TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=3612
2. leht 4-st

Autor:  gena [ 30.04.2008 21:02 ]
Teema pealkiri: 

Siiski amordid, mul on LSD ja 16" 225 rehv ja vedrud korras aga amordid pees ja hüppab nii mis kole...

Autor:  Siim-R [ 01.05.2008 1:14 ]
Teema pealkiri: 

Saab olla ainult:
Pidamine väga hea-tekib rehvi libisemise ja pidamise vahepealne efekt.
Mootori padjad on läbi.
Kui sul on pehme seguga rehv siis seda hüppamist ei toimu.

Autor:  umka [ 01.05.2008 10:35 ]
Teema pealkiri: 

See ongi esiveolise omapara, et ratta ringikaimisel hakkavad rattad huppama, LSD sulle ei aita, sest mulle ka ei aita, pead panema kas motoori amordi ja/voi traction bar :!:
Honda jaoks selline kvaliteetne amort maksab 3500, Hiina jama umbes 1500.-

Autor:  Raybert [ 01.05.2008 15:11 ]
Teema pealkiri: 

sain võimsust juurde ja nüüd kadus see ära :-D

Autor:  jeff01 [ 01.05.2008 17:16 ]
Teema pealkiri: 

Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima. Peale sillatala jäigalt kerega sidumist jälle vähem. Peale torsen diffri paigaldust läheb rohkem jõudu maasse ja rapsimiseks jääb vähem aega aga kui siiski lõhkuma hakkab siis hullemalt kui 1wd korral :) Kokkuvõtteks proovin kasutada pehmet pikka käiku (ehk tavaamort ja vedru) et auto rapsimise asemel perse maha tõmbaks aga näis kas see ka õnnestub. Autol tagavedu ja 160kw

Autor:  rosco [ 01.05.2008 23:13 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima.


IMO,sest tava amort ei saa su jäigema vedruga hakkama. Kangem amort aitab!

Autor:  Rommi [ 02.05.2008 15:18 ]
Teema pealkiri: 

mul on kõik alles vahetatud(vedrud -40mm,sach gaasikad ) ja hüppab vaid märja pinnasega. kuival pinnasel on asi hea.

Autor:  umka [ 02.05.2008 16:57 ]
Teema pealkiri: 

Probleemi lahendamiseks! ;)
http://www.full-race.com/catalog/produc ... 6b627c4b93

Autor:  _siim_ [ 07.05.2008 21:06 ]
Teema pealkiri: 

mul ka sama jama,tänase vihmase ilmaga pidi auto laiali lõhkuma lausa,kuiva peal oli veel enamvähem

sellel lingil näidatud vidina tööpõhimõte jääb kuidagi arusaamatuks.

Autor:  jeff01 [ 07.05.2008 21:29 ]
Teema pealkiri: 

rosco kirjutas:
jeff01 kirjutas:
Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima.


IMO,sest tava amort ei saa su jäigema vedruga hakkama. Kangem amort aitab!
Koni kollased peaks ikka hakkma saama aga jah võibolla tõesti ei sobi kokku. Mulle tundub et siin räägitakse kahest erinevast asjast....
St et mul hüppab kuiva asfldiga pidamise piiril (Justkui jõu puudus sest kehvema pidamise korrasl käib rahulikult tühja) aga osadel hüppab märjaga ehk libedama teega. :roll:

Autor:  _siim_ [ 07.05.2008 21:40 ]
Teema pealkiri: 

keegi võiks lahti seletada jah,muidu kuiva ilmaga libiseb,täna isegi foori tagant kiiremini startides kukkus hullupööra lõhkuma,ma ei saa ise ka aru,oletame et puksidest hakkab niipalju mängima,siis peaks just kuiva peal õõtsa niipalju ette vedama kui saab ja sel hetkel kaob pidamine,ning ratas hüppab tahapoole jne jne...

on küll lollilt lahti seletatud aga noh... saate aru küll :)

Autor:  Mihkel [ 08.05.2008 0:39 ]
Teema pealkiri: 

Mul ka varem Bemm laamendas, peale Koni-de installi kadus nagu laamendamine ära, kui mälu ei peta.
Ainult jäigemast madaldusvedrust kasu nagu ei olnud, kuna laamendas sellega ka tavaamordiga.

Autor:  Astrona [ 25.05.2008 23:20 ]
Teema pealkiri: 

ei viitsi lugeda, aga amordid perses.

Autor:  Silwer [ 25.05.2008 23:24 ]
Teema pealkiri: 

Astrona kirjutas:
ei viitsi lugeda, aga amordid perses.


Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.

Autor:  Astrona [ 25.05.2008 23:50 ]
Teema pealkiri: 

Silwer kirjutas:
Astrona kirjutas:
ei viitsi lugeda, aga amordid perses.


Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.

Ise oled :lol: Ei viitsi lugeda. Kel häda, see kannatab ära mu mööda pandud abipakkumised.
Korralik amort ei lase hüpata. Originaal amordid on kah tavaliselt suht pehmed.
Mõnel autol see raputamine paneb ka segu kõikuma, mistõttu rappumine võimendub.

2. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/