TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

custom pihustid
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=3661
1. leht 1-st

Autor:  AndresZ [ 05.03.2008 14:56 ]
Teema pealkiri:  custom pihustid

Masinaks siis fordi cosworth bob v6 mootor. Originaalis neil 200cc pihustid, aga neil pihustitel plekid ees, mis piiravad läbilaset. Kui need ära võtta, lasevad need pea 3 korda rohkem kütet läbi. ( umbes 600cc).
Küsimus selles, et kas nii võib teha? Nii saaks vanu pihusteid kasutada ilma suurema vaevata :)

Autor:  Mihkel [ 05.03.2008 18:15 ]
Teema pealkiri: 

Pane pilt mis plekke sa mõtled!

Üldiselt pihustite tuunimine ei ole väga soovitatav.
Tegelikult muudad sa nii ilmselt pihusti spray pattern-it ja see mõjutab kütuse segunemist õhuga.
Teooria peaks seal taga päris kõva olema aga see üldiselt tavakasutajat vist eriti ei puuduta.

Lammutasid ühe pihusti ise ära ja mõõtsid üle, et see 600cc kindel on?

Autor:  AndresZ [ 05.03.2008 18:32 ]
Teema pealkiri: 

Lugesin ühest inglise foorumist seda. Pildid ka olid seal sellest ja täpsem kirjeldus. Plekk, mis ära võeti oli pihusti all otsas. Seal oli 2 ülipeenikest aukku.
Samas kas ikka igast pihustist tuleb võrdne kogus :? See paneb rohkem muretsema. Sest kui erinevad, siis segud paigast ära.......

Autor:  Raceboy [ 05.03.2008 20:32 ]
Teema pealkiri: 

Kuna pihusteid on täiesti normaalse hinnaga saadaval, siis milleks sellise asja peale üldse aega kulutada?

Raske uskuda, et ilma pihustamisomadusi muutmata lambist läbilaskevõimet suurendada sel viisil suurendada võimalik oleks.

Autor:  Molotov51 [ 05.03.2008 21:47 ]
Teema pealkiri: 

Hmm tehasest peaks olema siiski 250+ cc/min pihustid. Seda väidab siis selline leht http://www.fuelinjector.citymaker.com/page/page/4782443.htm
Sellel mootoril peaks olema peal BOSCHI pihustid koodiga 0 280 155 504.

Pihustite vahetusest hoiab teda eemal arvatavasti see, et on tegu side feed pihustitega ja neid ei tundu nii palju saada olevat ja uusi kütte relsse ei viitsi teha.

Neil pihustitel on ees sellised plekid mis suunavad klappidele kütuse, et see ei tilguks mööda seina silindrisse. Kindlasti aitavad kaasa ka tehasepoolse sisselaske ringresonaatori effektiivsusele.... Enda mootoril võtsin küll pihustid vahepeal maha aga nende plekkide maha kakkumine ei tulnud pähe kuigi pöörata oleks võinud proovida, sest ühel pihustil on see viltu ees - pikki runneri seinu bensiin pihustatud.

Autor:  AndresZ [ 05.03.2008 22:27 ]
Teema pealkiri: 

Samas kasutatakse samu pihusteid ka nissan 200sx 14s-l. Ja samuti ka 94 aasta ja ülessepoole 300zx-l. Kui saaks nende 380cc pihusteid, siis poleks alguses vaja originaale rikkuda :)

Autor:  Molotov51 [ 06.03.2008 8:35 ]
Teema pealkiri: 

Nagu ma aru saan siis on sinu hetke tahteks kuskil 400 hp tehase sisuga sõita? Selleks läheb vaja tava rõhu juures ju 450-seid pihusteid kuskil. Plaanid kütterõhku niiehknaa tõsta?

Autor:  AndresZ [ 06.03.2008 10:40 ]
Teema pealkiri: 

Ku vaja, siis tõstaks kütterõhku. Riivo sõittis 380cc pihustitega ja oli umbes 400hj. Ehk saaks nii hakkama :?

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/