Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 21:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2008 22:38 
Eemal

Liitunud: 01.07.2007 23:36
Postitusi: 46
Asukoht: Tallinn
Seistes/tühikäigul peabki vaakumit näitama. Kas sul kelladega siis paigaldus skeemi/joonist kaasas polnud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2008 1:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
nunii.
mis näitu peaks normaalis näitama rõhukell???
mul näitab tühikäigul täpselt -9
ja kui ma kolmanda peeneks lasen siis boost lihtsalt tõuseb kuni +0,2 bar-ini ja seisab seal.
kas kell valetab?
või on see mingi tüüpiline audi lekke viga ?
või midagi muud?
edasikäivuse kohta ei oska ütelda, sest minu taguotsa jauks on ikke väga uim auto.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2008 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2008 9:36
Postitusi: 3
Asukoht: Saaremaa
+0,2 bari röhku on nagu natuke vähe, kontrolli voolikud ja by-pass üle, ehk on leke kuskil


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2008 9:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Alustagem ikka sellest, et võiks kõigepealt selle Autogauge DISAINELEMENDI täpsuse ära kontrollida.

Valdz-il oli viisakas hydroscandi stiilis vaakumi/boosti kell Ladas, samasugune oleks hea võrdlusmaterjal ma arvan.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.06.2008 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.05.2007 22:41
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Kui aju on safe modis siis piirab aju rõhu poole vähemaks.
Originaalis max ca 0.5 bar, arvestada, et kell valetab ka natuke siis mina pakun safe modi viga

Veakoodid üle tsekata/kustutada

Imre

_________________
Best ET 13,414@A4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2008 3:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
nunii,
mõista, mõista, mis see on????
paneb mehe imelikult naeratama,
paneb mehe õhtuti kaua üleval olema,
paneb mehe :x käituma!!!


booooooooooooooooooosstttttt

oi oli jõhker lammutamine aga tehtud sai.
rõhunumbrit ei hakka avaldama, aga fuel cut on sellel autol igaljuhul 1.1 bar-i peal ja throttle body sai parandatud sedasi, et oli vaja klemmid üle painutada.
edasi küsimus, mis takistit panna N75 asemele???
praegu sai keeratav potekas, mis aga vag-ile ei meeldi. et mis näitajatega peaks see takk olema?
30 ohmut ja kui palju watte???

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2008 5:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Kui sa enivei MBC´ga boosti juhid, siis ühenda N75 voolikutest lahti, kuid jäta aju rahuolu nimel pistik külge.
Fuelcutist pääsemise nimel on sul vaja näidata ajule tegelikust väiksemat rõhku.
ei soovita

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2008 9:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
eieiie
fuel cut oli hea asi,
see näitas ära, et sellest peab allapoole ronima.
selleks, et seal piirimail tegutseda, tahaks juba paremad torud ja cooleri vedada jne.
aga point oligi selles, et kui suur takisti sinna klapi asemele panna.
netist sain õpetuse ja valisin 33 ohm ja 50w taki.
täna lähen tevalost läbi ja kaen perra, mis sest asjast saab. loodetavasti jääb aju rahule.
ahjaa, see N75 oli nii surnud, et sealt ei tuld kippu ega kõppu.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2008 11:32 
Eemal

Liitunud: 09.07.2007 14:51
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
Ei mõista seda juttu. Mis viisil 1.1 bar-i ära kannatab? Mis aasta autoga tegemist kui saladus pole ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.06.2008 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tegelikult on see fuel cut ilmselt 0.8-0.9 bar peal, tuleb korraliku kellaga mõõta.
Ajul endal kahjuks vist MAP sensorit pole, vähemalt VAG-COM küll MAP-i näidata ei tahtnud.
N75 oli kellegi poolt juba liimitud ja mähis kutu.
Kõige parem variant oleks tutikas N75 ja lihtsalt lahti ühendada süsteemist.
See jätab võimaluse vajadusel auto stock seade taastada.
Ja ka aju ei saa kunagi aru, et midagi valesti oleks.
Sai ajutiselt üks potekas 30ohm peale timmitud aga aegajalt viskas ikkagi N75 veakoodi sisse.
TB on nendel tüüpviga tundub, antud juhul oli viga väga lihtne aga võttis aega enne kui selle peale tulla.
Lahenduseks idle lüliti klemmide painutamine, olid teised väsinud veidi ja ainult ühes kohas kus segusiiber ise reaalselt ei käi kadus kontakt ära.
Seda kohta kontrollitakse ainult TB adaptioni puhul ja sinna viskas errori koguaeg.
Lambdaandur võiks ka veidi kiiremini toimetada, seega tuleks see ka ära vahetada.

Ühesõnaga tüüpiline vana Audi. Ega ka muud autod eriti ei erine.

Aitäh, et keegi IDIOOT oli antud autol sigarisüütaja + ja - ringi tõstnud.
Tänu sellele jäin ma läpparit laadima lükates esimese hooga oma diagnostikakaablist ja läppari laadijast ilma.
Inimesed, kui te ei tea mida te teete, siis palun ärge torkige asju!!!
Ma ei osanud tõesti selle peale tulla, et mingi kodukootud elektrik on sigarisüütajast üle käinud.
Õnneks tänu oma kogemustele tegin diagnostika kaabli elektroonika korda ja ka laadija elektroonika,
kuigi välimus nüüd laadijal nagu remonditud asjal ikka (sest korpus on liimitud/valatud mitte kruvidega).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2008 11:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
sorry, about the cables, mikule.
aga fuel cut on tegelikult ametlikult 14 psi peal neil jah. see tähendab et väikese piikimisega võib kella järgi, mis mul täiega aiateibaid näitab, juhtuda, et kuskil 0.8 sis on cut. eile sõites juhtus aga selline lugu, et lõi teise ja kolmanda käiguga cut-i peale siis kui pöörded alles madalad ja boost-i näitas kella järgi 0,5. ehmatas korralikult. aga, krt alati peab olema mingi aga, üks ameerika audifoorumlane kes on neid uuematel autodel ringi teinud räägib, et tänu selle N75 ää kaotamisele ta sunnik hakkabki piikima ja nendest hüppelistest piikidest hakkavadki tekkima fuel cut-i situatsoonid ja limp mode-i vajumine. Imelik oli samuti see, et ta ütleb, et kui süüte välja keerad ja auto käima paned uuesti ja veakoodi pole, sis lükkab ise limp modest välja. krt ei usu.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2008 13:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Safe mode-i jääb asi ainult siis kui tal veakood ikka veel sees on.
Üldjuhul kui veakood ära kaob mingi hetk (jääb ainult veakoodi mällu), siis peaks asi normaalsesse režiimi tagasi minema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.06.2008 22:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
no kui veakood teda rohkem ei häiri, siis peaks ta jah selle uue takiga nüüd vast sõitma.
igaljuhul, enam fuel cutti ei peksnud ja edasi üritab lappida muid asju, mis häirivad. eks siis näe edasi, mis sest loomast saab. esialgu lambda ja termustaadi vahetus, katsub vähe küttekulu allapoole suruda.

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.06.2008 19:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
väike teematäiendus siis jälle.
sai ära vahetatud lambda, NTK universaali vastu. küljes oli originaal alles, aastast 96 ja 10. kuu
sai vahetatud termostaat. samuti aastast 96. pole ime, et auto soojaks ei läinud.
edasi ootan millal pakutakse kusagilt norm hinnaga bov/bypassi.
selliseid mida saaks "bolt on" kasutada on vähe ja needki essu kvaliteediga. pagan ei tea eestis eriti palju neid, kes erinevaid pakuks kah.
huvitav, millal olavi kodulehe korda saab. solgutaks ka nende osade asjade suunas mõtteid. eriti mingi cooleri suunas, mis ilusti ette istuks.
kuigi vahepeal tuleb tööl käia ja pappi juurde teenida :badgrin:

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MBC audi a4 1.8 t jaoks
PostitusPostitatud: 13.12.2010 12:39 
Eemal

Liitunud: 20.09.2006 11:38
Postitusi: 35
Asukoht: Tartu
Kuhu ja kuidas see MBC siis täpsemalt vahele käib? Konkreetseid soovitusi?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11