Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 15:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23.02.2008 6:30 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
selline kala on esiveoga eclipsega, et kui esimese käiguga startida, siis hakkab esiots hüppama kui rattad all ringi hakkavad käima.
jõudu on tal ca 170 - 180kw
velg 18" 225/40 rehvid Falken FK452 ...15" velje ja 195/65 rehviga ta seda ei tee.
amordid on töökorras.
võibolla on vedrud ära väsinud

kuda võiks antud muret lahendada?
LSD panna? jäigemad vedrud ja amordid? teine rehv?(need falkenid on suht tugeva seguga) strut?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 11:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Esirattad hakkavad üldjuhul hüppama siis kui amordid on pees. Kindel 100% et amordid on korras ?

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 13:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Heh mul tutav ostis endale uue mazda 6 ja kui tollega ka ratast ringi lasta siis hakkab hüppama (läbisõitu ca. 5000km) Seega tollel masinal pidi kõik korras olema, aga mina ise arvan küll, et viga amortides.
Mina küll arvan,et migid asjalikud gaasikad alla osta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 14:17 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
ma ise 100% kindel ei ole, kuigi ülevaatuse vennad ütlesid et amordid on korras.
amordid on KYB-id


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 14:46 
Eemal

Liitunud: 03.01.2006 23:58
Postitusi: 34
Endal oli ka kunagi kogemus tutika corollaga kui märjal asfaldil hüppama hakkas. Oma talupojamõistusega arvan, et pehme vedru ja amort ning mitte eriti madal vedru ning suhteliselt vilets raskuskese ongi põhjus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 16:04 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Rohkem pöördeid anda. Pidamine on liialt hea.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.

Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 17:23 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
hents99 kirjutas:
Rohkem pöördeid anda. Pidamine on liialt hea.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.

Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.


Ja mis kasu sellest on kui rohkem pöördeid anda, ta ju veab siis tyhja ;)
ta lööb just siis hüppama kus kõige suurem vääne on ning niimodi lõpuni välja
väga koledad paugud käivad hüppamisel


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 17:49 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Vot ma ei saandki täpselt aru. Anna siis vähem gaasi, ma mõtlesin just, et rehvi põletades hakkab hüppama. Tänapäeval on selle asja vastu veojõukontroll(mida ka minu autol pole).
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 18:51 
Eemal

Liitunud: 27.06.2005 10:11
Postitusi: 121
mul hakkas siis hüppama kui esimesed vedrud olid pooleks. Aga mine sa tea

_________________
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 20:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Tutikas Seat Altea XL 2,0 TDI + DSG hüppas ka kui olid korralikud suverehvid alla pandud - 225/40ZR18 Good Year Eagle F1 Asymmetric. Niipea kui sai pandud talvine 16 tolli lamell alla kadus ka hüppamine ära.

Ja ei aidanud Seatil ka see veojõukontroll (TCS) - väänet on lihtsalt nii palju.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 20:21 
Eemal

Liitunud: 04.02.2007 11:01
Postitusi: 360
Asukoht: Võru
Endal oli sama mure. Viga oli liiga pehmetes mootori patjades.




Henri

_________________
BEST ET11.051@207km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 21:31 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
HP kirjutas:
Endal oli sama mure. Viga oli liiga pehmetes mootori patjades.




Henri



aga kuda sai viga mootori patjades olla kui rattad hüppavad asvaldi peal!? mulle see kohale ei jõua :-D wtf!? :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2008 21:49 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
hents99 kirjutas:
Vot ma ei saandki täpselt aru. Anna siis vähem gaasi, ma mõtlesin just, et rehvi põletades hakkab hüppama. Tänapäeval on selle asja vastu veojõukontroll(mida ka minu autol pole).
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.


kui konkreetselt rehvi tahan põletada siis ta ei hakka hyppama kuna ma tõmban lõpus siduri järsku lahti ning siis on tal keerlemist juba niigi palju :)
minu teada pole DSMidel LSD-d origniaalis.
samas ta teeb seda nalja aint siis kui kiirendad otse/sirgelt, siis on tal mõlemale rattale samasugune jõud aga kui pöörates yksrattas ringihakkab käima, siis pole tal häda midagi, püsib ilusti maas ja puha


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2008 0:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Minu loogika ütleb ,et sellest peaks saama lahti kui panna alla korralikud amordi. Endale pole KYBe ostnud kuna kõik tutvusrinkonnas kellel kogemused ütlevad,et ei toimi, kuigi õli pole välja ajanud. Kui igapäevaselt autoga liigelda siis peaks piisama BILSTEIN B4 aga kui tarvis juba asjalikumat amorti siis B6 ja B8 on juba lühema käiguga ja seda ei kannata isegi enam kasutada jäärajal, pidi olema sobilik rinkale.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.02.2008 1:08 
Eemal

Liitunud: 15.12.2007 13:24
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn, viimsi
juss kirjutas:
Minu loogika ütleb ,et sellest peaks saama lahti kui panna alla korralikud amordi. Endale pole KYBe ostnud kuna kõik tutvusrinkonnas kellel kogemused ütlevad,et ei toimi, kuigi õli pole välja ajanud. Kui igapäevaselt autoga liigelda siis peaks piisama BILSTEIN B4 aga kui tarvis juba asjalikumat amorti siis B6 ja B8 on juba lühema käiguga ja seda ei kannata isegi enam kasutada jäärajal, pidi olema sobilik rinkale.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.


ma ise arvan et võiks panna miski D2-ed Track Racing-d
need maksavad miski 800 - 1350$ oleneb kust kohast osta


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11