TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

rihmülekandega turbo
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=4102
1. leht 1-st

Autor:  colin [ 30.06.2008 16:13 ]
Teema pealkiri:  rihmülekandega turbo

Leitsin netist siis sellise ülelaadija: http://www.boosthead.com/home.php Kas keegi on kunagi säärast süsteemi proovinud aretada ja kas toimib?

Autor:  Mihkel [ 30.06.2008 16:31 ]
Teema pealkiri: 

Selle rihmülekandega turbo nimi on kompressor ehk supercharger :-D

Autor:  citizen [ 30.06.2008 16:57 ]
Teema pealkiri: 

Ja täiesti toimiv asi on :lol:

Autor:  colin [ 30.06.2008 17:56 ]
Teema pealkiri: 

Aga mis süsteemiga seellel rõhureguleerimine on lahendatud? Ise arvan, et sisselaske torustiku külge wastegate ja bybass ühendatud... aga pole päris kindel :roll:

Autor:  jeff01 [ 30.06.2008 19:01 ]
Teema pealkiri: 

colin kirjutas:
Aga mis süsteemiga seellel rõhureguleerimine on lahendatud? Ise arvan, et sisselaske torustiku külge wastegate ja bybass ühendatud... aga pole päris kindel :roll:

Rõhk pole pidevalt näppimiseks mõeldud ja kasutatakse eri suurusega rihmaseibe, et kompressorile õiged pöörded anda millega saavutatakse vajalik rõhk :)

Üldiselt on se arvamus, et rõhku peab koguaeg reguleerima vist nissanimeestelt pärit :)

Autor:  colin [ 30.06.2008 20:25 ]
Teema pealkiri: 

Selge :-D

Autor:  traktorist [ 30.06.2008 20:28 ]
Teema pealkiri: 

mõned nissani mehed mitte ei reguleeri turbo survet.vaid tõsta on vaja koguaeg sest ikka on veel vähe....

Autor:  colin [ 02.07.2008 11:52 ]
Teema pealkiri: 

Üldjuhul taoliste kompressorite seest leiab hammasratas ülekande. Kas Eestis keegi on proovinud ka hammasrihm ülekandega kompressorit valmistada nagu eelpool mainitud pildil näha?

Autor:  T6nis [ 02.07.2008 17:58 ]
Teema pealkiri: 

jeffil pole kindlasti ühtegi nissanit olnud :), aga mitut nissanit(s13) sa tead millel midagi pole laiali läinud ?

Autor:  traktorist [ 02.07.2008 18:08 ]
Teema pealkiri: 

kuule kui sa tead et hakkad pauku juurde keerama ei vaheta asju mida on vaja, ei oska seadistada ja kasutad mingeid odavaid ja jutu järgi häid osi siis pole ime et laiali läheb.mootor kestab ilusti ärge ajage lolli juttu koguaeg siin mootorite sulatamises on ikka mütsi all defekt....

Autor:  Fos [ 02.07.2008 18:29 ]
Teema pealkiri: 

s13 on turbo auto, turbo autot tuleb paitada ja hellitada, siis tai püsib ühes tükis :)

Autor:  Maik [ 02.07.2008 21:03 ]
Teema pealkiri: 

Selliseid asju ei tehta "ise" .


Kui mul kompressor kohale jõuab tekitan siia foorumisse ka nõu küsimiseks teema. Niipalju,kui searchisin, kompressoreid siin foorumis suurt peale mingite g60 laadurite vist lahatud pole kahjuks :-/

mul on tulemas novi 2000 http://www.superchargersonline.com/content.asp?id=6

Autor:  colin [ 02.07.2008 22:58 ]
Teema pealkiri: 

poisid-poisid ega ma siin tüli tahtnud..... eks iga mees jääb oma liistude juurde... nt oma autol mitu kuud tagasi k.kasti laagrid ostetud, aga näed pole ühtegi tuttavast, kes ära vahetaks :-D

Autor:  booster [ 03.07.2008 0:05 ]
Teema pealkiri: 

Anna mulle andeks, nissanid tõesti kestavad...
booster kirjutas:
myya 0.5 oversize kolvid3 tk koos kepsudega ca18det mootorile.
[/quote]

Jah kunagi kaasa saadu jupid,mis ikka kui myyki olgu või kolm kolbi. s13 on vähe aega old tehtud rem ja sõidetud ei läinud midagi laiali loomulikult low boost 0.8-0,9..

Autor:  booster [ 03.07.2008 0:44 ]
Teema pealkiri: 

www.porsche-foorum.ee/bmw see ka nagu pommi kindel pill nagu jutust võib lähtuda. :badgrin: okey Tehnika sport olgu siis nissan v bmw ikka laiali,kui odavalt palju tahta.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/