: 79
Asukoht: tallinn
mõned nissani mehed mitte ei reguleeri turbo survet.vaid tõsta on vaja koguaeg sest ikka on veel vähe....

_________________
sky is the limit


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2008 11:52 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Üldjuhul taoliste kompressorite seest leiab hammasratas ülekande. Kas Eestis keegi on proovinud ka hammasrihm ülekandega kompressorit valmistada nagu eelpool mainitud pildil näha?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2008 17:58 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
jeffil pole kindlasti ühtegi nissanit olnud :), aga mitut nissanit(s13) sa tead millel midagi pole laiali läinud ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2008 18:08 
Eemal

Liitunud: 11.06.2008 18:10
Postitusi: 79
Asukoht: tallinn
kuule kui sa tead et hakkad pauku juurde keerama ei vaheta asju mida on vaja, ei oska seadistada ja kasutad mingeid odavaid ja jutu järgi häid osi siis pole ime et laiali läheb.mootor kestab ilusti ärge ajage lolli juttu koguaeg siin mootorite sulatamises on ikka mütsi all defekt....

_________________
sky is the limit


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2008 18:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
s13 on turbo auto, turbo autot tuleb paitada ja hellitada, siis tai püsib ühes tükis :)

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2008 21:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Selliseid asju ei tehta "ise" .


Kui mul kompressor kohale jõuab tekitan siia foorumisse ka nõu küsimiseks teema. Niipalju,kui searchisin, kompressoreid siin foorumis suurt peale mingite g60 laadurite vist lahatud pole kahjuks :-/

mul on tulemas novi 2000 http://www.superchargersonline.com/content.asp?id=6

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2008 22:58 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
poisid-poisid ega ma siin tüli tahtnud..... eks iga mees jääb oma liistude juurde... nt oma autol mitu kuud tagasi k.kasti laagrid ostetud, aga näed pole ühtegi tuttavast, kes ära vahetaks :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2008 0:05 
Eemal

Liitunud: 04.06.2005 19:37
Postitusi: 205
Anna mulle andeks, nissanid tõesti kestavad...
booster kirjutas:
myya 0.5 oversize kolvid3 tk koos kepsudega ca18det mootorile.
[/quote]

Jah kunagi kaasa saadu jupid,mis ikka kui myyki olgu või kolm kolbi. s13 on vähe aega old tehtud rem ja sõidetud ei läinud midagi laiali loomulikult low boost 0.8-0,9..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2008 0:44 
Eemal

Liitunud: 04.06.2005 19:37
Postitusi: 205
www.porsche-foorum.ee/bmw see ka nagu pommi kindel pill nagu jutust võib lähtuda. :badgrin: okey Tehnika sport olgu siis nissan v bmw ikka laiali,kui odavalt palju tahta.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11