Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: custom pihustid
PostitusPostitatud: 05.03.2008 14:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Masinaks siis fordi cosworth bob v6 mootor. Originaalis neil 200cc pihustid, aga neil pihustitel plekid ees, mis piiravad läbilaset. Kui need ära võtta, lasevad need pea 3 korda rohkem kütet läbi. ( umbes 600cc).
Küsimus selles, et kas nii võib teha? Nii saaks vanu pihusteid kasutada ilma suurema vaevata :)

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2008 18:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pane pilt mis plekke sa mõtled!

Üldiselt pihustite tuunimine ei ole väga soovitatav.
Tegelikult muudad sa nii ilmselt pihusti spray pattern-it ja see mõjutab kütuse segunemist õhuga.
Teooria peaks seal taga päris kõva olema aga see üldiselt tavakasutajat vist eriti ei puuduta.

Lammutasid ühe pihusti ise ära ja mõõtsid üle, et see 600cc kindel on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2008 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Lugesin ühest inglise foorumist seda. Pildid ka olid seal sellest ja täpsem kirjeldus. Plekk, mis ära võeti oli pihusti all otsas. Seal oli 2 ülipeenikest aukku.
Samas kas ikka igast pihustist tuleb võrdne kogus :? See paneb rohkem muretsema. Sest kui erinevad, siis segud paigast ära.......

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2008 20:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kuna pihusteid on täiesti normaalse hinnaga saadaval, siis milleks sellise asja peale üldse aega kulutada?

Raske uskuda, et ilma pihustamisomadusi muutmata lambist läbilaskevõimet suurendada sel viisil suurendada võimalik oleks.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2008 21:47 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Hmm tehasest peaks olema siiski 250+ cc/min pihustid. Seda väidab siis selline leht http://www.fuelinjector.citymaker.com/page/page/4782443.htm
Sellel mootoril peaks olema peal BOSCHI pihustid koodiga 0 280 155 504.

Pihustite vahetusest hoiab teda eemal arvatavasti see, et on tegu side feed pihustitega ja neid ei tundu nii palju saada olevat ja uusi kütte relsse ei viitsi teha.

Neil pihustitel on ees sellised plekid mis suunavad klappidele kütuse, et see ei tilguks mööda seina silindrisse. Kindlasti aitavad kaasa ka tehasepoolse sisselaske ringresonaatori effektiivsusele.... Enda mootoril võtsin küll pihustid vahepeal maha aga nende plekkide maha kakkumine ei tulnud pähe kuigi pöörata oleks võinud proovida, sest ühel pihustil on see viltu ees - pikki runneri seinu bensiin pihustatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2008 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Samas kasutatakse samu pihusteid ka nissan 200sx 14s-l. Ja samuti ka 94 aasta ja ülessepoole 300zx-l. Kui saaks nende 380cc pihusteid, siis poleks alguses vaja originaale rikkuda :)

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2008 8:35 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Nagu ma aru saan siis on sinu hetke tahteks kuskil 400 hp tehase sisuga sõita? Selleks läheb vaja tava rõhu juures ju 450-seid pihusteid kuskil. Plaanid kütterõhku niiehknaa tõsta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2008 10:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2007 12:56
Postitusi: 273
Asukoht: Harjumaa, Kose
Ku vaja, siis tõstaks kütterõhku. Riivo sõittis 380cc pihustitega ja oli umbes 400hj. Ehk saaks nii hakkama :?

_________________
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11