Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: MBC audi a4 1.8 t jaoks
PostitusPostitatud: 02.06.2008 20:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
Selline küsimus tekkis, et kui paigaldada 1996 a motole mbc, kas see siis mootori tööd ei häiri?
Ja kui seda tahaks paigaldada, siis mis moodi ühendatuna ta kõige paremini töötaks?
Mõte tekkis sellest lihtsalt, et too suht tihti liikuv mbc mis poest pärit on ju mitme otsaga aga see mis do it yourself all on, on hoopis lihtsam.


Veel väike küssa, et kuhu ühendades rõhukell peaks kõige täpsemalt näitama sellel motol?
Paljud panevad kella kohe sinna kollektori otsa küge. On to parim või lihtsalt kõige kergem ühenduse koht.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: MBC audi a4 1.8 t jaoks
PostitusPostitatud: 02.06.2008 21:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Ahti kirjutas:
Veel väike küssa, et kuhu ühendades rõhukell peaks kõige täpsemalt näitama sellel motol?
Paljud panevad kella kohe sinna kollektori otsa küge. On to parim või lihtsalt kõige kergem ühenduse koht.


Oleneb mida sa näha tahad:
Turbo rõhu saad teada kui turbo juurde paned kella, mootorisse jõudva rõhu kui paned sisselaske külge.
Üldiselt mõõdetakse ikkagi sisselaskes olevat rõhku/vaakumit. Mujal kasutatakse vaid seadistuse ajal lisakella probleemide või setupi testimisel(IC loss, compressor map).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2008 21:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
okei,
kellaühendusega sis selge, phmt kui koldesse jõuab rõhk sis on juba väga hästi muudes kohtades kah.
Aga edasi siis see boost controlleri küssa, et kas segab mootori tööd või mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2008 22:34 
Eemal

Liitunud: 09.07.2007 14:51
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
Ei sega kui mõistlikku rõhku kasutada. Kui liialdama kipud, siis hakkab mootor puterdama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2008 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
nunii, mis on mõistlik rõhk???
kui manifoldist mõõta siis peaks ta andma normaalis 0,4 bar-i
aga kui ma keeraks näiteks 0.7 kas siis veel kannataks elada?
kas ta segu keerab ka siis mõistlikult paika?
või läheb lahjaks ?
või mis toimub?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2008 23:31 
Eemal

Liitunud: 09.07.2007 14:51
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
0,5-0,6 bar-i kannatab. MBC ei timmi segu, selle jaoks on chip.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2008 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
ühesõnaga, rõhku ei tohi tegelikult tõsta, sest segu läheb lahjaks kätte ära.
kukub küpsetama.
okk.
väga hea.

aga siuke küssa, et kui bypass lekib, mismoodi see rõhule mõjub?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2008 23:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Asjad ei ole ikka päris nii nagu te härrased arvate!

Originaal ajus on tegelikul päris kõrge boostini fuel map ära tehtud.
Lihtsalt originaal aju kõrgema rõhu seadega ei pruugi kogu mootori potnsiaali kätte saada.
See on turvalisuse pärast ära map-itud ka kõrgemates kohtades.
Rõhku saab tõsta sinna maani kui tuleb fuel cut.
See tähendab seda, et sinna maani võib ka originaalis juba rõhk tõusta,
kuna ükski mootor ei ole 100% identne.
Näiteks sama aasta ja mootoriga Imprezadel võib boost täiesti stock seades juba kuni 0.2bar omavahel erineda.

Kasutades MBC-d võtad sa lihtsalt ajult võimaluse safe mode korral boost maha tõmmata.

Kui mootoriga peaks juhtuma midagi enne fuel cut-i jõudmist siis 99% originaalaju seades küll viga ei saa olla ja probleemi tuleb otsida mujalt.

Kui by-pass lekib, siis rõhk langeb ja turbo koormus suureneb kuna turbo peab pöörlema suurema kiirusega, et sama rõhku üritada säilitada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.06.2008 23:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
ös, mida miku tahtis ütelda, oli see, et orikas aju peaks olema ikkagi mingi mõistliku rõhuni adaptiivne.
ja kui bypass lekib, nagu tavaliselt vwa motodel, sis tuleb see ruttu ää vahetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2008 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ega sa enne ei tea kas by-pass lekib või mitte, kui pole seda ära survestanud.

Hiina by-pass ei pruugi Boschi plastikklapist alati sugugi parem olla, kuna hiinakate kvaliteet on väga kõikuv.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2008 0:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
bypassi peaks ikke vaakumiga kontrollima ju
või olen ma valesti aru saanud?
et tõmbad vaakumi sinna va aktivaatorisse ja kui hoiab, sis hea, kui ei sis vahetusse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2008 10:34 
Eemal

Liitunud: 09.07.2007 14:51
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
Selge, pole päris asjatundja. Fuel cut siis ühesõnaga selline nähtus kui rõhk on liiga kõrgeks keeratud ja auto "jõnksutama" hakkab ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2008 10:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mootor peaks paugust hinge kinni tõmbama mitte jõnksutama.
Jõnksutama hakkab äkki siis kui saa edasi tallad peale fuel cut-i, siis hakkab loop-ima ( tekib tsükkel) seda fuel cut-i ilmselt.
Sest fuel cuti-s kukub ka boost ära ja kui edasi tallata, siis on väike läg ja boosti tõustes toimub uuesti cut.
See kvalifitseerub juba lõhkumise alla ja mõistlik inimene keerab boosti maha veits.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2008 10:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ahti kirjutas:
bypassi peaks ikke vaakumiga kontrollima ju
või olen ma valesti aru saanud?
et tõmbad vaakumi sinna va aktivaatorisse ja kui hoiab, sis hea, kui ei sis vahetusse.


Mille kuradi pärast see by-pass sul vaakumit peab hoidma?
Kas sa vaakumiga loodad võimsust juurde saada?

Stock by-passid on tavaliselt light load ja tühikäigu ajal lahti hoopis.
Vähemalt need mida mina olen näinud.
Hõrendus reference otsal tõmbab nõrga vedru tõttu by-passi lahti hõrenduse alas.
Sinul on vaja, et boosti all by-pass ei lekiks, seda saab kontrollida ikka boosti otsa kaudu.

Boosti parema hoidmise nimel installitakse by-pass nii, et boost suruks by-passi klappi kinni.
See peaks Audidel tehase standardlahendus olema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.06.2008 22:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2007 12:50
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn
aga kuidas sa siis kontrolliksid audi originaal bypass-i?
aga veel selline mure--- installisin siis õige kohapeale korralikult tihedate ühendustega rõhukella ja kohapeal tühikäigul käies näitab -8 vaakumit.
kas see on normaalne? või milles võiks viga olla kui see pole normaalne?
ahjaa, selline asi veel, et autogauge kellal on kolm juhet, mass lights ja ingnition.
mis pagana jaoks?
see kui ma lights otsa külge panen pluss signaali sis tekib väga hädine nõrk valgus kellale, mida pole peaaegu pimedaski näha.
ei jaga matsu hästi

_________________
/S4-ja ootel/ gsx-r 750


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11