TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

MBC audi a4 1.8 t jaoks
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=3995
1. leht 3-st

Autor:  Ahti [ 02.06.2008 20:32 ]
Teema pealkiri:  MBC audi a4 1.8 t jaoks

Selline küsimus tekkis, et kui paigaldada 1996 a motole mbc, kas see siis mootori tööd ei häiri?
Ja kui seda tahaks paigaldada, siis mis moodi ühendatuna ta kõige paremini töötaks?
Mõte tekkis sellest lihtsalt, et too suht tihti liikuv mbc mis poest pärit on ju mitme otsaga aga see mis do it yourself all on, on hoopis lihtsam.


Veel väike küssa, et kuhu ühendades rõhukell peaks kõige täpsemalt näitama sellel motol?
Paljud panevad kella kohe sinna kollektori otsa küge. On to parim või lihtsalt kõige kergem ühenduse koht.

Autor:  Fog [ 02.06.2008 21:43 ]
Teema pealkiri:  Re: MBC audi a4 1.8 t jaoks

Ahti kirjutas:
Veel väike küssa, et kuhu ühendades rõhukell peaks kõige täpsemalt näitama sellel motol?
Paljud panevad kella kohe sinna kollektori otsa küge. On to parim või lihtsalt kõige kergem ühenduse koht.


Oleneb mida sa näha tahad:
Turbo rõhu saad teada kui turbo juurde paned kella, mootorisse jõudva rõhu kui paned sisselaske külge.
Üldiselt mõõdetakse ikkagi sisselaskes olevat rõhku/vaakumit. Mujal kasutatakse vaid seadistuse ajal lisakella probleemide või setupi testimisel(IC loss, compressor map).

Autor:  Ahti [ 02.06.2008 21:54 ]
Teema pealkiri: 

okei,
kellaühendusega sis selge, phmt kui koldesse jõuab rõhk sis on juba väga hästi muudes kohtades kah.
Aga edasi siis see boost controlleri küssa, et kas segab mootori tööd või mitte.

Autor:  h4rz [ 02.06.2008 22:34 ]
Teema pealkiri: 

Ei sega kui mõistlikku rõhku kasutada. Kui liialdama kipud, siis hakkab mootor puterdama.

Autor:  Ahti [ 02.06.2008 23:24 ]
Teema pealkiri: 

nunii, mis on mõistlik rõhk???
kui manifoldist mõõta siis peaks ta andma normaalis 0,4 bar-i
aga kui ma keeraks näiteks 0.7 kas siis veel kannataks elada?
kas ta segu keerab ka siis mõistlikult paika?
või läheb lahjaks ?
või mis toimub?

Autor:  h4rz [ 02.06.2008 23:31 ]
Teema pealkiri: 

0,5-0,6 bar-i kannatab. MBC ei timmi segu, selle jaoks on chip.

Autor:  Ahti [ 02.06.2008 23:42 ]
Teema pealkiri: 

ühesõnaga, rõhku ei tohi tegelikult tõsta, sest segu läheb lahjaks kätte ära.
kukub küpsetama.
okk.
väga hea.

aga siuke küssa, et kui bypass lekib, mismoodi see rõhule mõjub?

Autor:  Mihkel [ 02.06.2008 23:53 ]
Teema pealkiri: 

Asjad ei ole ikka päris nii nagu te härrased arvate!

Originaal ajus on tegelikul päris kõrge boostini fuel map ära tehtud.
Lihtsalt originaal aju kõrgema rõhu seadega ei pruugi kogu mootori potnsiaali kätte saada.
See on turvalisuse pärast ära map-itud ka kõrgemates kohtades.
Rõhku saab tõsta sinna maani kui tuleb fuel cut.
See tähendab seda, et sinna maani võib ka originaalis juba rõhk tõusta,
kuna ükski mootor ei ole 100% identne.
Näiteks sama aasta ja mootoriga Imprezadel võib boost täiesti stock seades juba kuni 0.2bar omavahel erineda.

Kasutades MBC-d võtad sa lihtsalt ajult võimaluse safe mode korral boost maha tõmmata.

Kui mootoriga peaks juhtuma midagi enne fuel cut-i jõudmist siis 99% originaalaju seades küll viga ei saa olla ja probleemi tuleb otsida mujalt.

Kui by-pass lekib, siis rõhk langeb ja turbo koormus suureneb kuna turbo peab pöörlema suurema kiirusega, et sama rõhku üritada säilitada.

Autor:  Ahti [ 02.06.2008 23:58 ]
Teema pealkiri: 

ös, mida miku tahtis ütelda, oli see, et orikas aju peaks olema ikkagi mingi mõistliku rõhuni adaptiivne.
ja kui bypass lekib, nagu tavaliselt vwa motodel, sis tuleb see ruttu ää vahetada.

Autor:  Mihkel [ 03.06.2008 0:01 ]
Teema pealkiri: 

Ega sa enne ei tea kas by-pass lekib või mitte, kui pole seda ära survestanud.

Hiina by-pass ei pruugi Boschi plastikklapist alati sugugi parem olla, kuna hiinakate kvaliteet on väga kõikuv.

Autor:  Ahti [ 03.06.2008 0:06 ]
Teema pealkiri: 

bypassi peaks ikke vaakumiga kontrollima ju
või olen ma valesti aru saanud?
et tõmbad vaakumi sinna va aktivaatorisse ja kui hoiab, sis hea, kui ei sis vahetusse.

Autor:  h4rz [ 03.06.2008 10:34 ]
Teema pealkiri: 

Selge, pole päris asjatundja. Fuel cut siis ühesõnaga selline nähtus kui rõhk on liiga kõrgeks keeratud ja auto "jõnksutama" hakkab ?

Autor:  Mihkel [ 03.06.2008 10:47 ]
Teema pealkiri: 

Mootor peaks paugust hinge kinni tõmbama mitte jõnksutama.
Jõnksutama hakkab äkki siis kui saa edasi tallad peale fuel cut-i, siis hakkab loop-ima ( tekib tsükkel) seda fuel cut-i ilmselt.
Sest fuel cuti-s kukub ka boost ära ja kui edasi tallata, siis on väike läg ja boosti tõustes toimub uuesti cut.
See kvalifitseerub juba lõhkumise alla ja mõistlik inimene keerab boosti maha veits.

Autor:  Mihkel [ 03.06.2008 10:53 ]
Teema pealkiri: 

Ahti kirjutas:
bypassi peaks ikke vaakumiga kontrollima ju
või olen ma valesti aru saanud?
et tõmbad vaakumi sinna va aktivaatorisse ja kui hoiab, sis hea, kui ei sis vahetusse.


Mille kuradi pärast see by-pass sul vaakumit peab hoidma?
Kas sa vaakumiga loodad võimsust juurde saada?

Stock by-passid on tavaliselt light load ja tühikäigu ajal lahti hoopis.
Vähemalt need mida mina olen näinud.
Hõrendus reference otsal tõmbab nõrga vedru tõttu by-passi lahti hõrenduse alas.
Sinul on vaja, et boosti all by-pass ei lekiks, seda saab kontrollida ikka boosti otsa kaudu.

Boosti parema hoidmise nimel installitakse by-pass nii, et boost suruks by-passi klappi kinni.
See peaks Audidel tehase standardlahendus olema.

Autor:  Ahti [ 03.06.2008 22:25 ]
Teema pealkiri: 

aga kuidas sa siis kontrolliksid audi originaal bypass-i?
aga veel selline mure--- installisin siis õige kohapeale korralikult tihedate ühendustega rõhukella ja kohapeal tühikäigul käies näitab -8 vaakumit.
kas see on normaalne? või milles võiks viga olla kui see pole normaalne?
ahjaa, selline asi veel, et autogauge kellal on kolm juhet, mass lights ja ingnition.
mis pagana jaoks?
see kui ma lights otsa külge panen pluss signaali sis tekib väga hädine nõrk valgus kellale, mida pole peaaegu pimedaski näha.
ei jaga matsu hästi

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/