TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=2&t=3612
1. leht 4-st

Autor:  Raybert [ 23.02.2008 6:30 ]
Teema pealkiri:  esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.

selline kala on esiveoga eclipsega, et kui esimese käiguga startida, siis hakkab esiots hüppama kui rattad all ringi hakkavad käima.
jõudu on tal ca 170 - 180kw
velg 18" 225/40 rehvid Falken FK452 ...15" velje ja 195/65 rehviga ta seda ei tee.
amordid on töökorras.
võibolla on vedrud ära väsinud

kuda võiks antud muret lahendada?
LSD panna? jäigemad vedrud ja amordid? teine rehv?(need falkenid on suht tugeva seguga) strut?

Autor:  Ragnar [ 23.02.2008 11:18 ]
Teema pealkiri: 

Esirattad hakkavad üldjuhul hüppama siis kui amordid on pees. Kindel 100% et amordid on korras ?

Autor:  juss [ 23.02.2008 13:32 ]
Teema pealkiri: 

Heh mul tutav ostis endale uue mazda 6 ja kui tollega ka ratast ringi lasta siis hakkab hüppama (läbisõitu ca. 5000km) Seega tollel masinal pidi kõik korras olema, aga mina ise arvan küll, et viga amortides.
Mina küll arvan,et migid asjalikud gaasikad alla osta.

Autor:  Raybert [ 23.02.2008 14:17 ]
Teema pealkiri: 

ma ise 100% kindel ei ole, kuigi ülevaatuse vennad ütlesid et amordid on korras.
amordid on KYB-id

Autor:  marten28 [ 23.02.2008 14:46 ]
Teema pealkiri: 

Endal oli ka kunagi kogemus tutika corollaga kui märjal asfaldil hüppama hakkas. Oma talupojamõistusega arvan, et pehme vedru ja amort ning mitte eriti madal vedru ning suhteliselt vilets raskuskese ongi põhjus.

Autor:  hents99 [ 23.02.2008 16:04 ]
Teema pealkiri: 

Rohkem pöördeid anda. Pidamine on liialt hea.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.

Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.

Autor:  Raybert [ 23.02.2008 17:23 ]
Teema pealkiri: 

hents99 kirjutas:
Rohkem pöördeid anda. Pidamine on liialt hea.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.

Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.


Ja mis kasu sellest on kui rohkem pöördeid anda, ta ju veab siis tyhja ;)
ta lööb just siis hüppama kus kõige suurem vääne on ning niimodi lõpuni välja
väga koledad paugud käivad hüppamisel

Autor:  hents99 [ 23.02.2008 17:49 ]
Teema pealkiri: 

Vot ma ei saandki täpselt aru. Anna siis vähem gaasi, ma mõtlesin just, et rehvi põletades hakkab hüppama. Tänapäeval on selle asja vastu veojõukontroll(mida ka minu autol pole).
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.

Autor:  aibast [ 23.02.2008 18:51 ]
Teema pealkiri: 

mul hakkas siis hüppama kui esimesed vedrud olid pooleks. Aga mine sa tea

Autor:  Silwer [ 23.02.2008 20:01 ]
Teema pealkiri: 

Tutikas Seat Altea XL 2,0 TDI + DSG hüppas ka kui olid korralikud suverehvid alla pandud - 225/40ZR18 Good Year Eagle F1 Asymmetric. Niipea kui sai pandud talvine 16 tolli lamell alla kadus ka hüppamine ära.

Ja ei aidanud Seatil ka see veojõukontroll (TCS) - väänet on lihtsalt nii palju.

Autor:  HP [ 23.02.2008 20:21 ]
Teema pealkiri: 

Endal oli sama mure. Viga oli liiga pehmetes mootori patjades.




Henri

Autor:  Raybert [ 23.02.2008 21:31 ]
Teema pealkiri: 

HP kirjutas:
Endal oli sama mure. Viga oli liiga pehmetes mootori patjades.




Henri



aga kuda sai viga mootori patjades olla kui rattad hüppavad asvaldi peal!? mulle see kohale ei jõua :-D wtf!? :-D

Autor:  Raybert [ 23.02.2008 21:49 ]
Teema pealkiri: 

hents99 kirjutas:
Vot ma ei saandki täpselt aru. Anna siis vähem gaasi, ma mõtlesin just, et rehvi põletades hakkab hüppama. Tänapäeval on selle asja vastu veojõukontroll(mida ka minu autol pole).
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.


kui konkreetselt rehvi tahan põletada siis ta ei hakka hyppama kuna ma tõmban lõpus siduri järsku lahti ning siis on tal keerlemist juba niigi palju :)
minu teada pole DSMidel LSD-d origniaalis.
samas ta teeb seda nalja aint siis kui kiirendad otse/sirgelt, siis on tal mõlemale rattale samasugune jõud aga kui pöörates yksrattas ringihakkab käima, siis pole tal häda midagi, püsib ilusti maas ja puha

Autor:  juss [ 24.02.2008 0:53 ]
Teema pealkiri: 

Minu loogika ütleb ,et sellest peaks saama lahti kui panna alla korralikud amordi. Endale pole KYBe ostnud kuna kõik tutvusrinkonnas kellel kogemused ütlevad,et ei toimi, kuigi õli pole välja ajanud. Kui igapäevaselt autoga liigelda siis peaks piisama BILSTEIN B4 aga kui tarvis juba asjalikumat amorti siis B6 ja B8 on juba lühema käiguga ja seda ei kannata isegi enam kasutada jäärajal, pidi olema sobilik rinkale.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.

Autor:  Raybert [ 24.02.2008 1:08 ]
Teema pealkiri: 

juss kirjutas:
Minu loogika ütleb ,et sellest peaks saama lahti kui panna alla korralikud amordi. Endale pole KYBe ostnud kuna kõik tutvusrinkonnas kellel kogemused ütlevad,et ei toimi, kuigi õli pole välja ajanud. Kui igapäevaselt autoga liigelda siis peaks piisama BILSTEIN B4 aga kui tarvis juba asjalikumat amorti siis B6 ja B8 on juba lühema käiguga ja seda ei kannata isegi enam kasutada jäärajal, pidi olema sobilik rinkale.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.


ma ise arvan et võiks panna miski D2-ed Track Racing-d
need maksavad miski 800 - 1350$ oleneb kust kohast osta

1. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/